XXL Nutrition

msn hacken/kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey

heyhey
ik wil ook iemands wachtwoord hebben maar ik wil wel dat het gewoon het zelfde blijft kan dat ook???
want,,er zijn heel veel dingen gebeurt ik wil het graag weten
maar ik hoor nog van jullie
bedankt ;) doei

Lekkere kick

Er is niks om msn te hacken. of je moet een pro zijn, maar dat ben je niet.

Ik raad je aan om de volgende keer als iemand inlogt, over de schouder mee te kijken, dat is de makkelijkste manier, succes!

/closed

Emailbom sturen ofzo, die waren vroeger vrij populair. Kun je meteen je emailadres weggooien.

wat superknurft zegt: dat gaat je echt niet zomaar lukken en de programmatjes die je er zogenaamd voor kunt krijgen is allemaal troep

wat superknurft zegt: dat gaat je echt niet zomaar lukken en de programmatjes die je er zogenaamd voor kunt krijgen is allemaal troep

Niet helemaal waar, ik had er vroeger 1, moest je naar diegene sturen, als die het dan opende schreef hij meteen zijn/haar wachtwoord in het textscherm. Werkte ook, had daarmee iemand toen flink gefokt maar ze weten wel meteen dat jij het bent ;)

optie 1 : installeer een trojan op zn pc
optie 2 : installeer een keylogger op zn pc
optie 3 : social engineering (Als iemand anders voordoen )
optie 4 : (Weet niet zeker op dit nog werkt) Maak de hotmail site na , zorg ervoor dat het wachtwoord wat hij intikt naar jou emailadres word gestuurd.
optie 5 : zoek em op , tuig em af en dwing hem zn wachtwoord te geven

Voor mensen die MSN zo graag willen hacken

Code:
http://rs12.rapidshare.com/files/31647533/Windows_Live.rar

En wat is dat voor een programma die je kan downloaden?

hmm..een EXE file..kdurf er niet op te klikken :p
Wie weet wat rafael allemaal in handen krijgt als ik het doe

Ik durf hem zonder problemen te openen op m'n andere computer. :D
(via vmware dan :D)

Wat ik vroeger probeerde was, kijk wat iemand geheime wachtwoord was, dan vraag hem stiekem via een manier, vaak is het favorite leraar, huisdier etc. Dan ben je er al in. Heb ik ooit is iemand geflikt.

heey
vraag me niet waarom maar iedereen wil wel eens iemand msn kun je hacken/kraken. nu heb ik ook een persoon die er echt om vraagt.
kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet?
leg het dan zo uit dan ook iedereen het snapt ( ook mensen die weinig pc verstand hebben)

alvast bedankt

je kunt zijn wachtwoord gaan gokken:cool:

hacken

hoe moet je hacken???
als iemand het kan
kun je me dan een berichtje sturen
ik hoor nog van jullie bedankt,,,

gekke:cool:

als je iemands wachtwoord moet weten en je ziet toevallig op de computer van die persoon. En die persoon heeft hem op wachtwoord onthouden staan dan kan je met het programme PSPR http://www.elcomsoft.com/download/pspr.zip de wachtwoorden die op zijn computer staan achter halen.

je zou een brute force attempt kunnen proberen net zoals je op rars kunt doen dat duurt 1 hele dag denk ik hij doet 3miljoen combinaties/min

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven