Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga er gewoon voor sarge, straks weer knallen jwtttt

Ik ben niet voor of tegen AAS, je kiest er zelf voor vind ik.
Ik vind dat je oud en wijs genoeg bent om die keuzen te maken sarge, ik denk ook dat je lichaam er klaar voor is. Er zijn er niet veel/geen die al kunnen liften wat jij lift na 4 maanden.

Pak je rust bro! Geen troep eten he deze week:D

ik vind het wel jammer dat je gaat gebruiken , vooral omdat je nog niet zo lang traint toch , maar goed , het is jou keuze

veel plezier ermee

Vind het ook jammer man, zodra je begint wil je meer, dat zie ik in me omgeving en hier op dbb. En zeg nou zelf de meeste hier hebben 3 dikke kuren in hun reet en hebben nog een belachelijk fysiek.

No offence verder, heb respect voor je keuze! Maar denk er goed over na!

Natural kun je ook ver komen!

En nu lees je hier wel, over geleende kracht etc. Maar AAS is en blijft een wondermiddel ook al ontkennen sommige gebruikers dat!

Alles gaat gewoon 100x sneller.

Ik heb nog even je log gelezen in de AAS sectie.

Ik zou het gewoon bij Test E only houden @ 500 mg p week.
Eventueel kun je 2 x 250 mg injecteren. Voor betere waardes.

Zou er geen deca of dianabol bij gaan doen als ik jou was!
Maar dat is mijn mening.

Nolva @ 20mg voor 4 weken is prima.

Betreft je bloedwaardes:

Ik zou je leverfuncties, nierfuncties, cholesterol, Test, oestro, laten testen.

Dit herhalen enkele weken na je nakuur.

Ben het voor eens eens met seagal. Jammer dat je nu al gaat kuren maar het is je eigen keuze en ik hoop dat je er dan op zn minst hard op mag gainen, succes kerel.

Ik vind het niet jammer van dat gebruiken hoor, het is ieders keuze die hij voor zichzelf moet maken en het maakt natuurlijk een wereld van verschil (zeg eigenlijk maar 2 werelden).

Ik vind het gebruik ook allemaal best wel kunnen. Snap het helemaal. Dus voel je door de onderstaande
alinea nu niet weer aangevallen hé Sarge ;)

Ik hoop alleen dat Sarge het zich niet gaat beklagen. Als je vandaag bv 100kg benched,
en 3 maand later bench je 150kg door de AAS dan vind je zenuwstelsel, gewrichten en ligamenten
dat niet leuk. Zeker niet als je de beweging in zijn totaliteit nog maar 4 maandjes doet. Kan je zeggen
wat je wilt. Dan mag je bruut progressie hebben gemaakt de eerste maanden en dan mag je voor de
sport gemaakt zijn, je lichaam denkt daar misschien anders over ;)

Laatst bewerkt:
Jouw keuze, prima!
Veel succes.
Ik heb alleen nog nooit geen kuur dagboeken gelezen ;)

Ik vind het gebruik ook allemaal best wel kunnen. Snap het helemaal. Dus voel je door de onderstaande
alinea nu niet weer aangevallen hé Sarge ;)

Ik hoop alleen dat Sarge het zich niet gaat beklagen. Als je vandaag bv 100kg benched,
en 3 maand later bench je 150kg door de AAS dan vind je zenuwstelsel, gewrichten en ligamenten
dat niet leuk. Zeker niet als je de beweging in zijn totaliteit nog maar 4 maandjes doet. Kan je zeggen
wat je wilt. Dan mag je bruut progressie hebben gemaakt de eerste maanden en dan mag je voor de
sport gemaakt zijn, je lichaam denkt daar misschien anders over ;)

Daar heb je een punt, maar als je je beperkt tot wekelijkse sprongen van 5 kg en niet tot absoluut falen gaat, dus stoppen als een rep de laatste is die je op eigen krachten kan doen, dan valt dat mee. Als je grotere sprongen maakt en begint te werken met forced reps en assistance reps dan vraag je om moeilijkheden.
De pezen zijn het zwakke punt, want die groeien veel minder snel dan de spieren in een kuur, maar als je niet te geweldig wil gaan dan beperk je het risico.
Neen het grote punt zal zijn voor iemand als de Sarge om na de kuur te aanvaarden dat je minder sterk begint te worden, de verleiding is dan erg groot om zeer snel met een nieuwe kuur te beginnen of zelfs on te blijven. Ik weet wat het is want ik kan het zelf ook niet opbrengen om off te gaan en onherroepelijk kracht te verliezen.

Hoeveel weken train je nu? Geef je met alles zo snel op?

Hoeveel weken train je nu? Geef je met alles zo snel op?
Misschien is het zo dat de reden dat "we" aan krachttraining gaan doen, een ontevredenheid is die grenst aan onzekerheid over ons lichaam, onze kracht...
De één heeft dat sterker dan de ander, en zal ieder middel aangrijpen om die ontevredenheid weg te nemen.
Het is je eigen keuze.

Ik vind het ook jammer dat je nu al gaat gebruiken bro. Maar het is jou beslissing, ik blijf je volgen!

Misschien is het zo dat de reden dat "we" aan krachttraining gaan doen, een ontevredenheid is die grenst aan onzekerheid over ons lichaam, onze kracht...
De één heeft dat sterker dan de ander, en zal ieder middel aangrijpen om die ontevredenheid weg te nemen.
Het is je eigen keuze.

Ja hij moet ook helemaal zelf weten wat ie doet. Vroeg me gewoon af of ie met alles zo snel opgeeft. En natuurlijk zal ie onzeker wezen enzo maar wat denk je wat die rommel geestelijk met je doet.... En ik denk dat het beter helpt voor je zelfvertrouwen als je leert wat je kunt bereiken als je ergens voor knokt.

Ja hij moet ook helemaal zelf weten wat ie doet. Vroeg me gewoon af of ie met alles zo snel opgeeft. En natuurlijk zal ie onzeker wezen enzo maar wat denk je wat die rommel geestelijk met je doet.... En ik denk dat het beter helpt voor je zelfvertrouwen als je leert wat je kunt bereiken als je ergens voor knokt.

+1 Tientallen hebben me die troep aangeboden, maar ik wil de grenzen kennen als natural. Zelf weten...;)

+1 Tientallen hebben me die troep aangeboden, maar ik wil de grenzen kennen als natural. Zelf weten...;)

Ik geef toe wel eens de neiging te hebben gehad, als ik de resultaten zag qua krachttoename en spiermassatoename, maar ben er nooit aan begonnen.
Vroeger trainde ik altijd samen met wat ik "anabolenmonsters" noemde, en dat ging goed tot op een bepaald punt, dan leg je het af....
Alleen heb ik al een paar keer meegemaakt dat diezelfde "anabolenmonsters" het allang afgelegd hebben terwijl deze jongen nog steeds rondhuppelt! :D
Soms gaat het grandioos fout als je "gebruikt"...
Maar soms gaat het ook goed wanneer iemand gebruikt, en gaat het heel lang goed.
Kijk naar het krachtmonster van het forum ... , die maakt er geen geheim van al lang te gebruiken, en geeft aan totaal geen problemen te ondervinden. :thumb:
En daarom...
Het is ieders eigen keuze! :cool:

Jammer van je blessure, tja uitkijken met overkills in de training. Beterschap daarvoor! Voorlopig ben ik nog altijd sterker:p
Gravitty boots are ownage... Haha die hadden ze een paar jaar geleden ook in mijn gym, maar er zijn weleens bijna ongelukken mee gebeurd en toen besloten ze die dingen weg te halen.
Oja mensen die zeuren over AS, ga dat ergens anders doen. Ik vind het ook zielig net als mensen die een opzet stukje voor hun derde been nodig hebben.

Denk dat de natural <> AAS-discussie beter elders gevoerd kan worden. Dit is een log.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 1 uur kickbokstraining;

-30 minuten lang sparren tegen verschillende tegenstanders.
-20 minuten technieken
-10 minuten ik weet niet meer hoeveel x opdrukken sit ups en schouders in de lucht houden en rondjes draaien.

Maandag we get started with the real deal!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven