XXL Nutrition

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Rob G zei:
Als pinda's zo genetisch bevoorrecht waren dan zouden ze wel rulen op de Mr O :p Het enigste genetische 'voorrecht' wat pindas hebben is een ongelofelijk kleine pik!

Dat is zeker waar:D

Trouwens ik ben ook 1/8 pinda. Haha.
Lijk er niet op trouwens.
Hoe ik kom aan die 1/8ste?

De opa van mijn moeder was pinda. Dus mijn moeder 1/4, mijn opa 1/2.

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Als pinda's zo genetisch bevoorrecht waren dan zouden ze wel rulen op de Mr O :p Het enigste genetische 'voorrecht' wat pindas hebben is een ongelofelijk kleine pik!

Beter een kleine lul in je broek, dan een ongelofelijke lul zijn! :)

RichardV zei:
Dat is zeker waar:D

Trouwens ik ben ook 1/8 pinda. Haha.
Lijk er niet op trouwens.
Hoe ik kom aan die 1/8ste?

De opa van mijn moeder was pinda. Dus mijn moeder 1/4, mijn opa 1/2.
??? Heb je dan een grote lul met een hele kleine eikel of zo?;) :D :D

OT:Wanneer kom je weer op tv Aimee?

Zit te denken m'n eigen DBB soap te maken en die zal dan heel snel op tv komen. :)

Ik heb beloofd na de wedstrijden even te laten weten hoe ik het gedaan heb en misschien is het wel leuk om dan alsnog even langs te komen. Omdat ze toch ook nog een keer willen dat er wat meer verteld gaat worden over BB. Als ik kom, dan komt er ook zeker nog een mannelijke BBer. We zijn al in onderhandeling over Khalid! :P

Nice! Je bent goed bezig, Wappie.;) :D

Mighty zei:
??? Heb je dan een grote lul met een hele kleine eikel of zo?;) :D :D

OT:Wanneer kom je weer op tv Aimee?

Het feit dat jij dit wilt weten, stemt mij tot grote ongerustheid:D

Nee ik heb een kleine lul met een grote eikel:D

Waarom moet ik nu aan pindasaus denken...

Dat weet ik niet waarom jij daar aan moet denken. Ik weet in ieder geval dat ik pindasaus voorlopig ff moet missen... snik

Aimee zei:
Weet je wat het is? Ik word erg gewoon helemaal schijtziek van dat iedereen je prestaties maar meteen op AS afschuift. Vind je het normaal om een BBer te vragen of ie gebruikt? En al zou je dat doen, denk je dat je dan een bevredigend antwoord krijgt of dat je je meteen beter zou voelen als hij inderdaad zegt dat hij gebruikt? Hard werken is de sleutel tot succes inderdaad! Of je nu AS gebruikt of niet, dat maakt geen fl**ker uit!

Ik werk keihard IEDERE DAG om deze fysiek te bereiken. Ik heb m'n aanleg mee ja, moet ik daarvoor gestraft worden? Lijkt me niet!
Die hypocrisie vind ik dan wel weer altijd heel grappig. Iedereen wordt altijd aangeraden dat als je wilt gaan kuren, je dat na een jaar of 3, 4 moet doen. Je bent dan nu niet echt bepaald het icoon voor deze stelling imho :P

Ps: dit is geen aanval op jou. Het is meer de theorie wat je hier leest met daarlangs de praktijk.

Aimee zei:
Weet je wat het is? Ik word erg gewoon helemaal schijtziek van dat iedereen je prestaties maar meteen op AS afschuift. Vind je het normaal om een BBer te vragen of ie gebruikt? En al zou je dat doen, denk je dat je dan een bevredigend antwoord krijgt of dat je je meteen beter zou voelen als hij inderdaad zegt dat hij gebruikt? Hard werken is de sleutel tot succes inderdaad! Of je nu AS gebruikt of niet, dat maakt geen fl**ker uit!

