JohnnyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als hij de verkeerde had opgelicht dan was hij er veel erger vanaf gekomen met zijn gladde joodse hoofd.
als hij de verkeerde had opgelicht dan was hij er veel erger vanaf gekomen met zijn gladde joodse hoofd.
Ik ken alle feiten niet, maar gewoon algemeen gesproken vind ik dat de vrije markt moet bepalen of iemand nog zijn beroep kan uitoefenen of niet. M.a.w. als zijn reputatie schade oploopt dan hebben mensen zelf de keuze om al dan niet gebruik te maken van zijn diensten. Ik weet niet wie of wat er nu bepaald heeft dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen, maar het klinkt als dwang vanuit de overheid en dan ben ik het er uiteraard niet mee eens.
Ik kreeg net karma van iemand die me liet weten dat de beslissing komt vanuit de beroepsgroep, blijkt niet helemaal correct na wat Googelen. De beslissing komt van het Hof van Discipline (rechterlijke macht, kroonleden worden benoemd door de overheid), zij bepalen uiteindelijk of hij nog het recht heeft om zijn beroep uit te oefenen.Best een goed punt eigenlijk. Hij is ondernemer, de klanten zijn zij die met hem wensen te werken. Hij maakt een fout, dat is openbaar, waarom zouden mensen hem dan niet meer mogen inhuren ?
Zeg T ? Politiek nooit overwogen ?
Ik kreeg net karma van iemand die me liet weten dat de beslissing komt vanuit de beroepsgroep, blijkt niet helemaal correct na wat Googelen. De beslissing komt van het Hof van Discipline (rechterlijke macht, kroonleden worden benoemd door de overheid), zij bepalen uiteindelijk of hij nog het recht heeft om zijn beroep uit te oefenen.
Op zich mogen er best regels zijn voor het beroep natuurlijk, maar dit soort beslissingen die iemand het recht ontnemen om een beroep uit te oefenen zijn erger dan de overtredingen die ze moeten sanctioneren.
Hij moet op elke mogelijke manier aangepakt worden voor zijn fouten, maar zijn klanten zouden moeten bepalen of hij nog mag werken of niet.
En nee nooit overwogen.
Ben ik de enige die die Eva Jinek echt he-le-maal niks vind?
Niet alleen volgens DBB standards maar dat anale hoofd, en als dat dan gaat praten.
Zijn weinig vrouwen onder de 45 met een k*t en een hartslag die ik m'n bed uit zou schoppen maar dit is er toch wel eentje van ben ik bang.
Ben ik de enige die die Eva Jinek echt he-le-maal niks vind?
Niet alleen volgens DBB standards maar dat anale hoofd, en als dat dan gaat praten.
Zijn weinig vrouwen onder de 45 met een k*t en een hartslag die ik m'n bed uit zou schoppen maar dit is er toch wel eentje van ben ik bang.
Ik ken alle feiten niet, maar gewoon algemeen gesproken vind ik dat de vrije markt moet bepalen of iemand nog zijn beroep kan uitoefenen of niet. M.a.w. als zijn reputatie schade oploopt dan hebben mensen zelf de keuze om al dan niet gebruik te maken van zijn diensten. Ik weet niet wie of wat er nu bepaald heeft dat hij zijn beroep niet meer mag uitoefenen, maar het klinkt als dwang vanuit de overheid en dan ben ik het er uiteraard niet mee eens.