AndroidHealthClinic

Wie wordt er Mr. Olympia 2013?

Jay maakt echt geen kans man.

Phil gaat winnen, Kai zal nooit Mr-O worden vanwege zijn verleden en Jay/Shawn/Ramy zullen de 3e, 4e en 5e plek nemen (niet op volgorde).

Wel vet dat Roelly er uberhaupt tussen zit!!

Ik hoop Dexter. Maar denk Philip of Kai.

wat is er met Kai in zijn verleden gebeurt dan?

NSFW
[afbeelding niet meer beschikbaar]
KAI.jpg

Ik denk dat shawn rhoden wint waarom weet ik niet..:P

Ik hoop Jay. Jammer genoeg wordt het Phil.

Hoop Jay

The Gift , Kai weer 2

Sowieso Phil. Maar hij heeft naar mijn mening ook het mooiste fysiek, naar verhouding grote armen, ronde spieren, erg goede rug (beter dan kai). Maargoed voor een gedeelte is dat ook geluk hebben met genetics. Erg cool dat jay meedoet maar t gaat m niet worden.

kai greene !

Kwam deze toevallig tegen. Holy shit die Flex Lewis

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

^Branch ziet er echt klein uit hier

Ik gun Kai het wel, maar vrees dat dat inderdaad niets zal worden met zijn verleden...

Phil Heat en runner up Jay Cutler.

Kai maakt wel echt een goede kans dit jaar. De massa had ie al, hij miste vooral de simmetrie en defenitie vorig jaar tegenover Phill, hij heeft een jaar gehad om zich compleet hierop te focussen.
Jay zie ik het iig niet winnen, wat ik tot nu toe gezien leek ie nog niet echt in topshape, maar wie weet.

Btw, kwam laatst deze foto tegen, Jay lijkt echt gewoon klein daartussen xD
tumblr_m70g1a6WRs1ru6yjso1_500.jpg

Deze foto is al iets ouder, neem aan toen Jay net geblesseerd was. Natuurlijk ziet hij er daar klein uit, hij staat naast Rich Piana, die hoogstwaarschijnlijk fanatiek synthol gebruiker is.

Wie de O gaat winnen.. dat wordt dit jaar dus echt een gok voor mij..

Kai Greene heeft een goede mindset, de fans mee zitten en lijkt wel echt het boegbeeld van een champion. Soms heb ik echter wel 't idee dat hij zo praat voor de sells. Kan dat het natuurlijk niet zo is. Het is te hopen dat hij in mass is gaan minderen en zo dus meer waarde aan esthetische kant gaat hechten.

Phil Heath probeerde de vorige O veel massa aan te zetten, dit vond ik erg ten kostte van zijn fysiek gaan.

Jay Cutler vind ik moeilijk te zeggen hoe hij terug komt. Ook hij is de jongste niet meer. Wordt een verassing.

Ik ben benieuwd hoe de, misschien wel terecht, gehypte Mamdouh Elssbiay aKa Big Ramy erbij gaat staan. Gezien de trend van de laatste MR O meer esthetisch is, en Ramy zijn waist erg mee heeft zitten plus de enorme hoeveelheid massa kan hij hier nog eens heel ver komen. Nu hij bekender is zal hij wel door pro's geholpen worden die precies weten hoe en waar hij nog kan verbeteren.

Toch vermoedt ik dat Phil de O weer gaat pakken.
1.Phil Heath
2.Kai Greene
3.Dexter Jackson
4. Dennis Wolf
5. Mamdouh Elssbiay

ik hoop Jay Cutler, phil wordt 2e. Kai de fruitpenetreerder (zoals mark1986 zo mooi omschrijft) zie ik gewoon geen mr "o'' worden alhoewel ik dan wel een geschikte trofee voor hem kan bedenken. een bronzen grapefruit met een gat erin... mr "O" haha

Terug
Naar boven