AndroidHealthClinic

motivatie weg..

het domste wat je kan doen is naar andere mensen kijken.
Je trained omdat je dat leuk vindt en je lichaam wilt verbeteren. Ja en niet omdat je groter dan piet of jan wilt/moet worden.

Kerel je bent 15.. ik ben 7 jaar ouder. Was ik maar op m'n 15e begonnen, dan was ik nu een regelrecht monster geweest. Niemand in jouw gym heeft een fysiek wat jij niet binnen 5 jaar kan krijgen als je hard traint. Weet ik zeker

Zorgen dat je iedere keer weer een PR kan halen (met bijvoorbeeld Wendler 531) scheelt ook weer.

fitness/bb is niet weggelegt voor jou als je geen zin hebt in trainen srs....
ik heb elke keer dat ik weer ga er gewoon zin in, zelfs benen :P

hee,

ik wil toch wel iets met jullie delen!
ik sport nu 6 maanden lang , 3 daags split : ma woe vrij
geen trainings overgeslagen, let goed op mn voeding en zie vooruitgang
maarja als ik nu toch al wel kijk naar de grote jongens valt het toch al bij mij snel van jaa ik kan dit niet.. dit zal ik nooit redden! terwijl ik weet dat ik 15 jaar ben , maarja zo hebben we allemaal wel iets..
wat is hier aan te doen? gewoon stay postive of?

ik ben ook 15 en net zoals jou train ik ook nog niet zo lang ik doe dan wel een 4daags split maar zolang je vooruitgang ziet kun je toch ook wel bedenken dat je ver kan groeien, het duurt sowieso een paar jaar maar dan word je groter dan die gasten op je sportschool want die zijn warschijnlijk pas na hun 18e begonnen. gewoon doorgaan en in je hoofd houden dat jij veel kans hebt om groter te worden.
ps nog een tip als je goed wilt groeien zorg echt voor genoeg eiwitten op een dag.

:roflol: die pic

Bij mij in de klas zitten 2 n*gers die niet trainen en 2x zo breed zijn (srs). Eerst vond ik het altijd "niet eerlijk" dat zij betere genen hebben maar nu krijg ik juist motivatie door hun om beter te trainen en groter te worden

Omfg 15 jaar..? Dat is amper de leeftijd dat je echt serieus bezig kan
Zijn met zo iets intensief als bodybuilding. Je bent idd nog veelste jong
Mij advies is ook gwn ff er mee stoppen en nadenken of Je dit werkelijk wilt

En zoals de anderen zeiden iedereen heeft wel is last van gebrek aan motivatie
Life is mostly the issue maar met jou is het gewoon je leeftijd..

Go enjoy life

Omfg 15 jaar..? Dat is amper de leeftijd dat je echt serieus bezig kan
Zijn met zo iets intensief als bodybuilding. Je bent idd nog veelste jong
Mij advies is ook gwn ff er mee stoppen en nadenken of Je dit werkelijk wilt

Moet je niet te snel zeggen...
Mensen rond de 14-15 kunnen ook serieus bezig zijn met dingen die ze leuk lijken. Kraak ze dan niet gelijk af. Er zijn genoeg kinderen die niet alleen maar voor een sixpack trainen.

Je moet niet enkel op motivatie werken ook discipline en doorzettingsvermogen spelen een grote rol. Een voorbeeldje: Profs in elke sport maakt niet uit welke, hebben ook niet elke dag zin om op te staan en te gaan trainen, maar dan moet je nadenken over de dingen die je wilt bereiken en het doel dat je voor ogen hebt weer na te streven dan zal je vanzelf wel motivatie krijgen en doorzetten.

Laatst bewerkt:
Lees andere mensen hun ervaringen mss put je hier motivatie uit

ik was 2jaar aan het trainen, flink wat massa gewonnen toen, maar motivatie was totaal weg, ben toen begonnen met wielrennen, heb ik 3jaar gedaan (bijna 15kg afgevallen) zo mager dat iedereen rondom me breder leek dan mij, en geloof me dan komt de motivatie snel terug als je weet dat je ooit 15kg zwaarder was.

Ballet is het enige alternatief .

Terug
Naar boven