AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training, veel isolatie maar dat kan best.

Tss tss tss, shame on you! ;)
Chin ups zijn best een compound hoor... :D
Ben benieuwd hoe je nieuwe schema er uit gaat zien.

Hoop dat je niet al te veel last hebt ondervonden van je schouder. Hopelijk ben je zsm weer on track met een goed schema.

Zeker voor een zogenaamde coach vind ik dit echt een verschrikkelijk DOM schema. Snap echt niet dat iedereen het zo geweldig vind. Kan niemand zelf nadenken over de consequenties van zo'n schema?

Ik reageer zo fel omdat ik het sowieso een krom schema vind maar ook omdat er allerlei mensen ook ineens dit schema willen gaan doen. Die mensen weten niet waar ze aan beginnen en volgen een, in mijn ogen, slecht voorbeeld. Zeker voor een beginnend sportschoolbezoeker.

Wat is de gedachtegang achter 3 keer bankdrukken en 3 keer MP-en? Schouders verkloten?

Semi-intelligent? Ik doe helemaal niet semi-intelligent. Het is een feit dat je herstel belachelijk veel beter is als je AAS gebruikt, voeding en blablabla-verhalen kent iedereen wel en dat lijkt me niet meer dan logisch. En bovendien bedoelde ik met mijn post ook dat zijn herstel nu sowieso langzamer is vanwege het feit dat z'n axis onderdrukt was/is en zich moet herstellen.

10 weken lang dit schema tegenover 10 weken lang bill starr/rippedtoe... Ik durf er m'n ballen om te verwedden dat hij met gewoon bill starr betere progressie maakt op AL zijn lifts, op zijn fysiek en op zijn techniek.

Je hebt hier vast jaren je hersens over moeten breken.

Ik zeg ook nergens dat jij andere mensen aanraadt dit te gaan doen.

Nogmaals, kun je dit schema goed beargumenteren of heb je echt gewoon maar wat gekloot met oefeningen en gedacht 5x5 is wel een mooie rep/set-verhouding?

Hij gaat beginnen met 5x5x110 met banken? Met welk gewicht gaat hij dan verhogen? Weet hij of zelfs jij dat z'n kracht de komende tijd wat gaat dalen omdat z'n test nu 1/10e is van wat het was??

Waar is de theorie en de wetenschap achter alles?

Zijn kuur na 5 weken afbreken heeft ook echt totaal geen logische beargumentatie, z'n hormoonhuishouding is allang vertyft dus had ie net zo goed door kunnen gaan en z'n lichaam nog ff lekker aan de nieuwe massa en kracht kunnen laten wennen terwijl de testosteron het allemaal 'in de lucht' houdt.

Ik verwacht binnen 1 week een schemaverandering, misschien zelfs al voor die ene week en jouw verloren geloofwaardigheid.

Nog alleen even dit, alleen omdat het zo lekker voelt om het nog even te zeggen. :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Tjokkie ik had je toch gelijk gegeven een aantal blz geleden.
Als je gelijk hebt heb je gelijk..... Coach kan ook fouten maken. Fouten maken zijn menselijk. Mosterd na de maaltijd heeft geen zin om achteraf met modder te gooien.

Laatst bewerkt:
Doe ik niet, maar het voelt zo lekker man.
Ik wist niet dat gelijk krijgen op het internet bijna net zo'n lekker gevoel geeft als in het echt.

Nette rugtraining. Sterk voor zo'n korte tijd ook

• #1.868
Flucloxacilline is mijn penicilline kuur en merk dat ik minder kracht had.
Denk dat dit verband heeft. Weet iemand of je kracht verliest door penicilline?

Relgehalte ligt weer hoog, zat vol plezier te lezen totdat ik die ****ed up foto van die vieze voet tegen kwam. Voortaan in een spoiler zetten bro ik zit 9 vd 10 te eten als ik achter de pc zit.

Mooie rugtraining trouwens, lekker safe ivm je schouder ook.
Wanneer gaat je nieuwe schema van start?

Goede training bro, en dat eten jezus dat is veel :p hoeveel kcals ongeveer, 5000?
Wanneer begin je met je nieuwe schema?

• #1.871
:roflol::roflol:

Sorry bro ik ben zo geboren ik heb platvoeten en mijn tenen staan scheef.
Alles zit tegen bij mij. Zal het voortaan in een spoiler proppen met een bordje warning erbij. Ja heb alleen de schouder gevoeld in de laatste curl oefening voor de rest 0,0. Ga morgen licht mijn borst trainen kijken hoe dat aanvoelt.

@Gerre 4600 kcal beest. Als je niet vreet kan je ook niet groeien!

Schema komt maandag.......

Doe ik niet, maar het voelt zo lekker man.
Ik wist niet dat gelijk krijgen op het internet bijna net zo'n lekker gevoel geeft als in het echt.

bij jou zijn die twee werelden zeker niet meer van elkaar te scheiden niet :rolleyes::p

Haha join de club van de platvoeters, ik heb het ook best extreem. Geen last van verder met kuitentraining of zo?

Je weegt weer 2kg meer zo te zien, tikt lekker aan!

Goede training bro, en dat eten jezus dat is veel :p hoeveel kcals ongeveer, 5000?

Je mag niet vergeten dat het hier om een wandelende boomstronk gaat van 113kg he. :o Ik vind het best meevallen, net goed zo. Gewicht gaat mooi proportioneel omhoog.

Flucloxacilline is mijn penicilline kuur en merk dat ik minder kracht had.
Denk dat dit verband heeft. Weet iemand of je kracht verliest door penicilline?

Ja penicilline kost kracht en uithoudingsvermogen, ik kan dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar heb dit al verschillende keren door dokters horen verklaren.

Jezusss heb 21 pagina's teruggelezen en volgens mij 3 of 4 trainingen door al dat gebitch.
Je gaat dus over op een nieuw schema en je hebt geen coach meer.

Ik zou bij rug een aantal dingen zelf anders doen.

Eerste oef is prima (idd compound) daarna zou ik een zware row doen ipv nog een oefening direct erachter aan van boven naar beneden. Het liefst een waarbij ook de onderrug in het spel komt zoals cable row of bb row. Als je benen de dag ervoor hebt gedaan of de dag erna gepland staat dan is dat mss teveel van het goede maar met goede rust zou ik liever gaan voor een oef zonder chestsupport.

Ik vind 3 oefeningen biceps na rug eigenlijk teveel. Als je er een aparte dag voor hebt bv biceps/triceps dan oke maar na rug zou de biceps al zo vermoeid moeten zijn dat 3 oefeningen eigenlijk al praktisch onmogelijk is of geen meerwaarde meer biedt.

ben het eens met g-men.. 3 oefeningen biceps na rug is way too much!

zelfs op een aparte armendag.. voor zo'n klein spiergroepje man.

meer = niet beter.

1 oefening, 5 sets rug (voorkeur BOR) + eentje 3 sets biceps volstaat
Na het deadliften uiteraard :)

Voeger toen ik nog armen mocht trainen.
Dus voor Dressed Black in m'n leven kwam...
Hield ik altijd een setje of 6 aan voor biceps, na een rugtraining voor de rug van zo'n 10-12 sets, en dat werkte goed.
Of ik dan 2 of 3 oefeningen deed maakte me niet veel uit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven