Fitness Seller

msn hacken/kraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
5-0??? ik snap het niet sorry,, ja ik denk niet dat ik zoiets verzin, t spijt me maar het is echt van noodzaak anders zeiik zoiets niet!!! maja als jullie mij niet kunnen helpen dan houd t op!! in iedergeval bedankt!!

Zet een keylogger op haar computer. ;)

5-0??? ik snap het niet sorry,, ja ik denk niet dat ik zoiets verzin, t spijt me maar het is echt van noodzaak anders zeiik zoiets niet!!! maja als jullie mij niet kunnen helpen dan houd t op!! in iedergeval bedankt!!
5-0 = politie
je denkt niet dat je zoiets verzint, maar je weet het dus niet zeker ???
zoals ik al eerder zei, het is niet aan te bevelen om een inbreek actie op touw te zetten, je zou haar beter kunnen schaduwen, kom je er snel genoeg achter waar ze naar toe gaat

5-0 = politie
je denkt niet dat je zoiets verzint, maar je weet het dus niet zeker ???
zoals ik al eerder zei, het is niet aan te bevelen om een inbreek actie op touw te zetten, je zou haar beter kunnen schaduwen, kom je er snel genoeg achter waar ze naar toe gaat

ja aub hey inbraak poging/??? dit noem ik geen inbraakpoging hoor!!!
het gaat hier om een meisje van 15 wat bedreigd word en al en niks durft te zeggen!!!! dit is alleen maar om haar eigen leven in orde te krijgen ik vind dat geen inbraak!!!!

ja aub hey inbraak poging/??? dit noem ik geen inbraakpoging hoor!!!
het gaat hier om een meisje van 15 wat bedreigd word en al en niks durft te zeggen!!!! dit is alleen maar om haar eigen leven in orde te krijgen ik vind dat geen inbraak!!!!
geloof me vind het klote voor jou en je nichtje, maar je kan vrij weinig doen het is beter als ze zelf naar de politie gaat...(ik weet wat je denkt,politie doet idd weinig).
heb je al met haar hierover gepraat?

2 oplossingen
1 eigen rechter spelen (dat zal ik doen heb gewoon veel lef)
2 verborgen camera plaatsen zodat je het toetsenbord kan zien en dus welk wachtwoord dat persoon intypt)
echt hacken moet je gewoon verstand hebben van programeren en de meeste mensen kennen zo iemand, en ik heb ook een maat die dat soort dingen kan so don't even try!!
succes

2 verborgen camera plaatsen zodat je het toetsenbord kan zien en dus welk wachtwoord dat persoon intypt)
verborgen camera, en hoe wou je die onopvallend boven haar toetsenbord hangen :rolleyes:
echt hacken moet je gewoon verstand hebben van programeren en de meeste mensen kennen zo iemand, en ik heb ook een maat die dat soort dingen kan so don't even try!!
niet alleen verstand van programmeren, en geloof me er zijn weinig die echt goed kunnen programmeren, ik werk oa als website penetration tester en de commerciële sites die ik af en toe moet testen zijn 7 v/d 10 keer belabberd geprogrammeerd, het ergste is nog dat sommige van deze 'programmeurs' nog meer verdienen dan mij :(

verborgen camera, en hoe wou je die onopvallend boven haar toetsenbord hangen
er zijn camers zo klein die passen in de knoop en hebben best een behoorlijke kwaliteit oke dat mag best wel wat kosten:D

Op messblack staat een msn freezer en een nep msn. Als je het wachtwoord van iemand wil weten zorg je gewoon dat ie op jou pc op die nep msn inlogt en anders bevries je die account gewoon :P zo simpel kan het zijn ;) maar je moet er natuurlijk wel wat werk voor doen

Op messblack staat een msn freezer en een nep msn. Als je het wachtwoord van iemand wil weten zorg je gewoon dat ie op jou pc op die nep msn inlogt en anders bevries je die account gewoon :P zo simpel kan het zijn ;) maar je moet er natuurlijk wel wat werk voor doen

maar je zegt ... de account bevriezen.
wat dan??

ik begrijp het niet hoor .

waarom gaat deze domme topic niet gewoon op slot? Hacken van msn doe je niet zomaar met wat tools en is zeker niet voor iedereen weggelegd. Eindeloze discussie hier over niets. Elke keer dat bumpen. En er komen allemaal mensen hier registreren om alleen in deze topic te kunnen reageren....pfff

waarom gaat deze domme topic niet gewoon op slot? Hacken van msn doe je niet zomaar met wat tools en is zeker niet voor iedereen weggelegd. Eindeloze discussie hier over niets. Elke keer dat bumpen. En er komen allemaal mensen hier registreren om alleen in deze topic te kunnen reageren....pfff
helemaal met je eens, dit is geen blackhat site(laat staan een hacker site), er zijn genoeg sites waar je dezelfde rotzooi kan vinden als messblack

:o wat een nerd.

die site is van jouw, en nee niemand is zo dom om een 0900 nummer te bellen om een 'hoax' te kopen, you are an i...t :yes:

Er zijn genoeg mensen die naar zo'n 0900-nummer bellen hoor. Heb wel vaker zo'n gast genaamd 'Mr-X' voorbij zien komen die rotzooi aanbiedt via zijn website. Wel eerst een 0900-nummer bellen. En er zijn genoeg mensen die er intrappen.

Er zijn genoeg mensen die naar zo'n 0900-nummer bellen hoor. Heb wel vaker zo'n gast genaamd 'Mr-X' voorbij zien komen die rotzooi aanbiedt via zijn website. Wel eerst een 0900-nummer bellen. En er zijn genoeg mensen die er intrappen.
Sure, maar de meeste mensen hier hebben toch wel enige internetkennis(getuige dat ze op een forum zitten), en zullen toch wel twee keer nadenken voor ze dit doen...at least that's what I'm assuming :o

maar , ik moet wachtwoord weten.

en ja, zij komt niet meer bij mij.
en bevriezen,, wat gebeurt er dan? ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven