MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sava.

Hij hield ons veel langer voor de gek. En daarbij komt kijken, hij was bijna een legende. Met al zijn kennis en brute fysiek :D

Die gast wist wel ****ing veel! Vraag me dan ook af hoe hij er zelf bij staat
 
And mb left the building again, faker!
 
Muayboran, de man met elke dag meer en meer aders.
 
haha, dat is de understatment van het jaar denk ik.
Maar die gast had maar 1 heup geloof ik, dusja, lag meer in het ziekenhuis dan dat ie aan het trainen was.
 
nog iets gebeurt?
 
nog iets gebeurt?

Ja hij heeft bewijsfoto's gepost waar hij echt ziekelijk buff was. Nog groter dan zijn neppe foto's. Hj schaamde zich echter voor zijn enorme fysiek, hij dacht dat hij meer kans maakte met foto's van een kleiner iemand.
 
Ja hij heeft bewijsfoto's gepost waar hij echt ziekelijk buff was. Nog groter dan zijn neppe foto's. Hj schaamde zich echter voor zijn enorme fysiek, hij dacht dat hij meer kans maakte met foto's van een kleiner iemand.
echt niet?
waar zijn die picas dan

pi kaaa CHUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 
Srs al die pagina's zonder update, dbb stelt me teleur... Ik had op zijn minst al de naam, kleur ogen, lievelingsfood en diepste fantasie van ts verwacht
 
Srs al die pagina's zonder update, dbb stelt me teleur... Ik had op zijn minst al de naam, kleur ogen, lievelingsfood en diepste fantasie van ts verwacht

Naam en kleur ogen zijn al voorbij gekomen. Diepste wens is waarschijnlijk buff zijn en heeft te maken met zijn andere account ''muscleworship''.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven