AndroidHealthClinic

Motivatie

rovlb

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Ik ben net nieuw op dit forum ookal lees ik al een tijdje,

Ik ben ongeveer 7 weken geleden begonnen met trainen samen met een vriend,
Na ongeveer 5 weken kwam er ook een andere vriend bij maar die mag niet meer van ze ouders met ons omgaan omdat hij bier met ons dronk (moslim dus) en nu mag hij dus niet meer met ons sporten voor een bepaalde tijd ik vind dus echt heel debiel maarja als hun zo zijn jammer dan dat was een maat minder,
en die ander is nu al 3 weken niet geweest omdat hij moest werken, moe was of ziek.
Maar ik zit nu dus even met een motivatie tekort en wil graag wat motiverends of ervaringen van jullie horen.

Nu ga ik trainen en vanavond zal ik terug komen,
Alvast bedankt.

als je het zelf wil, dan doe je het. meer is er niet aan bij motivatie

BB is een one man sport, geen Teamsport !

Oprotten met die slappe p*ssy's ze krijgen vanzelf spijt dat ze niet geweest zijn.
Everybody wanna be a bodybuilder,but nobody wanna lift those heavy ass weights though

Alleen trainen. Muziekje op en geconcentreerd bezig zijn. Er is toch maar een handvol oefeningen waarbij je hulp zou kunnen gebruiken.

Trainen doe je voor jezelf.

juist gwoon lekker aleen traine muziekske dr bij en kijk anders ff een motivatie filmpje op youtube helpt bij mijn ook soms wel als ik in een dipje zit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil graag iedereen bedanken ben helemaal weer gemotiveert, mede omdat ik nu z'n v vorm tussen me schouders en biceps te zien krijg vooral die van bb is een one man sport en geen teamsport heeft me gemotiveert om net lekker te trainen.
Ze zullen inderdaad spijt krijgen als ik over een aantal jaar gespierd ben hehe

en nu eten:)

Ik heb net brinta op is dat goed? of heb je nog iets om aan te bevelen, ook heb ik het gevoel dat ik te weinig eet maar ben niet z'n groot eter hier ga ik aan werken maar het enige vlees wat ik eet is kip, grilworst, en frituur, verder lus ik geen ei maar die ga ik mezelf dwingen om te eten.

stickys lezen

Zal ik doen dankjewel.

de beste motivatie is zelf-motivatie. (en misschien een scheppie HARD van body en fithshop:p) al ben je daar mss wat jong voor

kijk bijv bodybuild motivation videos op youtube, ook heb je zelf echt wel dicipline nodig om naar de sportschool te gaan...

zo als de gene boven mij kijk een video op youtube dat helpt heel veel ik had in begin eerst ook zoon vriend die een tijdje mee ging en op een duur niet meer kwam opdagen met smoesje.

wat je moet doen ik een doel in gedachten nemen gwn naar toe werken want als je echt voor wil gaan moet je niet een dag over slaan omdat je vriend niet kan
neem muziek mee, je moet het ook echt leuk vinden om het tedoen en ook moet je geduld hebben want het komt niet zomaar veel eten goed schema naar 6 maanden wil je niet meer anders dan naar de gym

Terug
Naar boven