XXL Nutrition

motivatie weg..

Jowin

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
hee,

ik wil toch wel iets met jullie delen!
ik sport nu 6 maanden lang , 3 daags split : ma woe vrij
geen trainings overgeslagen, let goed op mn voeding en zie vooruitgang
maarja als ik nu toch al wel kijk naar de grote jongens valt het toch al bij mij snel van jaa ik kan dit niet.. dit zal ik nooit redden! terwijl ik weet dat ik 15 jaar ben , maarja zo hebben we allemaal wel iets..
wat is hier aan te doen? gewoon stay postive of?

denk je dat de mensen die "groot" zijn geworden nooit last van motivatie verlies hadden. gewoon positief denken. en doelen voor je stellen die ook haalbaar zijn.
En de belangrijkste reden. Niet van hoe zie ik eruit als ik zo nog jaren door ga maar hoe zie ik eruit als ik met het trainen stop;)

je bent nog maar 15j en hebt nog een heel leven voor u. Kan zijn dat bb niet voor jou weggelegd is, ga er even tussenuit en kijk of de zin om te trainen terug komt.

Stop gewoon

je bent pas 15 dus je lichaam is zich nog aan het ontwikkelen, tot dan misschien doelstellingen veel lager. en als je er geen plezier in heb gewoon stoppen

Vallen en opstaan!

Kortetermijn doelen stellen en zo je progressie vieren. Een grote jongen worden duurt even ;)

Ben zelf ook 3 maand gestopt wegens gebrek aan motivatie, aangezien mijn examens er aan kwamen wist ik dat ik een tijd niet kon trainen en niet goed op me voeding kon letten. Met dat idee had ik weinig zin om verder te gaan, maar nu mijn examens voorbij zijn en ik nergens zorgen over hoef te maken, lijkt of me motivatie in een veelvoud is terug gekomen!
Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie bij jou is, maar bij mij heeft de pauze geholpen.

Ga op voetbal.

Nooit denken dat jij niet kan wat anderen al gedaan hebben.. want heb je al eens geprobeerd om echt zo groot te worden? En wat de rest zegt, je bent 15.. gewoon veel danoontjes en babyvoeding eten! :)

Stop ermee!!! en ga wielrennen dat is echt iets voor jou!

Tja, als je opgeeft weet je in ieder geval zeker dat het je nooit zal lukken.
Als je blijft doorzetten en blijft proberen weet je in ieder geval zeker dat je vooruit zal gaan.

Probeer er veel over te weten te komen en train zoveel mogelijk met losse gewichten en niet met machines. Doe veel basisoefeningen, deadlift, squats en bankdrukken en train alles. Zorg voor goede voeding en dan kom jij er ook wel.

Houd er wel rekening mee dat je 15 bent en de grote jongens waarschijnlijk al wat meer ervaring hebben en de mogelijkheid hebben tot het eten van meer voeding en makkelijker supplementen en andere middelen tot hun beschikking kunnen krijgen. Is niet altijd te vergelijken met een jongen van 15 die waarschijnlijk nog geen expert op dit gebied is en zeker nog heel wat jaren weg moet blijven van een hoop supplementen en zeker van anabolen.

Vaak als ik denk, ik heb echt ff geen zin om te trainen, ga ik meestal gewoon naar de sportschool! eenmaal daar aangekomen heb je weer zin om te trainen. Het zijn die dagen dat je geen zin hebt maar wel gaat, die goed voor je zijn. Ik weet dat moelijk is om mensen te zien die groter zijn, maar denk bij jezelf: "dat ben ik over ..jaar" Anders kom je er nooit als je opgeeft ;).

Laatst bewerkt:
Je kan soms ook wel eens de touwtjes laten vieren hoor... kan je daarna weer volgas er tegenaan.
Is soms nodig om ook nog voldoende tijd aan andere zaken te kunnen besteden.

ik heb nu ook een dip na 2 maanden vakantie en niks doen.

Gewoon een kwestie van er voor zorgen dat alles weer lekker in je ritme komt te zitten en paar motivatie filmpjes kijken.

Houd een foto log bij om je voorderingen te checken zo blijf je steeds zien wat je progressie is.

Je kan soms ook wel eens de touwtjes laten vieren hoor... kan je daarna weer volgas er tegenaan.
Is soms nodig om ook nog voldoende tijd aan andere zaken te kunnen besteden.
Weet niet of deze reactie voor mij bedoeld was, zoja.
Ik ga ook niet altijd als ik ff geen motivatie heb. Tuurlijk moet je niet elke dag gaan als je belangerijkere dingen aan je hoofd hebt. Maar ik heb het over dat je bijvoorbeeld achter de computer beetje filmpjes kijken enzo, en denkt: "heb ff geen zin om te trainen vandaag" zo bedoel ik het. Als jij je down en niet helemaal top voelt moet je natuurlijk ff rust nemen.

ik was ook gestopt maar ben net weer begonnen ik sport nu samen met 2 vrienden de sfeer is veel beter want er voor ging ik op mijn 1tje :)

neem fotos van jezelf, print deze af. en duid aan met een rode marker wat je wilt verbeteren aan jezelf, stap voor stap. willwork/10 ;)

Hoe is hetmogelijk dat een topic 3x gebumpt word en niemand er iets van heeft gezegd? o.0

Hoe is hetmogelijk dat een topic 3x gebumpt word en niemand er iets van heeft gezegd? o.0

hmm, zie het nu zelf ook pas eig. :rolleyes:
maar in dit subforum worden vrij weinig nieuwe topics
gemaakt dus valt het minder op (en ik kijk ook niet altijd naar de datum van posting)

en ik bumpte niet want de vorige post was vandaag :trollfacex:

Terug
Naar boven