XLarge
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar kan ik dat downloaden?met een simpele keylogger wordt elke letter of symbool die gettp wotdt opgeslagen.
Als je dat dus installeert, en er komt dan iemand je pc gebruiken dan slaat hij alles op wat die persoon typt, dus ook zijn gebruikersnaam en zijn passwoord.
Als hij dan weg is dan kijk je op hoe laat, en in welk programma en welk paswoord hij gebruikte. Simpelste manier.
thanksAll In One Keylogger - Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com
( kan je 7 dagen gratis gebruiken)
op de volgende zit gen beperking en is dus eigenlijk beter:
Home Keylogger - Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com
zoek zelf eens verder op downlods.com en zoek op trefwoord keylogger.
msn wachtwoorden niet opgeslagen maar wel terug vinden
ik heb vista utimate en ik kan geen een van de programmas
is daar wel een programa voor om mijn niet opgeslagen wachtwoorden tog
terug te vinden?
alvast bedankt..
yarly, kun je nog veel leukere dingen mee onderscheppen ook.gewoon een simple keylogger, dat duurt 5 sec; je moet het niet meoilijk maken als het makkelijk kan.
Tuurlijk is het niet toegestaan, het is schending van privacy en het stelen van persoonlijke gegevens.graag gedaan. Let wel op de wetgeving in je land he. Ik weet niet of dat wettelijk zo maar is teogestaan.
Hier in Belgie moet de wergever bijv de werknemer laten weten dat er zo'n keylogger is geinstalleerd.