Fitness Seller

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Aimee

Competitive Bodybuilder
Waardering
26
Mensen,

Ik kreeg net een belletje van de VPRO en ze willen me toch morgenavond in de uitzending hebben!

Ik zal daar worden ingebruind door mijn rechterhand Esther Krijnen en ik zal gaan poseren op muziek van de band. Verder zal ik wat moeten toelichten omtrent wedstrijdvoorbereiding.

Dus kijken allemaal!!! Holland Sport om 20.25u op Nederland 3!!

Ben zeer benieuwd!! Toppie

staat genoteerd!!!! top joh :D

Te gek joh, ik hou de zapper in de hand. (en nou niet gaan quote-verkloten he ;))

k*t, ik kan het niet zien. Kan iemand het opnemen en dan online zetten?

cool ik ga zeker kijken!

• Topic Starter Topic Starter
De uitzending zal ook op internet komen naderhand... ff googlen op holland sport nederland 3 ;)

ik ga kijken meid:D

cool!!!

Vet! Erg leuk voor je! :)

Show them what bodybuilding is! :cool:

heel cool voor je meid, je verdient het

Succes !

Cool. Ik ben dan trainen dus kan het niet zien. Is er niemand hier die het ff kan cappen en uploaden?

gaaf joh .....show them girl.... hoe mooi een gespierde dame kan zijn:D
ik zal zekers kijken.
succes

Heel leuk dit! Show them what you've got!

Heel veel succes gewenst! :thumb:

SUPER TE GEK ! ! !

Ben dan nog aan het trainen, maar de video staat geprogrammeerd.
Ben benieuwd hoe het er op tv uit gaat zien.
Als je hier geen motivatie uit kan halen, dan weet ik het ook niet meer. Ik vind het echt super dat je voor dit soort dingen wordt gevraagd. Weet je al wanneer het sportblad uitkomt waar je een interview voor had gegeven?

Groetjes, Morgan

• Topic Starter Topic Starter
Dat interview van dat Franse blad weet ik nog niet precies. Er zijn die dag meerdere atleten die onder Rinus staan geinterviewd en we komen allemaal in een exemplaar. Ik kreeg afgelopen week nog een mailtje van die journalist dat hij in ieder geval mijn antwoorden op de vragen erg goed vond en leuk om te lezen. Als ik erin sta, stuurt hij een aantal exemplaren.

Sport&Fitness komt geloof ik eind maart of april weer uit. Die is eens in de 2 maanden. Daar zijn alleen wat foto's voor gemaakt. Dat ik met die meiden aan het trainen ben of dat we cardio apparatuur aan het uittesten zijn! Heb pas 1 foto gezien, dus ben zelf ook wel benieuwd naar de rest.

Ik ben ****ing zenuwachtig voor vanavond. Het is allemaal zo kort dag. En nu ben ik ook nog niet in de shape die ik voor ogen heb, maar ja zo'n kans moet je gewoon niet laten liggen. En ik ben trouwens niet gevraagd omdat ik in Almere train en woon hoor, maar op aanraden van onze eigen Ms Olympia Juliette Bergmann! Ze hadden haar gevraagd, maar ze kon niet. Ook vond ze het eigenlijk veel leuker een aankomend talent te doen die nu nog volop met voorbereiding bezig is. Ik vind het dus een hele eer dat ik door haar aangeraden ben. En dat terwijl er nog zoveel betere BBsters in de rondte lopen. Ik ben pas een beginneling!!

Dit werkt zeker goed voor de motivatie en ik ga er gewoon wat van maken vanavond. Alleen klote dat het live is, dus als ik weer eens iets stoms doe kan het niet ff geknipt worden! :(

Terug
Naar boven