XXL Nutrition

Nieuws Moszkowicz mag nooit meer advocaat zijn

Monsterredenatie, de vrije markt bepaalt alles! Welkom malafide rechter, arts, psycholoog, psychiater etc.

Precies wat ik ook in gedachte had. Overal vrije markt gaat een groot zooitje worden. Vooral het idee dat daardoor de prijs/kwaliteit verhouding beter zal worden zie ik niet gebeuren. Helemaal wanneer een bedrijf het monopolie in haar bezit krijgt.

Ontopic: Eva Jinek is ook niet mij cup of tea. Hoewel ze volgens mij best een goede kont heeft.

het is al een zooitje, was toen ook met die tandartsen de meest achterlijke redenatie dat ze hun prijzen zouden verlagen omdat er meer concurrentie zou zijn zogenaamd. opeens gingen alle prijzen ook 30% omhoog binnen de kortste keren.

Trouwens bram mag dan wel geen advocaat meer worden maar dat is alleen in Nederland?
Hij kan zo bijv naar belgie verhuizen of niet?

Dat ie maar mijn rechtsbijstands consulent wordt, heb hem net sms gestuurd (ik doe niet aan whatsapp verd*mme !).
Meestal reageert ie vrij snel.

Bram was erg fel, en vond hem minder aangeslagen lijken dan ik had verwacht. Blijft een toffe kerel als je het mij vraagt.

Bram was erg fel, en vond hem minder aangeslagen lijken dan ik had verwacht. Blijft een toffe kerel als je het mij vraagt.

Uiteraard, op persoonlijk vlak zijn het vaak prima gasten waar je leuk een pilsje mee kan pakken, maar hij heeft hoogstwaarschijnlijk meegewerkt aan de bedreigingen van endstra door holleeder, door zijn kantoor ter beschikking te stellen. Hij zuipt en danst leuk met een dictator, verantwoordelijk voor massamoorden, marteling etc. En tot slot, maar dat mag ik dan niet zeggen van juristen, verdedigt hij beesten van mensen, en heeft hij er geen enkel bezwaar tegen als ze door zijn verdediging, via een vormfout oid worden vrijgesproken.

Vind het ook een toffe vent, maar tegelijkertijd zou ik geen traan laten als hij onder een bus komt bij het oversteken.

Terug
Naar boven