AndroidHealthClinic

msn hacken/kraken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm..een EXE file..kdurf er niet op te klikken :p
Wie weet wat rafael allemaal in handen krijgt als ik het doe

wat kan er gebeuren als ej een router hebt of firewall? niks :) poorten moeten eerst openstaan.
Goodluck N44BsT3rS :D
exe schmecks, tegenwoordig heb je daar niet alleen een exe file'tje voor.
 
je zou een brute force attempt kunnen proberen net zoals je op rars kunt doen dat duurt 1 hele dag denk ik hij doet 3miljoen combinaties/min

Test maar eens door middel van zelf 5 x ofzo een verkeerd wachtwoord in te vullen van een hotmail account....
Dan zie je dat zo'n brute force dus nooit zal lukken.
 
Nou, over hacke gesproke.. Ik liet eerder mijn neef altijd op mijn pc. Aangezien ik razend snel internet heb. Maarja hij maakte daar natuurlijk weer misbruik van door mijn hulp op afstand o.i.d in te schakelen.

En wat ik er laatst weer heb afgeknald was ook een of ander prgramma dat dr voor zorgde dat me neef ongevraagd op me scherm alles mee kon kijke.

Ben ma een noob maar tis msch idee, hulp op afstand of bij die gast iets installere?
 
je zou een brute force attempt kunnen proberen net zoals je op rars kunt doen dat duurt 1 hele dag denk ik hij doet 3miljoen combinaties/min

ik heb hier kort geleden meer van gehoord.
is dat programma ergens te downloaden?
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.

OMG.. dat echt te triest, praat dr over met dr of maakt gewoon uit. Als dr geen vertrouwens meer is tusse jullie heeft een relatie ook geen zin.
 
Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen
Jezus man je bent een porsche rider :rolleyes:, enniewee hoe lame ook, installeer gewoon een keylogger of trojan oid, vraag me alleen niet welke goed werken, ik ben immers geen h4xor wannabee ;)
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.

Pomp haar vol en dump haar, en pomp haar pc vol met virussen.
Take That Bitch!! :cool::D:D
 
Zou iemand me kunnen leren hoe ik hotmail hack.Het is namelijk zo dat ik mijn vriendin niet vertrouw en met andere kerels gaat lopen :(.En zou graag eens willen gaan controleren in haar MSN en emails.Alvast bedankt :o.

je kunt toch zeker wel een wachtwoord achtehalen van mensen die zelfde pc gebruiken??
 
nou, ik ben al heel lang bezig om er achter te komen hoe je iemands mail kunt hacken.
Gewoon omdat ik wil weten hoe en of dat uberhaupt wel kan, maar volgens mij is het godsonmogelijk, hahaha.
Je kunt idd een exe bestandje sturen maar zelfs dan is het nog haast niet te doen omdat iedereen tegenwoordig een goede beveiliging heeft op zijn/haar pc dus die wordt er meteen uitgefiltert.
Daar komt ook nog eens bij dat het strafbaar is.. maar ja.. ik denk dat je dan wel wat meer moet doen als alleen een hotmail kraken.

Helaas.. maar ik ben bang dat het niet werkt..

ciao
 
Nou msn hacken.. gatverredamme..

weet niet of julie het al gehoord hebben van zo'n link, waar je NIET op moet klikken...

Iemand had in zn msnnaam staan, klik niet op deze link, je heb het niet van mij..

dus ik nieuwschiering, ik klik en open...

:eek:kajlsdfhkasdhfaksgjfhasldfujwperjkp:eek:

ineens, werd iedereen die online was in me msn gespamed met deze link!!
mensen op msn vroegen me al van wtf is dit voor link?
ik kwam dr nie vanaf, dus ik paniekerig internet stekker druit getrokke...

maar t ging gewoon door. Dus nadat ik pc opnieuw had opgestart, msn dr vanaf geflikkerd en weer opnieuw gedownloaded.. jeezus wat is dat k*t!! zeg!!

nog nooit zoiets meegemaakt met virussen en shit..

dus = BE WARNED!
 
Nou msn hacken.. gatverredamme..

weet niet of julie het al gehoord hebben van zo'n link, waar je NIET op moet klikken...

Iemand had in zn msnnaam staan, klik niet op deze link, je heb het niet van mij..

dus ik nieuwschiering, ik klik en open...

:eek:kajlsdfhkasdhfaksgjfhasldfujwperjkp:eek:

ineens, werd iedereen die online was in me msn gespamed met deze link!!
mensen op msn vroegen me al van wtf is dit voor link?
ik kwam dr nie vanaf, dus ik paniekerig internet stekker druit getrokke...

maar t ging gewoon door. Dus nadat ik pc opnieuw had opgestart, msn dr vanaf geflikkerd en weer opnieuw gedownloaded.. jeezus wat is dat k*t!! zeg!!

nog nooit zoiets meegemaakt met virussen en shit..

dus = BE WARNED!


"Leipe shit ouwe"

Een maat van me had een keer iets wat daar op lijkt. Hij opende een bestand en op dat moment zegt ie tegen iedereen in zun lijst... "Ik schaam me er niet voor, maar ik masturbeer elke dag!" of iets wat daar op leek. Ik kon der wel omlaggen maar hij niet... hij had 2 collega,s van zun werk er in staan. hehe:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven