- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Goede vraag... Normaal heb ik geen cardio toegevoegd omdat ik dans als de jongste slaapt.Super irritant als je gewicht niks laat zien terwijl je fucking hard je best doet. Zet je wel 10k stappen iedere dag?
Ik had overlegd of ik dat de 3 weken zomerstop moest toevoegen en de reactie was om dat liever niet te doen en mijn lijf bij te laten komen van de vele uren trainen richting EK en optreden en daar even rust in te gunnen. Je mag bij veel hiphop namelijk dat mijn lijf (ook?) meer vocht ging vasthouden door de stress daarvan?
Ik hoor volgende week meer en dan hoor ik wel wat aangepast moet worden of niet.
Misschien onnodig om te zeggen maar zou je niet vergelijken met andere dames hier en je vooral niet gek laten maken. 1000 calorieën is wel echt weinig. Waarom niet wat meer cardio?
Nee, die hebben jaren meer ervaring, achtergrond en massa, maar moest natuurlijk wat overreden worden om mee te doen en dat blijft zitten. Recomp is niet de makkelijkste fase om een snelle transformatie voor elkaar te krijgen. Mij past slow and steady eigenlijk ook beter, ondanks mijn ongeduldige aard 😉