XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.

De afgelopen 4 maanden keihard gebikkeld ik moet dus even opladen.

Tot volgende week beesten

knap en verstandig besluit!
Blijf je wel actief?
Hoe doeje da met voeding? evenveel?

Als je voelt dat je lichaam rust nodig heeft gewoon doen. Is enkel maar in je voordeel.

3 maanden ver en nu al overtraind? Komaan Sarge ...

Homo.
Maar we hadden je gewaarschuwd.

Indien overtraind een week rust nemen en in die tijd regelmatig junken en zoveel mogelijk rusten, zo kom je terug op krachten.
Geen schande aan hoor, ik kan de periodes niet meer tellen dat ik in mijn leven er doorgezeten heb wat training betreft.

verstandig man, ik doe standaard eens in de twee maanden of weekje lichter trainen, of gewoon vrij...kom ik altijd sterker uit!
alleen ben benieuwd of je daarna wel weer in de race bent voor de grootste sjaak van dbb :P

Verstandige keuze sarge, wedden dat je volgende week alle PR's breekt!

Weekje rust kan wonderen doen. Zeker stoppen als je lichaam niet meer mee wil.

Heb door niet te luisteren naar mijn lichaam een spierscheur opgelopen.

Volgende week terug knallen, blijf wel goed eten!

Kom ik op verzoek eindelijk een keer op je log kijken, gaat ie net een week uit z'n neus zitten vreten. Bovendien twijfelde ik of ik nog wel op dutchbodybuilding.com zat en niet op dutchspelling.com :P, ga trainen muggezifters! :D! Ik stel mij zo voor dat ik dan in zo'n sportschool rondloop en vraag: 'mag ik effe tussendoor?' en dat dan zo'n kale PL buffel mag stats tot aan het dak opstaat, ogen dicht doet, zijn wenkbrauwen heft, wijsvinger in de lucht en zegt: 'pardon jongeman, het is even, niet effe, wel netjes blijven spelling hier he?' :roflol:.

Maar goed OT ;): je bent 1m96 en nu zo'n 96kg. Het doel is 105kg. Dat hoeft op zichzelf geen 1,5 jaar te duren. Die 10% is natuurlijk wat lastiger te combineren, maar als je die nu eens loslaat, flink stampen met goed eten, en als een halve zool wat massa om de benen gaat kweken, daar lijkt me de meeste winst te behalen?

Succes met rust/herstel, hoop dat het je genoeg energie geeft om weer lekker door te trainen.

PS: mag ik eigenlijk wel je log bezoeken met mijn onderschrift, ik vond nl. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hardcore-eerste-keer-202645 :P

Met zijn nieuwe plan gaat de Sarge groeien als kool, ik geef het je op een briefje.

Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.

De afgelopen 4 maanden keihard gebikkeld ik moet dus even opladen.

Tot volgende week beesten

zeer verstandig, soms moet je wel om erger te voorkomen.

enjoy je vakantie ;)

Kom ik op verzoek eindelijk een keer op je log kijken, gaat ie net een week uit z'n neus zitten vreten. Bovendien twijfelde ik of ik nog wel op dutchbodybuilding.com zat en niet op dutchspelling.com :P, ga trainen muggezifters! :D! Ik stel mij zo voor dat ik dan in zo'n sportschool rondloop en vraag: 'mag ik effe tussendoor?' en dat dan zo'n kale PL buffel mag stats tot aan het dak opstaat, ogen dicht doet, zijn wenkbrauwen heft, wijsvinger in de lucht en zegt: 'pardon jongeman, het is even, niet effe, wel netjes blijven spelling hier he?' :roflol:.

Maar goed OT ;): je bent 1m96 en nu zo'n 96kg. Het doel is 105kg. Dat hoeft op zichzelf geen 1,5 jaar te duren. Die 10% is natuurlijk wat lastiger te combineren, maar als je die nu eens loslaat, flink stampen met goed eten, en als een halve zool wat massa om de benen gaat kweken, daar lijkt me de meeste winst te behalen?

Succes met rust/herstel, hoop dat het je genoeg energie geeft om weer lekker door te trainen.

PS: mag ik eigenlijk wel je log bezoeken met mijn onderschrift, ik vond nl. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hardcore-eerste-keer-202645 :P

hij zit ondertusses al op 101+ hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mannen bedankt voor al jullie reacties stel ik zeer op prijs....
Deze week even rust en volgende week weer beginnen.
Begin april wordt dit dagboek verhuisd naar een andere sectie, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn dagboek.
@Paljas; Iedereen is welkom in mijn log zelfs mensen die anti aas zijn!

Nogmaals iedereen een hele goede trainingsweek toegewenst.

Laatst bewerkt:
Het beste is om mensen die AAS niet kunnen waarderen, uit je topic te laten.
Ik heb er zat gehad die liepen te b**chen over geleende kracht en niets dat echt is enzo. Dat is niet kikke als je de hele training weer alles hebt gegeven. Iedereen in zijn waarde laten ongeacht zijn keuzes, dus als je het niets vindt, blijf dat gewoon hier.
Krijg je ook geen relletjes ;) (Ik spreek uit ervaring, geloof me!)

Mannen bedankt voor al jullie reacties stel ik zeer op prijs....
Deze week even rust en volgende week weer beginnen.
Begin april wordt dit dagboek verhuisd naar een andere sectie, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn dagboek.
@Paljas; Iedereen is welkom in mijn log zelfs mensen die anti aas zijn!

Nogmaals iedereen een hele goede trainingsweek toegewenst.
Ik vind het verontrustend en slecht nieuws dit te lezen... :rolleyes:
En veel te vroeg! :eek:
Maar dat is slechts mijn mening, en mag je gerust naast je neer leggen.
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten... :o

Misschien wel een beetje vroeg maar ik kan het begrijpen. Niet dat ik zelf gebruik ofzo... Ik wens je in ieder geval heel veel succes en veel kilo's :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven