- Waardering
- 224
Mijn god het gevaar ligt op de loer, ik ben bereid te sterven voor een VRIJ NEDERLAND! als het moet ben ik letterlijk de soldaat van Oranje het gevaar komt uit het oosten en het misschien gewaagd om te zeggen maar adolf had de moslims moeten aanpakken zei vormen een gevaar voor de westerse sameleving die zo ontwikkeld is dat achterlijke schapenn**kers hier zelf rechten hebben! en vele hebben het niet door maar degene die grote aanslagen pleegte waren vaak goed opgeleid en zeker niet kansloos, wat ben ik blij dat Amerika teminste een leider heeft met daadkracht. Daarzo hebben ze een mentaliteit van: niet fokken met mij en als je niet voor mij bent dan ben je tegen mij. Nationalisme dat hebben ze teminste ook in Amerika, hier in Nl mag je niet eens een Nederlandse vlag op je kleding dragen belachelijk. Ik ben trots op mijn land en heb een Nederlandse vlag op mijn kamer en waarom hebben we het hier zo goed? omdat we beschaaft zijn en al die onzin over rijk geworden door slaven slaat nergens op nl lach in puin na de oorlog, maargoed ik kan me druk maken blijven maken ik zorg dat ik wapens heb om mijn land te verdedigen tegen dit kankergezwel!
Weer zo eentje van het niveau Cirkel, Arnoldfan en Spiertje. Een echte aanwinst voor het forum.
Deze sectie wordt nog met de dag achterlijker zeg. Ik blijf me verbazen