Zelda Monstrous Giant 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 31 aug 2004 Berichten 13.160 Waardering 52 21 okt 2005 #21 Preventief ruimen die gast. Waarom moeten we zoveel honderdduizenden euro's aan dat soort apen uitgeven?
Preventief ruimen die gast. Waarom moeten we zoveel honderdduizenden euro's aan dat soort apen uitgeven?
S spiertje16 Monstrous Giant Lid sinds 6 dec 2004 Berichten 10.641 Waardering 0 21 okt 2005 #22 Zelda zei: Preventief ruimen die gast. Waarom moeten we zoveel honderdduizenden euro's aan dat soort apen uitgeven? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen?
Zelda zei: Preventief ruimen die gast. Waarom moeten we zoveel honderdduizenden euro's aan dat soort apen uitgeven? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen?
Sport2000 Freaky Bodybuilder Lid sinds 24 nov 2004 Berichten 6.796 Waardering 29 21 okt 2005 #23 spiertje16 zei: hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... diep van binnen ist vast een hele goeie knul
spiertje16 zei: hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... diep van binnen ist vast een hele goeie knul
Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 21 okt 2005 #24 Die gast moeten ze gewoon levenslang opsluiten. Komt toch niet goed. Ik denk dat 4 van de 10 gedetineerden er wel van leert, hij hoort tot de overige 6.
Die gast moeten ze gewoon levenslang opsluiten. Komt toch niet goed. Ik denk dat 4 van de 10 gedetineerden er wel van leert, hij hoort tot de overige 6.
CoD Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 12 jan 2005 Berichten 13.609 Waardering 447 21 okt 2005 #25 spiertje16 zei: hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij kost het iets van 500 euro per dag.
spiertje16 zei: hoeveel geld per dag wordt er verspild aan dat soort mensen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij kost het iets van 500 euro per dag.
guardian Huge Freak Lid sinds 4 jan 2005 Berichten 8.042 Waardering 176 21 okt 2005 #26 pfff... zo'n lowlife-stuk-krapuul is al die aandacht niet waard... Wat mij betreft heeft hij nog niks gepresteerd waar ik van opkijk, en toch heeft hij zich al danig in de nesten gewerkt... sukkel, loser, attention-wh*re!!!
pfff... zo'n lowlife-stuk-krapuul is al die aandacht niet waard... Wat mij betreft heeft hij nog niks gepresteerd waar ik van opkijk, en toch heeft hij zich al danig in de nesten gewerkt... sukkel, loser, attention-wh*re!!!