MuscleMeat

Wie wordt er Mr. Olympia 2013?

Countdown :)

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat Mr O een eerlijke wedstrijd is inderdaad. Met elke jurysport heb je discutabele uitslagen. Dat is zo mooi aan de 100 meter sprint, ook al heb je nog zo'n rotkop, als je de snelste bent win je gewoon.

mja en dan word heel team Jamaica geschrapt en op doping-lijst gezet buiten meneertje Bolt :D en 7jaar later gaan ze Armstrong ook inneens buste en zen titels afnemen ;) ook allemaal maar verdachte shit

mja en dan word heel team Jamaica geschrapt en op doping-lijst gezet buiten meneertje Bolt :D en 7jaar later gaan ze Armstrong ook inneens buste en zen titels afnemen ;) ook allemaal maar verdachte shit

Hij bedoelde dat wie de 'beste' meetbaar is, niet zoals in een BB competitie waar sommige dingen subjectief zijn. Snap niet waarom je plots over doping begint.

GUn het Kai maar denk eerlijk gezegd Jay...

Ik denk ook niet dat ze Kai een O gunnen ivm. ''politiek correct Amerika'' imago, sponsors, ... etc.
maar ik hoop zelf Jay maar lijkt me onrealistisch is net 40 geworden en is mooie comeback van zijn blessure maar nog een O winnen doubt it of ze gunnen het hem gewoon en het is het afgesproke zaak want Phil is echt onverslaanbaar atm.

Of ze kai nou wel of geen O gunnen. Hij heeft er nog geen een keer recht op gehad. Heb nog geen O gezien waar zijn fysiek de beste was.

Leroy Kakiay

Of ze kai nou wel of geen O gunnen. Hij heeft er nog geen een keer recht op gehad. Heb nog geen O gezien waar zijn fysiek de beste was.

uwot m8?

Vorig jaar heeft phil lekker gecheat door een grote stap voor de lijn te gaan staan ;)

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 12:09 ----------

borst triceps traps geef ik aan phil, de rest duidelijk kai :)

uwot m8?

Vorig jaar heeft phil lekker gecheat door een grote stap voor de lijn te gaan staan ;)

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 12:09 ----------

borst triceps traps geef ik aan phil, de rest duidelijk kai :)

Ben ik het niet met je eens. Kai was terecht tweede naar mijn mening.

Lionel Beyeke komt in eens snoeihard en die pakt hem

Zou wel mooi zijn als Kai wint

Jay natuurlijk

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 21:11 ----------

Kay gun ik het ook, de beste man kan altijd zo goed poseren!

Hoop op kai:

Ik zou het super vinden als Evan zou winnen, of Roelly. Wie er gaat winnen; Phil of Jay. Wie hoort er te winnen: Kai of Shawn.

philly

Kai maakt wel echt een goede kans dit jaar. De massa had ie al, hij miste vooral de simmetrie en defenitie vorig jaar tegenover Phill, hij heeft een jaar gehad om zich compleet hierop te focussen.
Jay zie ik het iig niet winnen, wat ik tot nu toe gezien leek ie nog niet echt in topshape, maar wie weet.

Btw, kwam laatst deze foto tegen, Jay lijkt echt gewoon klein daartussen xD
tumblr_m70g1a6WRs1ru6yjso1_500.jpg

Terug
Naar boven