Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker voor een zogenaamde coach vind ik dit echt een verschrikkelijk DOM schema. Snap echt niet dat iedereen het zo geweldig vind. Kan niemand zelf nadenken over de consequenties van zo'n schema?
Ik reageer zo fel omdat ik het sowieso een krom schema vind maar ook omdat er allerlei mensen ook ineens dit schema willen gaan doen. Die mensen weten niet waar ze aan beginnen en volgen een, in mijn ogen, slecht voorbeeld. Zeker voor een beginnend sportschoolbezoeker.
Wat is de gedachtegang achter 3 keer bankdrukken en 3 keer MP-en? Schouders verkloten?
Semi-intelligent? Ik doe helemaal niet semi-intelligent. Het is een feit dat je herstel belachelijk veel beter is als je AAS gebruikt, voeding en blablabla-verhalen kent iedereen wel en dat lijkt me niet meer dan logisch. En bovendien bedoelde ik met mijn post ook dat zijn herstel nu sowieso langzamer is vanwege het feit dat z'n axis onderdrukt was/is en zich moet herstellen.
10 weken lang dit schema tegenover 10 weken lang bill starr/rippedtoe... Ik durf er m'n ballen om te verwedden dat hij met gewoon bill starr betere progressie maakt op AL zijn lifts, op zijn fysiek en op zijn techniek.
Je hebt hier vast jaren je hersens over moeten breken.
Ik zeg ook nergens dat jij andere mensen aanraadt dit te gaan doen.
Nogmaals, kun je dit schema goed beargumenteren of heb je echt gewoon maar wat gekloot met oefeningen en gedacht 5x5 is wel een mooie rep/set-verhouding?
Hij gaat beginnen met 5x5x110 met banken? Met welk gewicht gaat hij dan verhogen? Weet hij of zelfs jij dat z'n kracht de komende tijd wat gaat dalen omdat z'n test nu 1/10e is van wat het was??
Waar is de theorie en de wetenschap achter alles?
Zijn kuur na 5 weken afbreken heeft ook echt totaal geen logische beargumentatie, z'n hormoonhuishouding is allang vertyft dus had ie net zo goed door kunnen gaan en z'n lichaam nog ff lekker aan de nieuwe massa en kracht kunnen laten wennen terwijl de testosteron het allemaal 'in de lucht' houdt.
Ik verwacht binnen 1 week een schemaverandering, misschien zelfs al voor die ene week en jouw verloren geloofwaardigheid.

Doe ik niet, maar het voelt zo lekker man.
Ik wist niet dat gelijk krijgen op het internet bijna net zo'n lekker gevoel geeft als in het echt.

Goede training bro, en dat eten jezus dat is veelhoeveel kcals ongeveer, 5000?
Ik vind het best meevallen, net goed zo. Gewicht gaat mooi proportioneel omhoog.bij jou zijn die twee werelden zeker niet meer van elkaar te scheiden niet![]()

Bij jou wel hé, op internet overal 50% gewicht bijgooien![]()
Flucloxacilline is mijn penicilline kuur en merk dat ik minder kracht had.
Denk dat dit verband heeft. Weet iemand of je kracht verliest door penicilline?