The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk de juiste beslissing.Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.
De afgelopen 4 maanden keihard gebikkeld ik moet dus even opladen.
Tot volgende week beesten

Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.

, ga trainen muggezifters!
! Ik stel mij zo voor dat ik dan in zo'n sportschool rondloop en vraag: 'mag ik effe tussendoor?' en dat dan zo'n kale PL buffel mag stats tot aan het dak opstaat, ogen dicht doet, zijn wenkbrauwen heft, wijsvinger in de lucht en zegt: 'pardon jongeman, het is even, niet effe, wel netjes blijven spelling hier he?'
.
: je bent 1m96 en nu zo'n 96kg. Het doel is 105kg. Dat hoeft op zichzelf geen 1,5 jaar te duren. Die 10% is natuurlijk wat lastiger te combineren, maar als je die nu eens loslaat, flink stampen met goed eten, en als een halve zool wat massa om de benen gaat kweken, daar lijkt me de meeste winst te behalen?
Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.

Kom ik op verzoek eindelijk een keer op je log kijken, gaat ie net een week uit z'n neus zitten vreten. Bovendien twijfelde ik of ik nog wel op dutchbodybuilding.com zat en niet op dutchspelling.com, ga trainen muggezifters!
! Ik stel mij zo voor dat ik dan in zo'n sportschool rondloop en vraag: 'mag ik effe tussendoor?' en dat dan zo'n kale PL buffel mag stats tot aan het dak opstaat, ogen dicht doet, zijn wenkbrauwen heft, wijsvinger in de lucht en zegt: 'pardon jongeman, het is even, niet effe, wel netjes blijven spelling hier he?'
.
Maar goed OT: je bent 1m96 en nu zo'n 96kg. Het doel is 105kg. Dat hoeft op zichzelf geen 1,5 jaar te duren. Die 10% is natuurlijk wat lastiger te combineren, maar als je die nu eens loslaat, flink stampen met goed eten, en als een halve zool wat massa om de benen gaat kweken, daar lijkt me de meeste winst te behalen?
Succes met rust/herstel, hoop dat het je genoeg energie geeft om weer lekker door te trainen.
PS: mag ik eigenlijk wel je log bezoeken met mijn onderschrift, ik vond nl. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hardcore-eerste-keer-202645![]()

Met zijn nieuwe plan gaat de Sarge groeien als kool, ik geef het je op een briefje.
), maar het was meer een opmerking over de geplande einddatum, ik vermoed dat hij het eind dit jaar wel zou kunnen halen.
(Ik spreek uit ervaring, geloof me!)Ik vind het verontrustend en slecht nieuws dit te lezen...Mannen bedankt voor al jullie reacties stel ik zeer op prijs....
Deze week even rust en volgende week weer beginnen.
Begin april wordt dit dagboek verhuisd naar een andere sectie, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn dagboek.
@Paljas; Iedereen is welkom in mijn log zelfs mensen die anti aas zijn!
Nogmaals iedereen een hele goede trainingsweek toegewenst.