MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dit is geen deal heh :P dwing je mij nu aan de AAS te gaan om te kijken wie zich met recht de grootste sjaak mag noemen? wordt een moeilijke opgave voor mij.
misschien dat ik dan voor de natural grootste sjaak titel ga, dan zou jij de overall titel kunnen krijgen.

serieus, eigen keus man...je zult sowieso gewicht moeten blijven verzetten, dus we rekenen op beestachtige resultaten!

succes!

geen schouderproblemen meer sgt

die zul je morgen ook voelen :roflol: sterkte ermee alvast :D

Denk dat de natural <> AAS-discussie beter elders gevoerd kan worden. Dit is een log.

juist, ik ga in dit log niet verder in op het wel/niet/hoe kuren van sarge.

Ik wil hier alleen brute trainingen zien.
Zeker de komende 10 weken :D

• Topic Starter Topic Starter
Teringzooi

Krijg de t*ring!

Ik kom vanochtend bij mijn auto aan om 8.55 om te gaan trainen...auto weg@@!@!@!@!@!D&G, Prada zonnebrillen, subwoofer, lcd/TV cd`s/dvd`s ****ing brute collectie allemaal weg. Mijn kickbokstas met alle gear. Ik heb een heel goed alarm op mijn auto. t*fus wat hebben die gasten geluk dat ik niet wakker ben geworden......
**** zeg...nu heb ik geen auto..:mad:
Vanmiddag maar ff 1tje huren en daarna trainen.

@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!

Da's goed balen man!

Ze kunnen ook nergens vanaf blijven. Dat zuigt kerel. Hoop dat ze je auto met toebehoren terugvinden. 1 van mijn grootste nachtmerries...geen auto meer hebben.

Wees blij dat het nu gebeurd in niet midden IN een kuur :D Geloof me, wat je nu voelt is niets vergeleken met een echte roid rage!

Succes bro, das echt k*t! Dan maar fietsen of rennen naar de gym, maar laat het geen beperking zijn voor je kilo's!

Damn! :evil2:
Dat zou iets voor mij zijn... :shoot:
Maar dan moet je wel erst weten wie het waren...
Heb je contacten met de plaatselijke boefjes..? ;)

tja dat risico loop je in een achterbuurt he, succes met terugvinden. Hoop dat je de bengels een lesje kunt leren.
Denk dat dat alarm op je auto wel meevalt, zou daar voortaan niet meer op vertrouwen man dat zie je nu wel.
en prada zonnebrillen wtf?

Shit man dat is om te rotten, dat die schurken met hun vingers toch nergens kunnen afblijven.

• Topic Starter Topic Starter
Ze kunnen ook nergens vanaf blijven. Dat zuigt kerel. Hoop dat ze je auto met toebehoren terugvinden. 1 van mijn grootste nachtmerries...geen auto meer hebben.
Wees blij dat het nu gebeurd in niet midden IN een kuur :D Geloof me, wat je nu voelt is niets vergeleken met een echte roid rage!Succes bro, das echt k*t! Dan maar fietsen of rennen naar de gym, maar laat het geen beperking zijn voor je kilo's!
Ik heb al aangifte gedaan en huurauto geregeld word om 12.00 uur opgehaald met de taxi die mij er naar toe brengt.
Geen excuse om niet te gaan trainen idd animallegs!:D
Het is gewoon bizar. Niemand kan mij vertellen of de spullen in auto gedekt zijn? Ik hoor van sommige dat er een maximaal bedrag voor geldt van 300 euro? Alleen dit weten ze ook niet met zekerheid te zeggen. K-zooi
Hij is namelijk all risk verzekerd

Damn! :evil2:
Dat zou iets voor mij zijn... :shoot:
Maar dan moet je wel erst weten wie het waren...
Heb je contacten met de plaatselijke boefjes..? ;)
Ik ken geen mensen die auto`s stelen...****ing trieste kruimeldieven

tja dat risico loop je in een achterbuurt he, succes met terugvinden. Hoop dat je de bengels een lesje kunt leren.
Denk dat dat alarm op je auto wel meevalt, zou daar voortaan niet meer op vertrouwen man dat zie je nu wel.
en prada zonnebrillen wtf?
Ja ik woon in Amsterdam zuid-oost kraaienest....:D
Is niet zo vreemd toch dat ze je auto pikken daar.
Alarm was echt goed man als het heel hard stormde ging hij zelfs af.
Maar idd niet goed genoeg blijkbaar....
Shit man dat is om te rotten, dat die schurken met hun vingers toch nergens kunnen afblijven.
Flikkertjes zijn het...echt...

sterkte bro ! wat had je in je auto liggen allemaal dan? Ik laat ook altijd teveel spullen in mn auto liggen :rolleyes:

Das klote Sgt :(
Iig succes met de kuur en trainze zo ;)

Genaaid mossad, wat voor auto had je dan als ik vragen mag?
Het is maar te hopen dat je die auto nog terugvind of anders rijd die nu al ergens in Polen ofzo. K*tcriminelen.

Fail@kuur. Weakling.

ps. kan ik mensen ook blocken oid? Want to get rid of the roidweaklings.

Krijg de t*ring!

Ik kom vanochtend bij mijn auto aan om 8.55 om te gaan trainen...auto weg@@!@!@!@!@!D&G, Prada zonnebrillen, subwoofer, lcd/TV cd`s/dvd`s ****ing brute collectie allemaal weg. Mijn kickbokstas met alle gear. Ik heb een heel goed alarm op mijn auto. t*fus wat hebben die gasten geluk dat ik niet wakker ben geworden......
**** zeg...nu heb ik geen auto..:mad:
Vanmiddag maar ff 1tje huren en daarna trainen.

@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!@!

Waarom laat je dat in je auto liggen? Hopelijk krijg je hem nog terug :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven