Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind het gebruik ook allemaal best wel kunnen. Snap het helemaal. Dus voel je door de onderstaande
alinea nu niet weer aangevallen hé Sarge
Ik hoop alleen dat Sarge het zich niet gaat beklagen. Als je vandaag bv 100kg benched,
en 3 maand later bench je 150kg door de AAS dan vind je zenuwstelsel, gewrichten en ligamenten
dat niet leuk. Zeker niet als je de beweging in zijn totaliteit nog maar 4 maandjes doet. Kan je zeggen
wat je wilt. Dan mag je bruut progressie hebben gemaakt de eerste maanden en dan mag je voor de
sport gemaakt zijn, je lichaam denkt daar misschien anders over![]()
Misschien is het zo dat de reden dat "we" aan krachttraining gaan doen, een ontevredenheid is die grenst aan onzekerheid over ons lichaam, onze kracht...Hoeveel weken train je nu? Geef je met alles zo snel op?
Misschien is het zo dat de reden dat "we" aan krachttraining gaan doen, een ontevredenheid is die grenst aan onzekerheid over ons lichaam, onze kracht...
De één heeft dat sterker dan de ander, en zal ieder middel aangrijpen om die ontevredenheid weg te nemen.
Het is je eigen keuze.
Ja hij moet ook helemaal zelf weten wat ie doet. Vroeg me gewoon af of ie met alles zo snel opgeeft. En natuurlijk zal ie onzeker wezen enzo maar wat denk je wat die rommel geestelijk met je doet.... En ik denk dat het beter helpt voor je zelfvertrouwen als je leert wat je kunt bereiken als je ergens voor knokt.

Ja hij moet ook helemaal zelf weten wat ie doet. Vroeg me gewoon af of ie met alles zo snel opgeeft. En natuurlijk zal ie onzeker wezen enzo maar wat denk je wat die rommel geestelijk met je doet.... En ik denk dat het beter helpt voor je zelfvertrouwen als je leert wat je kunt bereiken als je ergens voor knokt.
+1 Tientallen hebben me die troep aangeboden, maar ik wil de grenzen kennen als natural. Zelf weten...![]()