MuscleMeat

msn hacken/kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
hardcorebuilder zei:
okee ik kan het in ieder geval proberen, :) maar hoe moet ik mijn eigen mail adres, wachtwoord en ander mail adres neerzetten dan??
onder elkaar?
naast elkaar?
of maakt dat geen hol uit?

geef eens een voorbeeld

omg??? ??? :eek: :eek:
denk je nou echt dat dat nou werkt :D
Er zijn dus nog wel domme mensen die dit echt geloven
je bent dan gewoon jou pasword kwijt enz zelf kwijt
Damm deze truc is echt oud

• Topic Starter Topic Starter
ja dat dacht ik al :D
maar kan er nog iemand met serieus advies komen??!!??!!??!!??!!??!!

hardcorebuilder zei:
ja dat dacht ik al :D
maar kan er nog iemand met serieus advies komen??!!??!!??!!??!!??!!
Je denkt toch niet echt dat je hotmail/msn van Microsoft even kunt hacken he..?

Als je van zijn pc gebruik kunt maken kan je hooguit een keylogger of zo installeren. Maar dat zal er ook wel niet inzitten. Gewoon gaan meppen dus.

Alleen hotmail hacker gold werkt misschien

voor de rest is hotmail bijna onhackbaar

dit is en blijft de allerbeste manier: Kijk gewoon mee als ie z'n w8woord intypt

waarom via zo'n laf truucje?

kan je niet gewoon normaal geweld gebruiken?

Als msn hacken zo makkelijk was, dan was iedereen zn msn nu onderhand wel gehacked.

Beetje achtelijke vraag kon je zelf ook wel bedenken, als je het toch zo graag wil maak dan maar vrienden op www.net-force.nl, moet je even zoeken naar de username: eierkoek , hij is voor het laatst in hotmail database gekomen, daarna nooit iemand meer, en dat is zeker een jaar terug.

lol, vroeger stond het vol van die programma'tjes.

Weet nog dat ik 4 jaar terug (was toen net geen 13) zo'n bestandje had en moest ik doorsturen via email en al wie het opende en downloade en ik vervolgens tegen kwam op msn en een bepaalde command tegen zei, daarvan kreeg ik het wachtwoord :D .

Helaas is het nu allemaal ietsje beter beveiligd allemaal als vroeger...

Brutez zei:
Je denkt toch niet echt dat je hotmail/msn van Microsoft even kunt hacken he..?

idd;

het is makkelijker om in zijn kamer in te breken, een klein cameraatje te plaatsen gericht op zijn beeldscherm/toetsenbord, en dan te wachten.....

of een kamer te huren in het appartement naast hem, en via een telescoop de hele dag zijn computer in de gaten houden, wachtend tot hij inlogt.

de beste oplossing als je iemand echt niet mag; gewoon ff een paar lekkere beukah geven, dat is toch veel meer fun?

MSN-hacken is voor;

NERDS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja idd los het gewoon op een andere(desnoods geweldadige) manier op.. msn hacken is achterbaks...

dont even try.. die sites/servers van microsoft worden zwaar beveiligd zelfs een expert hacker zal het moeilijk hebben, laat staan en pc-leek..

btw, je eigen e-mail en pass sturen om het pass van een ander te kennen? rofl

je kent er duidelijk niets van en je zal het ook nooit leren, zoek maar een andere manier om je wraakgevoelens te uiten

BRIAN DE VE zei:
gedownload en een virus binnen nouw leuk programa:mad:

Het is geen virus kerel dat is een envoudig script progje maar er word wel gezien als (virus) door je antivirus software.

En msn kun je niet hacken of craken(hoe stom kun je zijn om zo te denken).

hoe vind ik een hack program i neeed hem

ik moet iemand hacken in msn[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven