- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je nou wel.. fullbody is gewoon veel beter
Goed bezig man.. met die deadlift vooral!
Thanks topper! Ik sluit niet uit dat er ooit een kuur erin ga knallen in die reet van meProficiat, ik heb nog maar weinigen gezien (if any!) die als naturel in zo'n korte periode zo sterk werden! Jij gaat nog records breken sarge!
Zolang ik groei dan is er niks aan de handThanks bro..volgende keer ook geen 21-en dat gaat echt niet samen die oefening met FBsarge heeft een goede oerkracht
dat zie je vooral aan zijn squats en deads!
die 21's zijn inderdaad zwaar in FB, gewoon doen volgende keer![]()
Thanks bro! Ik onderga het zekere grote...merk wel dat mijn schouder gespannen voelen en een klein beetje belast. Moet hiermee uitkijken!een schema/oefeningen moet je ondergaan , anders weet je niet waar je over praat - jij ondergaat nu sgt
goeie deads en legpresses - beentjes ga je voelen denk ik morgen
Netjs, dat gaat goed komen met FB. Je weet goed herstellen is pure winst. Ikzelf ga Anabolic Window kopen, dat schijnt redelijk goede herstel te geven.
Lekker ik heb hem gezien goed getraind! thumbs...IMPO heeft een kweekvijver met trainees op DBBnetjes man.
Ik had vandaag ook mijn 2de training van mijn FB schema.
Monsterlijke trainingen idd, erg zwaar.

LoL Spankie lekker he! Nu wel volhouden he dat schema en ophouden met twijvelen elke dag...less=more more=less remember that.Goed getraind serge! Heb het ook idd, overal opgezette aders ipv alleen de spiergroep die je traind!
D'n Sarge is flink sterk(er) aan het worden!
Gaat helemaal goed maat!Op papier lijkt het niet zo veel éh..?
Zo'n full body schema...Maar nu merk je pas ho vreselijk intensief het kan zijn.Kun je nagaan als je straks op 100% aa het buffelen bent!![]()

Je bent flink bezig bro. Omdat je zo mn voeding van gister afkraakte zet ik straks in mn log mn voeding van vandaag![]()
Net naar aanleiding van een berich van hummer mijn ARMEN gemeten...
****ING 2cm gegroeid in 2 maanden!!!!!! ze meten 42CM YES YES![]()
Net naar aanleiding van een berich van hummer mijn ARMEN gemeten...
****ING 2cm gegroeid in 2 maanden!!!!!! ze meten 42CM YES YES![]()
pft p*ssy, ik doe ook 21'smaar ze beginnen inderdaad aardig zwaar te worden
![]()
Ik vind het zelf belabberd vriend ben net begonnen met trainen! Ik hoop over een jaartje op min. 140% van mijn huidige kg te zitten.t*ring wat een gewichten..
Respect man!
Ga je log volgen!
Hij heeft niet over jou Nurd ga terug naar je eigen log

Speciaal voor jou mn voeding van vandaag.
Dat is pas voeding! Goed gegeten beest....met deze voeding= 100% groeien ik voorzie een mooie Brede toekomst voor jou.
LoL is toch net zo synisch bedoeld als in mc chick zijn log?
Thanks bro!
Thanks topper...jij bent ook goed bezig ff doorzetten he kleine..
p*ssy? Het gaat niet om zwaar kneus...het gaat erom dat je met FB je lichaam niet te veel moet belasten. Biceps, triceps is bijzaak dus het is imo overkill om deze spieren helemaal stuk te trainen voor definitie. 21- en is een definitie oefening. We zijn bezig met FB om massa te pakken met de grote compounds so **** the definition dat kom later wel!
+1 Zo is het!
Jep, heb ik ook gemerkt.. Bi en Tri is best onzin in een FB.. Jedoet zoveel zware compounds waar je ze bij betrekt!
Voila zie, pas die principes nu ook toe in jouw training Spank!
Zeker weten, met rippetoe netzo... kan merken dat me triceps groter zijn geworden zonder er ook maar een isolatie oefening ervoor te hebben gedaan.Jep, heb ik ook gemerkt.. Bi en Tri is best onzin in een FB.. Jedoet zoveel zware compounds waar je ze bij betrekt!