AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020

Hebben ze hem nou eindelijk eens naast CBum gezet? Wil echt het verschil wel eens zien.
Nee, hij heeft alleen maar aan de zijkant gestaan. Cbum blaast hem omver. Wesley moet echt een keer goed in shape zien te komen en massa op z'n benen pakken want anders gaat hij nooit hoge ogen gooien. Misschien moet hij een coach overwegen aangezien hij alles zelf doet.

Lijkt er een beetje op alsof Chris zijn haarlijn een paar cm naar boven is opgeschoven in vergelijking met vorig jaar ofzo.

@th0maz wat vind jij?
Tegenover vorig jaar weet ik niet, maar viel mij ook op dat hij dikke inhammen heeft.

Lijkt er een beetje op alsof Chris zijn haarlijn een paar cm naar boven is opgeschoven in vergelijking met vorig jaar ofzo.

@th0maz wat vind jij?
En hoe. Wel jammer, hij had eerst een goede haarlijn(norwood 0) en straks kan hij 24/7 een pet dragen.

1608394926921.png

Logan Franklin heeft sinds zijn overstap van Mens Physique naar Classic ook best grote inhammen gekregen. Viel me al een tijd geleden op. Waarschijnlijk toch de doseringen wat moeten verhogen voor meer massa

Logan Franklin heeft sinds zijn overstap van Mens Physique naar Classic ook best grote inhammen gekregen. Viel me al een tijd geleden op. Waarschijnlijk toch de doseringen wat moeten verhogen voor meer massa
En hij is er ook niet bepaald knapper op geworden. Fucking zieke onderkin terwijl hij shredded is etc. Komt voornamelijk door GH/SLIN. Zie je namelijk vaak bij Open bodybuilders ook. Dus ik zou maar uitkijken met die shit. Of je moet al lelijk zijn, dan maakt 't niet uit.

1608396631191.png
1608396717057.png

En hoe. Wel jammer, hij had eerst een goede haarlijn(norwood 0) en straks kan hij 24/7 een pet dragen.

1608394926921.png

Komt vooral doordat hij ook ouder wordt. Die perfecte haarlijn had hij toen hij 22/23 was. Bij mij is m’n haarlijn na m’n 24e ook teruggelopen.

Komt vooral doordat hij ook ouder wordt. Die perfecte haarlijn had hij toen hij 22/23 was. Bij mij is m’n haarlijn na m’n 24e ook teruggelopen.
Heeft meer met je genen te maken en je niet te naïef bent om haar supplementen te gebruiken indien nodig. Ik heb een stuk ouder dan jij en ik heb nog steeds een rechte haarlijn.

Heeft meer met je genen te maken en je niet te naïef bent om haar supplementen te gebruiken indien nodig. Ik heb een stuk ouder dan jij en ik heb nog steeds een rechte haarlijn.

Klopt, maar dan nog hoe ouder je wordt hoe groter de kans.. tenzij je helemaal niet op dht reageert. Ik gebruik ook middeltjes overigens, maar Chris moet imo wel snel ingrijpen om de schade te beperken.

Nee, hij heeft alleen maar aan de zijkant gestaan. Cbum blaast hem omver. Wesley moet echt een keer goed in shape zien te komen en massa op z'n benen pakken want anders gaat hij nooit hoge ogen gooien. Misschien moet hij een coach overwegen aangezien hij alles zelf doet.
Benen heeft Wesley zeker veel achterstand. Wil gewoon die ub vergelijking zien. Iets zegt mij dat het vrij close is maar kan zo alleen maar vermoeden.

Als ik hem was zou ik gewoon niet zo eigenwijs zijn en alles zelf proberen te doen, maar gewoon een goede coach nemen.

Als ik hem was zou ik gewoon niet zo eigenwijs zijn en alles zelf proberen te doen, maar gewoon een goede coach nemen.

Hij doet het nu beter dan toen hij nog zijn coach had. Ik snap wel dat hij vol wou komen te staan, maar z’n placing komt niet alleen door iets te weinig conditioning imo. Ook gewoon niet genoeg ontwikkelde benen.

Screenshot_65.jpg

Onder zen laatste youtube video.
Je moet toch van die jongen houden, wat een ongelofelijk positieve manier om met die enorme tegenslag om te gaan. Als iemand die de echte klassieke bodybuilders heeft meegemaakt en soms in levende lijve heeft gezien, vind ik zijn shape echt classic=goed.

Je moet toch van die jongen houden, wat een ongelofelijk positieve manier om met die enorme tegenslag om te gaan. Als iemand die de echte klassieke bodybuilders heeft meegemaakt en soms in levende lijve heeft gezien, vind ik zijn shape echt classic=goed.
Ik mis flair en fun in zijn posing. En misschien moet hij juist iets agressiever worden. Iets meer pit.
Waarschijnlijk zijn de fans teleurgestelde dan hij zelf is.
Erg jammer, maar we blijven volgen.
Hopelijk blijft hij bij classic fysiek, en gaat hij niet over de top met open.

Terug
Naar boven