XXL Nutrition

Wie wordt er Mr. Olympia 2013?

Ik hoop Jay zoals zovelen ''hopen''...Zegt misschien al genoeg..

Ik denk dat het zoiets wordt, maargoed beetje te vroeg om te beoordelen eigenlijk.

1. Philly
2. Kai Green
3. Jay C.
4. Big Ramy
5. Shawn Rhoden
6. Dexter J.
7. Evan C.
8. Wolf
9. Victor Martinez
10. Roelly W.
11. Steve Kuclo
12. Cedric McMillan
13. Brandon Curry

Branch Warren doet toch ''als spek en bonen'' mee.

Jay Moet:cool:

Kai L. Greene AKA Mr. Getting It Done! Hoop het voor hem, geweldige gast. So what dat 'ie raar is.

Kai L. Greene AKA Mr. Getting It Done! Hoop het voor hem, geweldige gast. So what dat 'ie raar is.

+1

Maar om eerlijk te zijn heb ik gewoon simpelweg het liefst dat degene wint die met de beste shape op het podium staat zonder dat vriendjes politiek/geld de boel beïnvloedt.

+1

Maar om eerlijk te zijn heb ik gewoon simpelweg het liefst dat degene wint die met de beste shape op het podium staat zonder dat vriendjes politiek/geld de boel beïnvloedt.

Hier ontkom je helaas vaak niet aan bij topsport.....

Jay gaat winnen!

Ik ben geen Kai fan oid, maar objectief gezien maakt hij wel een goede kans.
Geen idee of zijn verleden er echt onder leid, maar zijn prestaties met 2011 en 2012 zijn wel echt veel beter geworden.

2011 Kai op nr #3
2012 Kai op nr #2
2013 Kai op nr #1 :D

Phil is geduurende 2011 en 2012 toch niet zoveel veranderd imo.
Wel een beest, daar niet van, maar geen overduidelijke progressie zoals Kai dat heeft.

Ben benieuwd! :rolleyes:

ondanks dat kai als enige op beeld heeft laten zien dat hij een grapefruit kan splijten gun ik het hem dit jaar sowieso het meest :D hij moet het imo iig 1 keer worden en dat niet alleen om het verhaal maar ook om zn prestaties

Hebben jullie de recente foto's van Jay wel gezien? die gast gaat sowieso niet in de top 3 eindigen. Ik gun het Kai heel erg. Maar ik denk dat het zoiets zal worden:
1: Phil
2: Kai
3: Shawn roden

Verder zal Dexter Jackson wel in de top 5 eindigen.

Geen twijfel over mogelijk: PHIL HEATH!

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 22:47 ----------

Beter

Jay 1 week out

280t75z.jpg

Ik gun het ze allemaal, dat de beste mogen winnen.

Maar stiekem hoop ik toch een beetje op Jay C. omdat ik hem het meest gevolgd hebt afgelopen tijd.

Laatst bewerkt:
ondanks dat kai als enige op beeld heeft laten zien dat hij een grapefruit kan splijten gun ik het hem dit jaar sowieso het meest :D hij moet het imo iig 1 keer worden en dat niet alleen om het verhaal maar ook om zn prestaties

+1

Kai Greene nr1

Ik hoop Kai of Jay, maar ik denk Phil.

Terug
Naar boven