AndroidHealthClinic

msn hacken/kraken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is een oud topic weet ik. Maar heb toch ff een vraag. Kan je iemand zijn wachtwoord achterhalen als diegene een keer op jou computer heeft ingelogd..
 
als ie per ongelijk dat hokje niet heeft uitgevinkt? van w8woord opslaan?
 
wat kan er gebeuren als ej een router hebt of firewall? niks :) poorten moeten eerst openstaan.
Ben ik niet helemaal met je eens, ten eerste is het mogelijk om de meeste firewalls te bypassen dmv een speciaal geprepareerde data string.
Een draadloze router is sowieso super makkelijk te wardriven, WEP en WPA 'encryptie' zijn een lachertje, ook mac-spoofen is niet al te moeilijk.
De meeste mensen denken dat ze veilig zijn, omdat ze een firewall en/of anti-virus software hebben, humor :D
 
Ben ik niet helemaal met je eens, ten eerste is het mogelijk om de meeste firewalls te bypassen dmv een speciaal geprepareerde data string.
Een draadloze router is sowieso super makkelijk te wardriven, WEP en WPA 'encryptie' zijn een lachertje, ook mac-spoofen is niet al te moeilijk.
De meeste mensen denken dat ze veilig zijn, omdat ze een firewall en/of anti-virus software hebben, humor :D

Dat is inderdaad humor.
 
Kan iemand voor mij zijn hackprogramma uploaden en er een effe een kladblok leesmij derin zettten hoe ik het moet doen!!!!!!!
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.

Wat ben jij een chappi:rolleyes:
 
Wat ben jij een chappi:rolleyes:
idd, het ergste vind ik nog dat mensen te lui zijn om zelf dingen op te zoeken, met dezelfde snelheid van het posten van een bericht in een forum kun je het antwoord zelf vinden.
En hacken != cracken:rolleyes:
 
Ik had in 2000 eens een programmatje dat heete bruteforce uit een mircchatroom. Dat probeerde elke 1 seconden duizenden passwoorden en dat kon je dan dagenlang aan laten staan.

Destijds nog telefoonlijn en nooit serieus gebruikt. Ging via een connection server, die werd toen in 2001 platgelegd.

Telnet scheen destijds ook populair te zijn.
 
alles is hack en crackbaar zelfs microsoft is een keer gehackt geweest


gr
 
alles is hack en crackbaar zelfs microsoft is een keer gehackt geweest


gr
vind ik niet meer dan logisch, m$ is vaak ge0wn3d here's the latest:
microsoft_hacked.jpg

persoonlijk verdenk ik spiertje16;)
 
66Stage : Free Movies Online

is dit iets? in het midden wordt iets over yahoo en email en wachtwoorden gezegd..
weet het niet precies want heb doorgespoeld haha
 
hallo help mij aub

hallo ik heb een vraagje kan iemand msn hacken?? mijn nichtje zit echt heel erg in d eproblemen volgens mij di eloopt snachts weg en alles en is net 15 jaar ik dnek at ze heeft te maken met loverboys maar d epolitie doet niks tot er bewijs is en enigste bewijs wat ik kan bedenken is misschien op het msn kan iemand me aub helpen ik ben echt radeloos!!!! please help me!!!!

stuur aub een mailtje naar ccr21@live.nl want ik weet niet of ik hier snel terug kom!!! dikke kus please help me!!!!
 
hallo ik heb een vraagje kan iemand msn hacken?? mijn nichtje zit echt heel erg in d eproblemen volgens mij di eloopt snachts weg en alles en is net 15 jaar ik dnek at ze heeft te maken met loverboys maar d epolitie doet niks tot er bewijs is en enigste bewijs wat ik kan bedenken is misschien op het msn kan iemand me aub helpen ik ben echt radeloos!!!! please help me!!!!

stuur aub een mailtje naar ccr21@live.nl want ik weet niet of ik hier snel terug kom!!! dikke kus please help me!!!!
je weet niet eens zeker of het verhaal wel waar is, bovendien lijkt het me nou niet echt slim om naar de 5-0 te gaan met informatie die je vergaart hebt dmv inbreken in iemands anders eigendom :rolleyes:
 
je weet niet eens zeker of het verhaal wel waar is, bovendien lijkt het me nou niet echt slim om naar de 5-0 te gaan met informatie die je vergaart hebt dmv inbreken in iemands anders eigendom :rolleyes:

keylocker gebruiken!!
 
je weet niet eens zeker of het verhaal wel waar is, bovendien lijkt het me nou niet echt slim om naar de 5-0 te gaan met informatie die je vergaart hebt dmv inbreken in iemands anders eigendom :rolleyes:



5-0??? ik snap het niet sorry,, ja ik denk niet dat ik zoiets verzin, t spijt me maar het is echt van noodzaak anders zeiik zoiets niet!!! maja als jullie mij niet kunnen helpen dan houd t op!! in iedergeval bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven