spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Ik geloof niet in een multiculturele samenleving. Nooit gedaan ook......
Zou misschien kans van slagen hebben als we niet in zon klein k*tlandje wonen waar al die verschillende bevolkingsgroepen en nationaliteiten zo dicht op elkaar geconcentreerd wonen.
Je kunt ook geen geen 10kilo zand in een 5 liter emmer proppen.
Ik spreek niks tegen, dat is precies wat ik bedoel! Mensen, die ik in dit topic uit respect al geen "buitenlanders" noem, die hier willen komen wonen, moeten zich aanpassen aan hun gastland!spiertje16 zei:''Als ik doel op moslims die zich niet aan willen passen''
Dat bedoelde ik dus...
hebben de buitenlanders gewoon te respecteren hoe wij leven, en aanpassen aan onze gewoontes, en niet andersom!
Je spreekt je eigen post tegen...
Niemand beweert hier racist te zijn, het onderwerp is in hoeverre mensen zich aan willen passen, en elkaar kunnen respecteren, niet dat alle turken naar hun eigen land moeten.killerbee zei:als we dan allemaal zo'n racisten zijn ,toch beetje vreemd dat niet niemand loopt te zeiken over chinezen bvb....of is dat toeval...![]()
Centaur zei:Als ik doel op moslims die zich niet aan willen passen, en jij voelt je aangesproken, dan is dat jouw probleem, en niet de mijne. Ik hoef het niet beter te formuleren, jij moet beter interpreteren welke leuzen aan jou bedoelt zijn, en welke niet, en je niet overal mee aangevallen voelen. Als ik op jou doel, dan zeg ik wel "Spiertje16 is bla bla bla...".
Het was ook maar een voorbeeld, tuurlijk zal ook daar de verwestering aardig doorgebroken zijn, maar als ik in turkye ga wonen, wordt er toch minimaal van mij verwacht dat ik de turkse taal spreek, en aan het werk ga.Klaaswitz zei:Kom op, in deze discussie heb ik ook moeite om jou serieus te nemen. Jij denkt dat als je naar Turkije verhuist dat je dan in een jurk moet lopen en je vrouw een burka moet dragen?
Ben je welleens in Turkije geweest? De enigsten die 'r zo bij lopen daar zijn de mensen uit de bergdorpjes, als jij in Ankara loopt waan je je over 't algemeen in het westen.
Moslims zijn onwetendheid van autochtonen zat
Centaur zei:Het was ook maar een voorbeeld, tuurlijk zal ook daar de verwestering aardig doorgebroken zijn, maar als ik in turkye ga wonen, wordt er toch minimaal van mij verwacht dat ik de turkse taal spreek, en aan het werk ga.
Leviathan zei:Probeer eens een Christelijke/Katholieke kerk in Marokko te bouwen......![]()
Ik denk dat je nog nooit zo hard hebt gefikt terwijl je met een touw om je nek aan een boom bungelt.
Leviathan zei:Probeer eens een Christelijke/Katholieke kerk in Marokko te bouwen......![]()
Ik denk dat je nog nooit zo hard hebt gefikt terwijl je met een touw om je nek aan een boom bungelt.
Centaur zei:Niemand zegt het? Dan doe ik het maar...
Ze zijn te gast in ons land, of ze hier nu hun hele leven wonen, of willen wonen, het blijven gasten. Alhoewel de tolerantie meer van de nederlander af zou moeten komen, hebben de buitenlanders gewoon te respecteren hoe wij leven, en aanpassen aan onze gewoontes, en niet andersom!

builderB zei:en wie bepaalt wat en of het een gast is?
bijv:
Mohammed komt in nederland wonen omdat hier baantjes zijn die Nederlanders niet willen doen. Mooi, want Mohammed wil hard werken voor niet gek veel geld. Mohammed haalt Fatima ook hierheen, want hij mist haar, ook niet verwonderlijk, want Fatima is zijn lieve vrouw, die iedere avond een heerlijke baklava voor Mohammed maakt. Mohammed werkt hard, krijgt loon en krijgt kinderen (let wel: loon van z'n baas en een kindje van Allah (en een beetje van Magg... eh Fatima)
Die kinderen krijgen ook weer kinderen, die nu ongeveer van mijn leeftijd zullen zijn. Ze worden in Nederland geboren, maar twee generaties eerder was er sprake van immigratie.
Dat maakt ze (nog steeds)gasten? Djeez... dat is wel heel Nederlands, de handen op de koekjestrommel hoor!
drie a vier generaties terug woonde mijn familie voor een deel in duitsland/polen.
Dat maakt iig mijn (wijlen) opa en oma of mijn (niet wijlen) ouders ook gasten... Of ben ik dan ook nog een gast?

, net zoals ieder geloof).
builderB zei:dus je bent ineens te gast als je je niet conformeerd?
in die zin zou ik naar Duitsland/polen terug moeten in zo'n geval. Dit zie ik nog niet echt gebeuren....
spiertje16 zei:
andere keer misschien. Wel interessante discussie hoor daar niet van, maar ik moet leren.Leviathan zei:Het is dat we Rita hebben anders was dit landje nu al uit zn voegen gebarsten.