XXL Nutrition

Nieuws Moszkowicz mag nooit meer advocaat zijn

Damn dat is balen voor hem.

dat wordt straattegels zetten voor brammie

Denk niet dat ie er om jankt: hij wordt juridisch adviseur en wordt vervolgens doodleuk met een advocaat als tussenpersoon ingeschakeld. Mogelijk dat ie zelfs nog meer gaat verdienen. Althans nog altijd 10 keer ons salaris. Sowieso is die gast al aardig binnen. Mogelijk niet traceerbaar maar zal vast ergens wel een potje hebben.

Eigenlijk mag ik hem wel.

Denk niet dat ie er om jankt: hij wordt juridisch adviseur en wordt vervolgens doodleuk met een advocaat als tussenpersoon ingeschakeld. Mogelijk dat ie zelfs nog meer gaat verdienen. Althans nog altijd 10 keer ons salaris. Sowieso is die gast al aardig binnen. Mogelijk niet traceerbaar maar zal vast ergens wel een potje hebben.

Aan zoiets zat ik idd ook al te denken. Ze kunnen hem er moeilijk van weerhouden om advies te geven :o

Aan zoiets zat ik idd ook al te denken. Ze kunnen hem er moeilijk van weerhouden om advies te geven :o

Sterker nog: hij mag gewoon juridisch adviseur worden. Dus vrijspel om zich te laten inhuren.
Mogelijk win-win zelfs, hij kan niet meer zo hard vallen, werkgebied is mogelijk zelfs groter.
En gezien zijn leeftijd inmiddels kan ik me ook niet voorstellen dat ie het zo erg vind een stapje terug te doen.

Leuk dat hij trouwens nog even in de media meldde dat hij niet werd aangekeken in de rechtzaal, dat hij dat spijtig vond en graag had gehad dat ze hem "goedendag" hadden gezegd.

Denk je nou echt dat hij dit erg vind? Die kerel geilt op alle media aandacht. En is al dik millionaire. Erg hoor je baan verliezen dan. Denk dat hij meer wakker ligt van Eva, die het nu met een bioloog doet.

Denk je nou echt dat hij dit erg vind? Die kerel geilt op alle media aandacht. En is al dik millionaire. Erg hoor je baan verliezen dan. Denk dat hij meer wakker ligt van Eva, die het nu met een bioloog doet.

Knap he hoe ik iedereen heb wijs kunnen maken dat ik bioloog ben :D

Natuurlijk vindt hij dit erg :o
He loves being a lawyer

Heeft ie het ook naar gemaakt,
vuile geldwolf (oplichter).......

Wil 'ie niet.

Hij zei wel een keer dat ie meer televisiepresenteerwerk wilde doen

Hij was net bij RTL Boulevard, hij heeft iig geen interesse in het 'adviseur' werk. Zo vertelde hij het net.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zonde :( Ik heb altijd graag naar hem gekeken, overal waar hij te gast was.

ik weet nog toen hij werd klemgezet bij die ene talkshow, zijn ogen gingen knipperen als een stoplicht.

Terug
Naar boven