Ok ik snap je punt. Even 1 ding voor op, ik heb geen roze bril op

geloof me, ik weet zeker wel waar ik overpraat zonder dat ik ze met waanbeelden associeer.
Dat groepje wat ik bedoelde, zal waarschijnlijk wel een hele grote groep zijn. Medelijden heb ik niet, zij vernken het immers voor mij en mijn mede goede allochtonen. Een moskee heeft er eigenlijk niks mee te maken, dan kan je de kerk ook weg laten. Bij de christenunie hebben vrouwen geen stemrecht, klopt dat? Noem je dat dan normen en waarden van dezer dagen? Integratie? Deze woorden vallen allemaal in het niet.
Een moskee zal de situatie ook niet verslechteren. Geduld zou dat wel kunnen, en geld in een bodemloze put gooien dat is ook geen optie. Zoals ik eerder al zei is heropvoeding een hele goed keus. Maar je krijgt dan een probleem wat betreft het dwingen, een rechter zou ze alleen kunnen dwingen mits ze een misdrijf zijn begaan en een draaideur geval zijn..
@Lev: welk filmpje? Bij die lockers? Dat was een lonsdale 'puta'.
@wimmeke26:
Pakistan? Pakistan is nederland juist dankbaar, ik weet niet hoe je bij dat idee komt.
Hoezo meer respect, niemand heeft het over MEER respect, we hebben het hier over respect.
Als jij uit turkije kwam, dan zou jij ook naar nederland willen. Trust me. Het is dat jij mazzel hebt en hier geboren bent. Same goes for me. Geluk zit in het westen, denken we.