Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rutger Castricum @Rutger_zelf
Bram Moszkowicz houdt woord en is binnenkort de presentator van het PowNews.
Aan zoiets zat ik idd ook al te denken. Ze kunnen hem er moeilijk van weerhouden om advies te gevenDenk niet dat ie er om jankt: hij wordt juridisch adviseur en wordt vervolgens doodleuk met een advocaat als tussenpersoon ingeschakeld. Mogelijk dat ie zelfs nog meer gaat verdienen. Althans nog altijd 10 keer ons salaris. Sowieso is die gast al aardig binnen. Mogelijk niet traceerbaar maar zal vast ergens wel een potje hebben.
Eigenlijk mag ik hem wel.

Aan zoiets zat ik idd ook al te denken. Ze kunnen hem er moeilijk van weerhouden om advies te geven![]()
Denk je nou echt dat hij dit erg vind? Die kerel geilt op alle media aandacht. En is al dik millionaire. Erg hoor je baan verliezen dan. Denk dat hij meer wakker ligt van Eva, die het nu met een bioloog doet.

Natuurlijk vindt hij dit ergDenk je nou echt dat hij dit erg vind? Die kerel geilt op alle media aandacht. En is al dik millionaire. Erg hoor je baan verliezen dan. Denk dat hij meer wakker ligt van Eva, die het nu met een bioloog doet.

Wil 'ie niet.Denk niet dat ie er om jankt: hij wordt juridisch adviseur en wordt vervolgens doodleuk met een advocaat als tussenpersoon ingeschakeld. Mogelijk dat ie zelfs nog meer gaat verdienen. Althans nog altijd 10 keer ons salaris. Sowieso is die gast al aardig binnen. Mogelijk niet traceerbaar maar zal vast ergens wel een potje hebben.
Eigenlijk mag ik hem wel.
Hij zei wel een keer dat ie meer televisiepresenteerwerk wilde doen
Heeft ie het ook naar gemaakt,
vuile geldwolf (oplichter).......