Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.957
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou dat niet handig zijn t af te ronden? Hebt nog ff voor t einde vd contest.Train van vandaag
Lb2
Rdl
72kg*10
60kg*10
Hip thrust
60kg*8
50kg*8
Voelde onderrug een beetje, maar niet tegen pijngrens
Lying cable leg curls
8*5,5 kg
8*5 kg
Split squat
Met kettlebell
16kg*12 reps
12kg*12 reps
Glute focused split squat met bumper plates aan iedere kant
15*5 kg
10*5 kg
Calf raises overgeslagen.
Kan pas met hielen op de grond lopen na flinke opwarming sinds de sets van zaterdagochtend.
Endomysium van mijn kuiten gloeide nog en de knobbel die erop zat van de kramp had Jaap er net uit gemasseerd.
Twijfel van begin af om te loggen voor en meedoen aan de wedstrijd, Jaap had me overgehaald maar met deze wisseling en alles lijkt het me helemaal niet handig om het af te ronden.
Mooie leeftijd zo om te beginnen met de hormoontjes die gieren door het lichaam.Dan zou je toch willen dat je een 14 jarig jochie was als het om progressie gaat..
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Zeker. 14 kilo aangekomen in een jaar. Veel te licht nog voor strongman maar hij vindt abs ook wel wat hebben 🤭Mooie leeftijd zo om te beginnen met de hormoontjes die gieren door het lichaam.
99% van zijn leeftijdscategorie is te dik.
Zeker. 14 kilo aangekomen in een jaar. Veel te licht nog voor strongman maar hij vindt abs ook wel wat hebben 🤭
Nu moet ik eerlijk zeggen dat in zijn klas of zijn vriendengroep bijna niemand dik is.
Dat heeft iets meer tijd nodig gehad dan een half jaar 🤭
Goed bezig hoor! Daar mag je trots op zijn 💪Dan zou je toch willen dat je een 14 jarig jochie was als het om progressie gaat..
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Mooie stappen aan het maken. Fijn!Training 2: up
Leg raises
14
13
12
Cable crunches
16.25 kg
15
14
13
Barbell seated overhead press
21 kg * 11
20kg * 12
Lean in lateral raises, bumper plate
Fikse verhoging van 2,5 naar 5 kg
9
8
7
Barbell row
31kg * 10
26kg * 15
Close grip pulldown
41.25 kg * 11
26.25 kg * 13
Cable pullover
11.25 kg* 15
10 kg * 15
Super set
Straight bar pushdown en rope curl 10 kg
13
12
11
Eerste week erop zitten bij @wovano
Hoe in kcal, verdubbeld in vetten, toevoeging slow steady cardio, vermindering dans.
Gerucht ging eerst omhoog, is weer terug bij 61. Voel me beter. Trainingen kijk ik naar uit, ook meer voldaan. Eten is nog proppen in de avond maar gaat met minder tegenzin.
Damn... hetzelfde magere menneke wat een half jaar terug zijn eerste deadlifts deed?Zeker. 14 kilo aangekomen in een jaar. Veel te licht nog voor strongman maar hij vindt abs ook wel wat hebben 🤭
Nu moet ik eerlijk zeggen dat in zijn klas of zijn vriendengroep bijna niemand dik is.

Mooi zo, hou vol. Aan de aanmoedigingen in dit log ligt het nietGewicht ging eerst omhoog, is weer terug bij 61. Voel me beter. Trainingen kijk ik naar uit, ook meer voldaan. Eten is nog proppen in de avond maar gaat met minder tegenzin.

Klinkt zinnig. Ik denk ook dat de dansprestaties, krachttraining, het afvallen in combinatie met een zeer druk leven je een flinke klap hebben uitgedeeld.Hoe in kcal, verdubbeld in vetten, toevoeging slow steady cardio, vermindering dans.