Ik werk keihard IEDERE DAG om deze fysiek te bereiken. Ik heb m'n aanleg mee ja, moet ik daarvoor gestraft worden? Lijkt me niet!

wen er maar aan, zo zit de mens van nature inelkaar sociaal-psychisch gezien. :)

probeer zoiets met een korreltje zout te nemen en richt op de positieve reacties. Scheelt een hoop stress en nutteloze discussies, jij weet hoe jij erover denkt en who cares wat andere onbekenden over jou praten.

dat zal gewoon nooit veranderen, des te populairder en meer je uitblinkt vergeleken met de "Normale" persoon (wat is de norm van normaal?) des te meer negatieve verhalen erover je in de rondte gaat.

veel succes in de toekomst :)

Aimee zei:
Nou ja, Juliette Bergmann heeft ook half (of kwart) Indisch bloed door de aderen stromen dus denk dat WIJ PINDA'S INDERDAAD GENETISCH BEVOORRECHT ZIJN!!!!!:D

over pinda's gesproken.. ik kende een gast die kwam uit india oid en die kerel was HUUUGGE !! en hij trainde ook pas 2 jaar maar echt een massa :eek:

Eén ding staat vast: Aimée is een natuurtalent. Je kan nog zoveel AS gebruiken, als je je genen niet mee hebt, kan je dat nooit bereiken. Aimée was al in supervorm bij de YBF. Dus... ik snap best dat je dat tot het maximum wilt uitbuiten. En ook dat Juliette haar voor dat tv-programma geadviseerd heeft, want idd.. ik viel steil achterover toen ik je op tv zag. En dat nadat ik je van de zomer nog wel gezien had!

Feitelijk is het raar om het steeds ofwel op AS of op training & voeding af te schuiven wat iemand bereikt qua fysiek, want Aimee is het levende bewijs dat genen voor 95% je resultaat bepalen. Zodra zij fatsoenlijk ging eten en trainen: woei!

Esperantisto zei:
Eén ding staat vast: Aimée is een natuurtalent. Je kan nog zoveel AS gebruiken, als je je genen niet mee hebt, kan je dat nooit bereiken. Aimée was al in supervorm bij de YBF. Dus... ik snap best dat je dat tot het maximum wilt uitbuiten. En ook dat Juliette haar voor dat tv-programma geadviseerd heeft, want idd.. ik viel steil achterover toen ik je op tv zag. En dat nadat ik je van de zomer nog wel gezien had!

Feitelijk is het raar om het steeds ofwel op AS of op training & voeding af te schuiven wat iemand bereikt qua fysiek, want Aimee is het levende bewijs dat genen voor 95% je resultaat bepalen. Zodra zij fatsoenlijk ging eten en trainen: woei!

Thanks Esp! ;)

Jij heb me inderdaad nog vorige zomer op het strand gezien. En toen was ik op zich al aardig zwaar hoor....met een romig laagje eroverheen hihi!

Zal wat zijn als we dit jaar weer een forumstrand uitje plannen! :D

Dan sta ik er toch wel wat beter bij dan vorig jaar. ;).
Geen overmaat aan cortisol meer vanwege te lange en fanatieke trainingen voor deze dame!
Veel succes in Delfzijl en laat de zenuwen je niet de baas worden. Je lijkt wel voor het podium geknipt te zijn, zo makkelijk leek het je af te gaan.

Aimee zei:
Is net als bij die Meso pinda Ryu, daar zaten jullie ook altijd op te zeiken! :)

Dit is gewoon PINDA POWER!!! :D

Jij begrijpt het!

Maar lief je weet toch wie het zeggen joh :D

Kijk de gallery , kijk de teksten..

Bij mij precies hetzelfde. Jaren zeiken,zeiken en nog eens zeiken .. En toen was het eindelijk zover. Einde verhaal !

Ben trots op je! Je bent zoveel groter geworden sinds YBF en ik weet hoe je begonnen bent met alles.

**** de rest.. Dat soort mensen zullen nooit verder komen dan een elite membershit, op het gebied van bben :thumbs:

Ryu zei:
Jij begrijpt het!

Maar lief je weet toch wie het zeggen joh :D

Kijk de gallery , kijk de teksten..

Bij mij precies hetzelfde. Jaren zeiken,zeiken en nog eens zeiken .. En toen was het eindelijk zover. Einde verhaal !

Ben trots op je! Je bent zoveel groter geworden sinds YBF en ik weet hoe je begonnen bent met alles.

**** de rest.. Dat soort mensen zullen nooit verder komen dan een elite membershit, op het gebied van bben :thumbs:

:roflol: :roflol: :roflol:

Aimee zei:
Zit te denken m'n eigen DBB soap te maken en die zal dan heel snel op tv komen. :)
Wedden dat je daar een korte serie van zou kunnen maken :) Als je dat echt wilt moet je dat gewoon voorstellen. Misschien in 2 versies met bulken en cutten. Denk dat het best zal worden bekeken :)

Hallo Aimée,

Ziet er heel goed uit en ga zo door zou ik zeggen.

Wordt zo groot als je wilt! ;) *Thumps up*

Terug
Naar boven