MuscleMeat

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Joh je bent al bijna 2 maand bezig dus waarom zou je nu afhaken?

Kom op meid!
Doorknallen nu hoor! 💪
Je bent al zover gekomen en je bent al zo een tijd bezig! Zonde om nu te stoppen!
#Activate Muscle Mommy Mode#👊

Niet Sjaak afhaak doen🤗 @wovano doe je ook peptalk?

Geduld hebben is niet je sterkste kant 😅
Respect voor je keuze uiteraard!! en hopelijk blijf je nog wel actief hier op het forum.☺️

Train van vandaag
Lb2

Rdl
72kg*10
60kg*10

Hip thrust
60kg*8
50kg*8
Voelde onderrug een beetje, maar niet tegen pijngrens

Lying cable leg curls
8*5,5 kg
8*5 kg

Split squat
Met kettlebell
16kg*12 reps
12kg*12 reps

Glute focused split squat met bumper plates aan iedere kant
15*5 kg
10*5 kg

Calf raises overgeslagen.
Kan pas met hielen op de grond lopen na flinke opwarming sinds de sets van zaterdagochtend.
Endomysium van mijn kuiten gloeide nog en de knobbel die erop zat van de kramp had Jaap er net uit gemasseerd.

Twijfel van begin af om te loggen voor en meedoen aan de wedstrijd, Jaap had me overgehaald maar met deze wisseling en alles lijkt het me helemaal niet handig om het af te ronden.
Waarom zou dat niet handig zijn t af te ronden? Hebt nog ff voor t einde vd contest.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het nog niet.

Wel getraind:

Lb1

Lying cable curls
5,5*12
5,5*10
+4 reps

Squat
Wat last van onderrug, was beetje bang, maar ging prima. Wel maar kilo verhoogd, ook niet afgeladen naar 80%.
46kg*10
46kg*9

Split squat kb
+4 kg
20kg*8*2
+4kg

Rdl
73kg*10
73kg*8
+1kg

Incline hip extension
20kg*12
15kg*12
+5kg

Single leg calf raise
Spierpijn was nog niet voorbij van de vorige keer dat ik deze had afgelopen zaterdag maar kon wel normaal lopen dus gewoon geprobeerd.
20kg*15
20kg*14
20kg*13

Laatste twee setjes repjes meer.

Dan zou je toch willen dat je een 14 jarig jochie was als het om progressie gaat..

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Dan zou je toch willen dat je een 14 jarig jochie was als het om progressie gaat..

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Mooie leeftijd zo om te beginnen met de hormoontjes die gieren door het lichaam.

99% van zijn leeftijdscategorie is te dik.

Mooie leeftijd zo om te beginnen met de hormoontjes die gieren door het lichaam.

99% van zijn leeftijdscategorie is te dik.
Zeker. 14 kilo aangekomen in een jaar. Veel te licht nog voor strongman maar hij vindt abs ook wel wat hebben 🤭

Nu moet ik eerlijk zeggen dat in zijn klas of zijn vriendengroep bijna niemand dik is.

Training 2: ub

Leg raises
14
13
12

Cable crunches
16.25 kg
15
14
13

Barbell seated overhead press
21 kg * 11
20kg * 12

Lean in lateral raises, bumper plate
Fikse verhoging van 2,5 naar 5 kg
9
8
7

Barbell row
31kg * 10
26kg * 15

Close grip pulldown
41.25 kg * 11
26.25 kg * 13

Cable pullover
11.25 kg* 15
10 kg * 15

Super set
Straight bar pushdown en rope curl 10 kg
13
12
11

Eerste week erop zitten bij @wovano
Hoe in kcal, verdubbeld in vetten, toevoeging slow steady cardio, vermindering dans.

Gewicht ging eerst omhoog, is weer terug bij 61. Voel me beter. Trainingen kijk ik naar uit, ook meer voldaan. Eten is nog proppen in de avond maar gaat met minder tegenzin.

Laatst bewerkt:
Training 2: up

Leg raises
14
13
12

Cable crunches
16.25 kg
15
14
13

Barbell seated overhead press
21 kg * 11
20kg * 12

Lean in lateral raises, bumper plate
Fikse verhoging van 2,5 naar 5 kg
9
8
7

Barbell row
31kg * 10
26kg * 15

Close grip pulldown
41.25 kg * 11
26.25 kg * 13

Cable pullover
11.25 kg* 15
10 kg * 15

Super set
Straight bar pushdown en rope curl 10 kg
13
12
11

Eerste week erop zitten bij @wovano
Hoe in kcal, verdubbeld in vetten, toevoeging slow steady cardio, vermindering dans.

Gerucht ging eerst omhoog, is weer terug bij 61. Voel me beter. Trainingen kijk ik naar uit, ook meer voldaan. Eten is nog proppen in de avond maar gaat met minder tegenzin.
Mooie stappen aan het maken. Fijn!

Zeker. 14 kilo aangekomen in een jaar. Veel te licht nog voor strongman maar hij vindt abs ook wel wat hebben 🤭

Nu moet ik eerlijk zeggen dat in zijn klas of zijn vriendengroep bijna niemand dik is.
Damn... hetzelfde magere menneke wat een half jaar terug zijn eerste deadlifts deed?
:eek:

Gewicht ging eerst omhoog, is weer terug bij 61. Voel me beter. Trainingen kijk ik naar uit, ook meer voldaan. Eten is nog proppen in de avond maar gaat met minder tegenzin.
Mooi zo, hou vol. Aan de aanmoedigingen in dit log ligt het niet :)

Klinkt zinnig. Ik denk ook dat de dansprestaties, krachttraining, het afvallen in combinatie met een zeer druk leven je een flinke klap hebben uitgedeeld.

Ben weer even alles aan het bijlezen hoor, fijn dat je al verschil merkt nu op hogere kcal! Lekker hè als je eindelijk weer een voldaan gevoel hebt na trainingen. Keep up!✌🏼

Jammer dat je gestopt bent. Blijf je ons wel updates geven in je normale log? 🤗

Jammer Nicky, was het allemaal bij elkaar toch teveel de laatste maanden? Maar 10/10 punten hoor, voor de dappere poging
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven