MuscleMeat

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Holland Sport zei:
met voetbal, wielrennen en bodybuilding
maandag 20 maart 2006 20:25 Net 3
Vanavond ligt in Holland Sport de geblesseerde keeper van Feyenoord Patrick Lodewijks op de Massagetafel. Matthijs van Nieuwkerk vestigt in zijn boekje de aandacht op de dolende tennisser Martin Verkerk. Aan de picknicktafel een bijzonder gesprek tussen Paragnost/magnetiseur Henk de Gier en Vitesse-keeper Harold Wapenaar. De Gier is al ruim twintig jaar betrokken bij Feyenoord waar hij diverse spelers wekelijks behandelt. Wapenaar speelde in de jeugd van Feyenoord en komt al sinds zijn 15e bij de Gier om blessurevrij en met een helder hoofd onder de lat te kunnen staan. Tristan Hoffman is vorig jaar gestopt met wielrennen en heeft op natuurlijke wijze de overstap gemaakt tot coach bij Team-CSC. Hij is in opleiding als ploegleider en doet vanavond examen in Holland Sport. Bodybuildster Aimee Molleman is een groot Nederlands talent in het vrouwencircuit. In Holland Sport laat ze zien wat haar sterke punten zijn.

mooi compliment :thumbs:

Cool Aimee...........!!

ik zal kijken ;)

Sow, ik kruip vast voor de buis :)

Het is begonnen....

Ze kwam al even in beeld terwijl ze begonnen haar te bruinen.

Ik zeg niks :(
Ik had andere verwachtingen...

Reactie van mijn vriendin: "Wat een beest" ("als in wat een kerel" voegde ze er nog aan toe)....

ik zie nog geen drol
of is ze 1 van die ouwe kerels daaro :D

ze staat er goed bij, volgens mij, was weer even kort in beeld.

Holy ****, ze is gewoon 2 keer zo breed als mij van wat ik in dat korte stukje heb gezien:eek:
Damn aimee wat een fysiek :eyebrow:

Wat voor een stom k*tprogramma, ik moet echt moeite doen om het te laten opstaan. Hoop dat ze snel opkomt.

Damn, Aimée ziet er echt huge uit, echt bruut.

Misschien komt ze nog in beeld tijdens de aftiteling...?

how gives a f**k about lodewijks, ik wil Aimee zien, wat een verhaal over die ouwe keeper

Terug
Naar boven