XXL Nutrition

Nieuws Moszkowicz mag nooit meer advocaat zijn

Tjah het steeg hem ook naar zijn bol. Uiteindelijk de verkeerde mensen uitgedaagd.

als hij de verkeerde had opgelicht dan was hij er veel erger vanaf gekomen met zijn gladde joodse hoofd.

Qua financiën zal het weinig voor hem uithalen. Z'n kantoor wordt gewoon overgenomen door zijn broers en in een adviserende functie zal er genoeg interesse zijn voor Moszkovicz. Hij zou ook op TV gaan komen met een vast talkshow of iets dergelijks. Ben wel benieuwd naar zijn persconferentie trouwens over een maand.

Mensen waren jaloers dat hij meer verdiende.

Heb weinig van hem in de media gezien eigenlijk. Alleen vorig jaar bij paul en witteman volgensmij.. Op de manier dat hij bijzonder tactvol zijn worden koos en de discussie in controle hield had ik wel bewondering voor eerlijk gezegd. Dacht dat hij er wel mee weg zou komen.

Ik ken alle feiten niet, maar gewoon algemeen gesproken vind ik dat de vrije markt moet bepalen of iemand nog zijn beroep kan uitoefenen of niet. M.a.w. als zijn reputatie schade oploopt dan hebben mensen zelf de keuze om al dan niet gebruik te maken van zijn diensten. Ik weet niet wie of wat er nu bepaald heeft dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen, maar het klinkt als dwang vanuit de overheid en dan ben ik het er uiteraard niet mee eens.

Ik ken alle feiten niet, maar gewoon algemeen gesproken vind ik dat de vrije markt moet bepalen of iemand nog zijn beroep kan uitoefenen of niet. M.a.w. als zijn reputatie schade oploopt dan hebben mensen zelf de keuze om al dan niet gebruik te maken van zijn diensten. Ik weet niet wie of wat er nu bepaald heeft dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen, maar het klinkt als dwang vanuit de overheid en dan ben ik het er uiteraard niet mee eens.

Best een goed punt eigenlijk. Hij is ondernemer, de klanten zijn zij die met hem wensen te werken. Hij maakt een fout, dat is openbaar, waarom zouden mensen hem dan niet meer mogen inhuren ?

Zeg T ? Politiek nooit overwogen ?

30svl06.jpg

Spaart u ook zegeltjes?

Best een goed punt eigenlijk. Hij is ondernemer, de klanten zijn zij die met hem wensen te werken. Hij maakt een fout, dat is openbaar, waarom zouden mensen hem dan niet meer mogen inhuren ?

Zeg T ? Politiek nooit overwogen ?
Ik kreeg net karma van iemand die me liet weten dat de beslissing komt vanuit de beroepsgroep, blijkt niet helemaal correct na wat Googelen. De beslissing komt van het Hof van Discipline (rechterlijke macht, kroonleden worden benoemd door de overheid), zij bepalen uiteindelijk of hij nog het recht heeft om zijn beroep uit te oefenen.

Op zich mogen er best regels zijn voor het beroep natuurlijk, maar dit soort beslissingen die iemand het recht ontnemen om een beroep uit te oefenen zijn erger dan de overtredingen die ze moeten sanctioneren.

Hij moet op elke mogelijke manier aangepakt worden voor zijn fouten, maar zijn klanten zouden moeten bepalen of hij nog mag werken of niet.

En nee nooit overwogen.

Bram gaat los bij P&W. Held.

Ben ik de enige die die Eva Jinek echt he-le-maal niks vind?

Niet alleen volgens DBB standards maar dat anale hoofd, en als dat dan gaat praten.
Zijn weinig vrouwen onder de 45 met een k*t en een hartslag die ik m'n bed uit zou schoppen maar dit is er toch wel eentje van ben ik bang.

Ik kreeg net karma van iemand die me liet weten dat de beslissing komt vanuit de beroepsgroep, blijkt niet helemaal correct na wat Googelen. De beslissing komt van het Hof van Discipline (rechterlijke macht, kroonleden worden benoemd door de overheid), zij bepalen uiteindelijk of hij nog het recht heeft om zijn beroep uit te oefenen.

Op zich mogen er best regels zijn voor het beroep natuurlijk, maar dit soort beslissingen die iemand het recht ontnemen om een beroep uit te oefenen zijn erger dan de overtredingen die ze moeten sanctioneren.

Hij moet op elke mogelijke manier aangepakt worden voor zijn fouten, maar zijn klanten zouden moeten bepalen of hij nog mag werken of niet.

En nee nooit overwogen.

Ik vind het juist goed dat er dit soort regels zijn, hiermee weet je oa. dat je advocaat op de hoogste is van de nieuwste wetgeving --> cursussen. Daarnaast heeft hij genoeg kansen gekregen om aan deze regels te voldoen. En hij gooit er gewoon met de pet naar.

Volgens mij kan hij dat wel, maar wil hij dat niet meer.

Niet alleen volgens DBB standards maar dat anale hoofd, en als dat dan gaat praten.
Zijn weinig vrouwen onder de 45 met een k*t en een hartslag die ik m'n bed uit zou schoppen maar dit is er toch wel eentje van ben ik bang.

homo

Kweenie. Misschien ben je bang voor Beauty&Brains?

tuurlijk vind die kerel een nieuwe goedbetaalde baan, die man is interessant, daar geilen mensen op

Nee hoor, hier hetzelfde. Vind er weinig aan, raar wereldvreemd kind dat denkt 150.000 euro een middeninkomen is.

Eva Jinek op zondag dat programma vind ik haar altijd enorm irritant, ze wil heel vaak haar mening erdoor drukken. Ze komt dan heel feministisch over en dat siert haar niet. Ook valt me op dat wanneer een antwoord van een gast haar niet aanstaat dat ze dan emotionele opvliegers krijgt.

Monsterredenatie, de vrije markt bepaalt alles! Welkom malafide rechter, arts, psycholoog, psychiater etc.

Terug
Naar boven