MuscleMeat

msn hacken/kraken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hardcorebuilder zei:
heey
vraag me niet waarom maar iedereen wil wel eens iemand msn kun je hacken/kraken. nu heb ik ook een persoon die er echt om vraagt.
kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet?
leg het dan zo uit dan ook iedereen het snapt ( ook mensen die weinig pc verstand hebben)

alvast bedankt



Kijk hier eens

[Link niet meer beschikbaar]
 
even een ander vraagje.
kan je doormiddel van met iemand te msnen hun ipadres te weten komen en zien dat ze een netwerk hebben of niet ???????
ik heb dit gisteren gehoord van iemand die dat heeft meegemaakt ???
 
even een ander vraagje.
kan je doormiddel van met iemand te msnen hun ipadres te weten komen en zien dat ze een netwerk hebben of niet ???????
ik heb dit gisteren gehoord van iemand die dat heeft meegemaakt ???

Alleen als er file transfers worden gebruikt afaik.
 
Msn hacken is zo goed als onmogelijk. Wat je wél kan doen, is een server scripten..Die doorsturen naar die gast via msn onder een andere extensie dan exe (vb. jpeg). Daarna connect je via een client zijn ip met de upgeloade server. TOTAL CONTROL.

Uiteraard is dit geheel onveilig, illegaal en mag je dit zeker niet doen zonder de vereiste kennis van zaken te hebben.

En die server zal je al zelf moeten maken, want degenen die online staan, zijn 99% detecteerbaar door virusscanners.






EDIT:

en over dit vraagje ivm iemand ip te weten komen..

uitvoeren: typ 'cmd' (zit je nu in dos)
msn: verstuur een bestand naar die andere pc (eender wat)
in dos: typ 'Netstat'

Het ip van de andere zal te zien zijn in de lijst!
 
dus zoals ik al dacht,
blufpoker van die persoon die dat zei op msn.
lol,wat heb ik toen gelachen.
en thx voor jullie reacties. ;) :D
 
installeer een keylogger en laat hem/haar op die pc inloggen lijkt mij de enigste manier die niet teveel moeite hoeft te kosten..
 
Idd, werkt doeltreffend. Heb op men eigen pc ook een keylogger. Kan ik zien of er iemand op mijn pc heeft bezig geweest als ik een momentje weg ben. Ideaal :D
 
of als dat niet mogelijk is, stuur een msn trojan naar hem/haar via msn ( Wel genoeg info over te vinden @ google ) als je erin slaagt is de kans groot dat je in no time zijn/haar wachtwoord hebt ;)
Dit kan allemaal prima werken, heb het zelf ook wel een aantal keren gebruikt. Mits die gene een goeie virusscanner heeft maar het is het proberen altijd waard;)

( De gene waar jij het naar toe stuurd hoeft alleen maar het bestand dubbel aan te klikken en vervolgens gebeurd er niks aan zijn kant (althans niks dat ze kunnen zien maar er zal een dll bestand worden gemaakt in de systeem map van windows wat op de achtergrond blijft draaien). Vervolgens heb jij de mogelijkheid commando's uit te voeren via het msn venster. Paar voorbeelden: typ een zin met het woord "scan" erin en je krijgt een automatisch bericht in het venster dat hij/zij geinfecteerd is met het msn trojan virus om er zeker van te zijn dat het door jou gestuurde bestand is geopend en vervolgens, commands als "getpass" etc. veel informatie over te vinden op @ google!)

Hier een wat informatie over een msn trojan( er zijn natuurlijk veel meer versies met daarbij behorende commando's )
 
Laatst bewerkt:
Als het wil ''hacken'' moet je goed weten wat je doet, ik geloof ook niet dat dat trojan gedoe werkt bij iemand die je niet mot.. Heej man we mogen elkaar niet maar hier hep ik nog een leuk bestandje, accept ff :D...

voor de hackers, 1tip help op afstand ;)
 
hotmail hacken kan!!

heey
vraag me niet waarom maar iedereen wil wel eens iemand msn kun je hacken/kraken. nu heb ik ook een persoon die er echt om vraagt.
kan iemand mij uitleggen hoe je dat doet?
leg het dan zo uit dan ook iedereen het snapt ( ook mensen die weinig pc verstand hebben)

alvast bedankt

je kan wel hotmail hacken!!:D :cool:

Ga naar Sign In,
dan geeft je bij username de username in van diegene die je wil hacken.

