AndroidHealthClinic

Moslim hoeft niet op te staan voor rechtbank

Het ergste is dat Amerikanen dat soort uitspraken slikken als zoete koek. Als je als presidentskandidaat je kansen met 200% (of meer) wenst te verhogen moet je je gedragen als een soort messias van god, die lijkt te handelen naar de wenst van laatstgenoemde. In landen waar gelovigen en atheïsten ongeveer 50/50 verdeelt zijn werken zulke doorzichtige truken niet, maar in landen als de VS kan je er verkiezingen mee winnen. Dat feministisch serpent weet dat maar al te goed. Het is hoe Bush de Amerikanen heeft weten te overtuigen. Later deed hij dat met het spelen met emoties (angst) wat ook een heel sterke invloed heeft op het gedrag van mensen. Ik zie weer hetzelfde gebeuren: een kandidaat die intelligent en goedaardig probeert over te komen, iemand die het land wil veranderen (Obama) en iemand die traditionele en beproefde methoden gebruikt om de bevolking te bespelen en te manipuleren. De Amerikaanse bevolking kennende is de kans groot dat ze niet doordacht gaan stemmen, maar zich straks weer gaan laten leiden door emoties en traditie. Het beste wat Obama nu kan doen is stoppen met de bevolking proberen te overtuigen van het feit dat hij een betere kandidaat is, maar nu eerder gaan focussen op het bespelen van de bevolking met simpele, nietszeggende, maar populair klinkende uitspraken waar elke domme Amerikaan nat van wordt.

Het ergste is dat Amerikanen dat soort uitspraken slikken als zoete koek. Als je als presidentskandidaat je kansen met 200% (of meer) wenst te verhogen moet je je gedragen als een soort messias van god, die lijkt te handelen naar de wenst van laatstgenoemde. In landen waar gelovigen en atheïsten ongeveer 50/50 verdeelt zijn werken zulke doorzichtige truken niet, maar in landen als de VS kan je er verkiezingen mee winnen. Dat feministisch serpent weet dat maar al te goed. Het is hoe Bush de Amerikanen heeft weten te overtuigen. Later deed hij dat met het spelen met emoties (angst) wat ook een heel sterke invloed heeft op het gedrag van mensen. Ik zie weer hetzelfde gebeuren: een kandidaat die intelligent en goedaardig probeert over te komen, iemand die het land wil veranderen (Obama) en iemand die traditionele en beproefde methoden gebruikt om de bevolking te bespelen en te manipuleren. De Amerikaanse bevolking kennende is de kans groot dat ze niet doordacht gaan stemmen, maar zich straks weer gaan laten leiden door emoties en traditie. Het beste wat Obama nu kan doen is stoppen met de bevolking proberen te overtuigen van het feit dat hij een betere kandidaat is, maar nu eerder gaan focussen op het bespelen van de bevolking met simpele, nietszeggende, maar populair klinkende uitspraken waar elke domme Amerikaan nat van wordt.

Politics of fear.

Ik hoop bij god (;)) dat je geen gelijk hebt, maar denk dat je analyse hier redelijk kloppend is.

Aanrader / kijktip: http://www.imdb.com/title/tt0430484/ (mooiste is het inzicht dat de neo cons en al qaida in exact dezelfde tijd ontstaan zijn om bijna dezelfde redenen)

De wereld op zich is gevoelig voor extremistische denkbeelden. Je denkt nu toch niet serieus dat de Islam op zich extra gevoelig hier aan is?
Kruistochten al vergeten? Of al de oorlogen die gevoerd worden enkel voor geld? Is dat geen extremisme?

Moslimextremisme is gewoon even actueel, straks is het weer een andere groep, kan iedereen weer daar over jammeren.

jij denkt er wel erg simpel over. "is gewoon even actueel" :roflol:

en wat begin je over kruistochten? hoezo vergeten? jij hebt ze meegemaakt zeker :roflol:

maar jij bent een moslim neem ik aan?

Je bedoeld uitspraken als 'If I can change, you can change, EVERYBODY can changeeee!!!!' en 'HOPE!', dat zou hij idd beter kunnen doen ja :D

Got some CHANGEEEE?!?!?!

jij denkt er wel erg simpel over. "is gewoon even actueel" :roflol:
Tuurlijk denk ik er simpel over. Ik heb niet de pretentie het moeilijker te maken terwijl ik er weinig van weet.
Je kan toch niet ontkennen dat moslimextremisme actueel is? Hadden we er 100 jaar geleden al last van misschien?

en wat begin je over kruistochten?
Ik begin over de kruistochten omdat het één van de vele voorbeelden is van Christenextremisme.
hoezo vergeten? jij hebt ze meegemaakt zeker :roflol:
Je hoeft niet iets meegemaakt te hebben om te weten dat het gebeurd is.

maar jij bent een moslim neem ik aan?
Nee, gewoon een tolerante atheïst, of agnost. Vage termen allemaal.

Nee, gewoon een tolerante atheïst, of agnost. Vage termen allemaal.

Ik dacht dat ik agnost was. Dus dat de kans dat er een god is net zo groot is als de kans dat er geen god is, maar recentelijk ben ik er toch wel achter dat ik een enorme atheist ben, er is niks. Punt. Nou ja, een flinke steekvlam en dan ben ik weg. :p

Als ik soms jou mening lees dan ben je nog lager dan een moslim met je holocaustontkenning, dus rot op met je hypocriet gelul.
Waar heb ik dat ontkent of maak je je nu schuldig aan laster?

Je lijkt inderdaad wel erg op Wilders onzin lullen zonder het te kunnen onderbouwen.
geen andere reacties gelezen dus misschien al gezegd...

Als alle mensen gelijk zijn, waarom moeten vrouwen dan een vloerkleed over de kop heen?
Moeten ze niet, de vrouw is net als de man alleen verplicht haar schaamstreek te bedekken.
Nee ? waar zorgen geloven al eeuwen lang voor ?
En waar zorgen niet gelovigen voor uit naam van olie?
Je weet toch wel dat al die XtremeIslam shit van de Sjiieten afkomt he? :o
Onjuist, tijdens de aanslagen op het WTC werkten Sjiieten en Soenieten samen.

Ik dacht dat ik agnost was. Dus dat de kans dat er een god is net zo groot is als de kans dat er geen god is, maar recentelijk ben ik er toch wel achter dat ik een enorme atheist ben, er is niks. Punt. Nou ja, een flinke steekvlam en dan ben ik weg. :p
Ik weet niet hoe ik mezelf moet noemen.

Ik zou het definiëren als "ik zie het wel als ik dood ben".

@Flying Fox

Om nog niet te spreken van het christendom.

Het Christendom heeft zich aangepast aan deze tijd de tijd van kruisridders en de Inquisitie welke belast was met de opsporing, het onderzoek naar en het opleggen van straffen aan ketters is iets uit de Middeleeuwen.
Dit geloof of je wel of niet in de Bijbel gelooft doet nu ff niet ter zake is mee geëvolueerd.

Neanderthalers zijn uitgestorven.
Qua gedrag en bijbehorende intelligentie lijkt het daar anders niet op,dat soort baardapen met hun totaal geschifte opvattingen zijn voor mij Neanderthalers.

Evenveel als het christendom, coca cola, mcdonalds, Filip De Winter en jumpmuziek: helemaal niets. Maar voor de mensen zelf voegt het misschien wel wat toe aan hun leven, anders zouden ze niet geloven.

Ik vind het helemaal prima als iemand geloofd in Mo op zijn vliegende paard,vooral ook voor jezelf houden!;)

Noem eens wat op dan?

haha man, de nederlandse cultuur, laten we het houden zoals het is, honderden jaren zonder verandering!

cultuur groeit en evolueert, is altijd zo geweest, culturen bevatten meestal ook invloeden van andere culturen, waarom zou het nu moeten stil staan? waarom mogen we onze cultuur niet laten verder groeien met invloeden van andere culturen?

je bent toch niet zo'n debiel die denkt dat de moslims de wereld gaan over nemen en dat we binnenkort allemaal allah gaan aanbidden he?

De verscheidenheid en mix van culturen zijn id een enorme bijdrage voor de samenleving dat is id. waar.
In een stad als bv. Amsterdam leeft een grote groep Spanjaarden,Italianen,Chinezen (Chinatown) etc.etc.Dat is een verrijking.
Maar is de Islamcultuur een verrijking dan? wat voegt deze cultuur buiten het eeuwige gezeik wat het met zich meebrengt toe?
Helemaal niets!!
Daar waar andere nationaliteiten zich aanpassen,integreren etc.,is het juist die groep die enkel en alleen voor overlast zorgt.
Nou nou wat een verrijking zeg.

je bent toch niet zo'n debiel die denkt dat de moslims de wereld gaan over nemen en dat we binnenkort allemaal allah gaan aanbidden he?

Welnee dat zal nm.nooit gaan gebeuren,met welke middelen willen deze Untermenschen dan de Wereld overnemen?;)

ik heb het al vaker gezegd, als je hier niet gezellig vindt,ga dan weg en probeer hier de zaak niet te reformeren. Wij zijn redelijk tevreden zoals het is.....:rolleyes:

een hand geven verglijken met opstaan voor iemand... komaan man, denk na voor je iets zegt

het gaat over dwang of vrije wilt, alsje opstaat op de trein om een oudere persoon of zwangere vrouw te laten zitten doe je dat uit vrije wil, sta je op voor een rechter omdat je moet doe je dat uit dwang, heeft niets met fatsoen te maken

oordelen over iemand zijn recht om hier te mogen wonen of niet is ook onfatsoenlijk imo

ik denk niet dat je mij helemaal begrijpt.... Het zijn fatsoensnormen net zoals opstaan voor een oude dame in de bus fatsoenlijk is is opstaan voor een rechter fatsoenlijk als deze binnenkomt.

Als je dit dus niet doet ben je gewoon een aso en aan asociale heb ik een broertje dood.

ik heb het al vaker gezegd, als je hier niet gezellig vindt,ga dan weg en probeer hier de zaak niet te reformeren. Wij zijn redelijk tevreden zoals het is.....:rolleyes:

als er nooit iemand iets had proberen te veranderen in het verleden ging het hier nooit zo goed geweest zijn... maar jij zou blijkbaar liever als slaaf behandelt geweest zijn op je werk?
want ja, de mensen in de eerste vakbonden moesten niet zeiken, ze moesten maar vertrekken he... :rolleyes:

Terug
Naar boven