Fitness Seller

Sticky Motivatie video topic

valt me tegen hoeveel moeite die Ulisses JR had met die 120 lbs.

geen volle reps, krijg hulp van ze maat.

mijn schouders zijn niet sterk maar ik pak omgerekent 75 lbs 5/6 netjes volle reps zonder spot

Als je half rept zoals in het roider convention filmpje dan kun je makkelijk een tiental lbs toevoegen... en ik zie uberhaupt niet in hoe zo'n filmpje motiverend kan zijn wanneer je daar enkel roiders ziet met een fysiek dat voor een natty never nooit haalbaar is :D

Laatst bewerkt:
Zag er vandaag nog 2 in de Smith squaten met kwart rep.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe halen jullie (en dan bedoel ik degenen die niet juicen) motivatie uit zulke filmpjes met enkel en alleen buffe gasten die sowieso niet natural zijn? voor mij werkt dit juist demotiverend, vandaar dat ik mij dit even afvraag!!

Juice of niet maakt voor mij niet uit, ik vind arnold ook motiverend, hetzelfde met de rest van de toppers.
Zij hebben fysiek wat voor mij motiverend is, Juice of niet.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe halen jullie (en dan bedoel ik degenen die niet juicen) motivatie uit zulke filmpjes met enkel en alleen buffe gasten die sowieso niet natural zijn? voor mij werkt dit juist demotiverend, vandaar dat ik mij dit even afvraag!!

als het demotiverend werkt heb je waarschijnlijk een veel te negative(verkeerde) kijk/mening op AAS.

als het demotiverend werkt heb je waarschijnlijk een veel te negative(verkeerde) kijk/mening op AAS.

Ik heb zeker geen negatieve kijk erop. Zit er zelf ook wel aan te denken maar ben p*ssy als het op naalden aankomt en zou ook een schuldgevoel hebben. Maar er moeten meer mensen zijn die niet aan de AAS zitten/gaan, dan is de fysiek van zon dikke buffe gast dus nooit haalbaar, dus daarom ook niet motiverend lijkt mij!?

Misschien wijkt van visie af van de rest idk:P

mensen willen een doel dat niet haalbaar is, de lat steeds hoger leggen.

Vind beetje verkeerd om te denken dat je met aas, een Arnold, Coleman of Phill...gaat worden.

De beleving is al inspirerend genoeg voor mij. De focus en wil om te knalleh. De lijven ach haalbaar of niet de filmpjes blijf ik top vinden. :D

Terug
Naar boven