MuscleMeat

MR. Olympia 2013 - live

Neen. Phil was duidelijk beter dan vorig jaar en terechte winnaar. Jij kijkt teveel naar Kai z'n filosoof gedoe. De O is geen persoonlijkheids wedstrijd. Anders had Phil wel verloren want die kerel begint serieus arrogant te worden..

benen geef ik kai, kuiten , rug , biceps, abs ook posing van kai is duidelijk beter
phil heeft alleen een monsterlijk volle borst en triceps waarmee hij kai kan overtreffen

ik kijk helemaal niet naar dat filosoof gedoe van kai (maar is wel een leuke extra), ik vond hem gewoon beter overall

Laatst bewerkt:
Phil heeft een hele andere qualiteit, zijn spieren zijn veel ronder en voller en hij heeft veel diepere en scherpere lijnen. als ze wachten op de uitslag en de camera op hun gericht is zie je dat ook duidelijk. Een terechte winnaar.

Kai is gewoon ontzettend tof en heeft bij mij een ontzettende gun factor met zijn geweldige persoonlijkheid maar Phil was en is gewoon beter.

Talent does beat hard work.De volheid en rondheid van zijn spieren maakt Phill echt de champ want qua grootte overklaste Kai hem op de meeste fronten. Roelly had wel boven Jay mogen eindigen. Ik vond Jay er echt heel slecht bij staan maarja hij heeft ook een lange blessure gehad.

Bikiniklasse was ook niet verkeerd hee :)

pics?

En ik vind dat Wolf voor Greene moest eindigen en dat Roelly achter Jay is, is mij ook een raadsel.

precies, Wold had 2de moeten eindigen en Roelly 4 de ,Roelly was veel beter dan Shawn.

zo had het moeten zijn

1.phil
2.wolf
3.kai ( hoewel hij van mij zelfs achter roelly mocht eindigen)
4.roelly

precies, Wold had 2de moeten eindigen en Roelly 4 de ,Roelly was veel beter dan Shawn.

zo had het moeten zijn

1.phil
2.wolf
4.roelly

kan je toch niet menen man, roelly ga ik mee akkoord maar kai nog een plaats lager? zet dan gelijk wolf op 1

****ing vriendjespolitiek daar, kai had deze moeten pakken
2z7h84o.gif

Kai had moeten winnen, en roelly had zeker een plekje of 2 hoger mogen eindigen.

ligt het aan mij of is de finale nog niet te zien tussen de replays?

replay van de uitreiking van de uitslag al beschikbaar?

zo had het moeten zijn

1.phil
2.wolf
4.roelly

Dit had het voor mij ook moeten zijn. Roelly mocht zelf nog op 5 maar zeker niet lager en Wolf had gewoon voor Kai moeten zijn.

1. Phil
2. Wolf
3. Kai
4. Rhoden
5. Roelly

dit zou mijn top 5 zijn.
evt kai en rhoden nog omwisselen. vind kai zijn fysiek echt lelijk.

Terug
Naar boven