AndroidHealthClinic

Motivatie om droog te worden

Hey db-gebruikers ,

ik had een vraag ben 18 jaar oud en weeg 80 kilo , ik doe nu al 1jaar fitness . kben begonnen met de bedoeling om af te vallen en het is me ook degelijk gelukt , ik ben namelijk van 100 kg naar 70 kg gegaan in een tijd van 6 maanden . maar ben nu wat bijgekomen omdat ik eens een paar keer wou snoepen maar het is niet bij een paar keer gebleven en het resultaat is 80kg met een vetpercentage van 15% .wil graag terug tot de 75 gaan en droog worden maar ik houd het niet vol :(... heeft iemand wat goede tips en/of schema die me motieveren om het toch vol te houden ?

alvast bedankt.

mvg

Heb je nog foto's van toen je 100 kg was? Moet je die even bekijken. Als je niets doet, wordt je zo. En nu ben je nog jong, maar hoe ouder je wordt, hoe makkelijker en sneller je zo bent. En hoe moeilijker je weer terug bent.

Nog meer nodig?

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 07:35 ----------

Ik geniet slechts 1 minuut van een snoepje, maar continue van slank en fit zijn.

Ben nu zelf geruime tijd bezig met Carb Backloading en mijn vetpercentage wordt lager, en snel ook!
Bij Carb Backloading eet je enkel koolhydraten met hoge glycemische index op het moment dat je lichaam die het meeste nodig heeft, na de krachttraining.

Op de overige momenten eet je enkel eiwitten en vetten.
Ik ben van mezelf altijd wat voller geweest, nooit gedacht dat mijn buikspieren ooit zichtbaar zouden worden.

Carb Backloading changed my life!
Heb vanwege mijn enthousiasme een website hierover opgezet. Op www.drogespieren.nl kun je meer informatie vinden over Carb Backloading!

denk gewoon aan al die krengen die zullen admireren

Droog worden heeft netzoals bulken met voeding te maken. Eet verantwoordelijk en gezond en niet te veel boven de kcal grens. Goede voeding zorgt er tevens voor dat je afvalt en verandert, ik zou me daar op focussen.

Als je door blijft trainen, denk is na over het resultaat wat je in de zomer hebt, door trainen en trainen en het zal een verslaving worden en je blijft maar door trainen en je zult blij zijn dat je het hebt gedaan ;)

Niemand zal het voor jou doen, geen enkel foto van een bodybuilder zal jou motiveren om van dat snoep af te blijven, niemand anders zal het voor jou gaan doen.

Niemand gaat jou zeggen " blijf van dat snoep af " het is jou lichaam niemand dwingt je daar naar toe, als je niet van dat snoep en dergelijke kan blijven betekend je lichaam heel weinig voor jou.

Dat je dit topic op dit forum maakt zegt heel veel over je karakter, je bent een zwak persoon die wilt dat er mensen zijn die jou gaan helpen maar het is niemand die op dit wereld jou daarmee kan helpen.

Alleen jij kan je zelf gaan motiveren en niemand zal jou daarmee helpen, het is jou pad maak het niet moeilijker dan het al is :).

Terug
Naar boven