Bij password vul je niets in,
druk dan op enter

Dan gaat hij zeggen dat het password incorrect is, doe dan rechtermuisknop , bron weergeven
zoek in de broncode dan:
[Link niet meer beschikbaar] nummer/cgi-bin//start/<USER name>/een ander nummer

Nu gaat het niet direct in de bron staan dit komt omdat het beveiligd is met flash...
Dit kun je omzeilen op de volgende manier:
Sla die page op op je HD dan doe je ( op je comp ) bron code weergeven en zoek je eerst de URL van de flash beveiliging download die flash door die url in je adres-field te plaatsen. Als die open is kan je die code dat je moet vinden, vinden in de broncode.

Als je dat hebt gevonden zet het dan met copy-paste in je adres field ( waar je de URL moet ingeven) en druk enter.
Als je alles goed hebt gedaan zit je nu in de persoon zijn inbox van wie je broncode hebt gestolen.

groetjes lisa
 
je kan wel hotmail hacken!!:D :cool:

Ga naar Sign In,
dan geeft je bij username de username in van diegene die je wil hacken.

Bij password vul je niets in,
druk dan op enter

Dan gaat hij zeggen dat het password incorrect is, doe dan rechtermuisknop , bron weergeven
zoek in de broncode dan:
[Link niet meer beschikbaar] nummer/cgi-bin//start/<USER name>/een ander nummer

Nu gaat het niet direct in de bron staan dit komt omdat het beveiligd is met flash...
Dit kun je omzeilen op de volgende manier:
Sla die page op op je HD dan doe je ( op je comp ) bron code weergeven en zoek je eerst de URL van de flash beveiliging download die flash door die url in je adres-field te plaatsen. Als die open is kan je die code dat je moet vinden, vinden in de broncode.

Als je dat hebt gevonden zet het dan met copy-paste in je adres field ( waar je de URL moet ingeven) en druk enter.
Als je alles goed hebt gedaan zit je nu in de persoon zijn inbox van wie je broncode hebt gestolen.

groetjes lisa

Mwa misschien was dit vijf jaar geleden zo, maar dat gaat je nu niet meer lukken. Zo stom zijn de webprogrammeurs daar nou ook weer niet.

Om echt te hacken zorg je gewoon dat je een trojan schrijft en laat openen door het slachtoffer.
 
Als je hem op jou computer laat inloggen kun je wel zijn wachtwoord achterhalen.
Heel simpel trouwens
 
Als je hem op jou computer laat inloggen kun je wel zijn wachtwoord achterhalen.
Heel simpel trouwens

Ik jat altijd de cookiefolders van personen :) Altijd leuk op p2p gebied.

Keyloggers zijn evil btw.
 
je kan wel hotmail hacken!!:D :cool:

Ga naar Sign In,
dan geeft je bij username de username in van diegene die je wil hacken.

Bij password vul je niets in,
druk dan op enter

Dan gaat hij zeggen dat het password incorrect is, doe dan rechtermuisknop , bron weergeven
zoek in de broncode dan:
[Link niet meer beschikbaar] nummer/cgi-bin//start/<USER name>/een ander nummer

Nu gaat het niet direct in de bron staan dit komt omdat het beveiligd is met flash...
Dit kun je omzeilen op de volgende manier:
Sla die page op op je HD dan doe je ( op je comp ) bron code weergeven en zoek je eerst de URL van de flash beveiliging download die flash door die url in je adres-field te plaatsen. Als die open is kan je die code dat je moet vinden, vinden in de broncode.

Als je dat hebt gevonden zet het dan met copy-paste in je adres field ( waar je de URL moet ingeven) en druk enter.
Als je alles goed hebt gedaan zit je nu in de persoon zijn inbox van wie je broncode hebt gestolen.

groetjes lisa

Goede eerste post!

Helaas gaat het niet werken.
 
heyhey
ik wil ook iemands wachtwoord hebben maar ik wil wel dat het gewoon het zelfde blijft kan dat ook???
want,,er zijn heel veel dingen gebeurt ik wil het graag weten
maar ik hoor nog van jullie
bedankt ;) doei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven