MuscleMeat

msn wachtwoorden niet opgeslagen maar wel terug vinden

bij mij vind ie geen passwords?

met een simpele keylogger wordt elke letter of symbool die gettp wotdt opgeslagen.
Als je dat dus installeert, en er komt dan iemand je pc gebruiken dan slaat hij alles op wat die persoon typt, dus ook zijn gebruikersnaam en zijn passwoord.
Als hij dan weg is dan kijk je op hoe laat, en in welk programma en welk paswoord hij gebruikte. Simpelste manier.

• Topic Starter Topic Starter
met een simpele keylogger wordt elke letter of symbool die gettp wotdt opgeslagen.
Als je dat dus installeert, en er komt dan iemand je pc gebruiken dan slaat hij alles op wat die persoon typt, dus ook zijn gebruikersnaam en zijn passwoord.
Als hij dan weg is dan kijk je op hoe laat, en in welk programma en welk paswoord hij gebruikte. Simpelste manier.
waar kan ik dat downloaden?

• Topic Starter Topic Starter
Voor Messenger wachtwoorden: klik.
Werkt idd alleen als de wachtwoorden opgeslagen zijn.

Een simpele keylogger is overal vandaan te halen. Hier is er bv een (crappy, maar werkt) die ik zoveel jaar terug een keer geschreven heb. Belangrijkste hiervan is dat een keylogger detector / keylogger killer deze niet kan stoppen.
klik. (mocht je virusscanner m herkennen, PM dan ff, dan maak ik m wel ff opnieuw met wat modifcaties.
Source-code zit er trouwens bij voor de programmeurs onder ons ;-)

vista ultimate is daar ook een programa

ik heb vista utimate en ik kan geen een van de programmas
is daar wel een programa voor om mijn niet opgeslagen wachtwoorden tog terug te vinden?
alvast bedankt..

vista ultimate is daar ook een programa

ik heb vista utimate en ik kan geen een van de programmas
is daar wel een programa voor om mijn niet opgeslagen wachtwoorden tog terug te vinden?
alvast bedankt..

Ik meen mij te herinneren dat er logprogramma's zijn die op de achtergrond alles bijhouden en voor de gebruiker pas zichtbaar worden na het intikken van een unieke combinatie van toetsen.

Heb er vroeger veel passwords mee gewonnen :)

graag gedaan. Let wel op de wetgeving in je land he. Ik weet niet of dat wettelijk zo maar is teogestaan.

Hier in Belgie moet de wergever bijv de werknemer laten weten dat er zo'n keylogger is geinstalleerd.
Tuurlijk is het niet toegestaan, het is schending van privacy en het stelen van persoonlijke gegevens.

Terug
Naar boven