Fitness Seller

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Super irritant als je gewicht niks laat zien terwijl je fucking hard je best doet. Zet je wel 10k stappen iedere dag?
Goede vraag... Normaal heb ik geen cardio toegevoegd omdat ik dans als de jongste slaapt.
Ik had overlegd of ik dat de 3 weken zomerstop moest toevoegen en de reactie was om dat liever niet te doen en mijn lijf bij te laten komen van de vele uren trainen richting EK en optreden en daar even rust in te gunnen. Je mag bij veel hiphop namelijk dat mijn lijf (ook?) meer vocht ging vasthouden door de stress daarvan?

Ik hoor volgende week meer en dan hoor ik wel wat aangepast moet worden of niet.

Misschien onnodig om te zeggen maar zou je niet vergelijken met andere dames hier en je vooral niet gek laten maken. 1000 calorieën is wel echt weinig. Waarom niet wat meer cardio?

Nee, die hebben jaren meer ervaring, achtergrond en massa, maar moest natuurlijk wat overreden worden om mee te doen en dat blijft zitten. Recomp is niet de makkelijkste fase om een snelle transformatie voor elkaar te krijgen. Mij past slow and steady eigenlijk ook beter, ondanks mijn ongeduldige aard 😉

Goede vraag... Normaal heb ik geen cardio toegevoegd omdat ik dans als de jongste slaapt.
Ik had overlegd of ik dat de 3 weken zomerstop moest toevoegen en de reactie was om dat liever niet te doen en mijn lijf bij te laten komen van de vele uren trainen richting EK en optreden en daar even rust in te gunnen. Je mag bij veel hiphop namelijk dat mijn lijf (ook?) meer vocht ging vasthouden door de stress daarvan?

Ik hoor volgende week meer en dan hoor ik wel wat aangepast moet worden of niet.

Nee, die hebben jaren meer ervaring, achtergrond en massa, maar moest natuurlijk wat overreden worden om mee te doen en dat blijft zitten. Recomp is niet de makkelijkste fase om een snelle transformatie voor elkaar te krijgen. Mij past slow and steady eigenlijk ook beter, ondanks mijn ongeduldige aard 😉

Voorop gesteld dat dansen niet mijn ding is merk ik wel dat ik na een flinke kt vocht vasthou dus denk enigzins vergelijkbaar daarmee. Mijn logica zegt dat je lichaam beter hersteld met 10k stappen dagelijks en voldoende volwaardige voeding dan andersom maar dat ik geen afvalgoeroe ben weten we ook allemaal 😁. Dus lekker je eigen plan volgen 😇

Mijn logica zegt dat je lichaam beter hersteld met 10k stappen dagelijks en voldoende volwaardige voeding dan andersom maar dat ik geen afvalgoeroe ben weten we ook allemaal 😁. Dus lekker je eigen plan volgen 😇
Daar ben ik het zeker mee eens. Niet/amper afvallen op 1000 kcal kan eigenlijk alleen als je een sedentaire levensstijl hebt of schildklier issues hebt. Of je krijgt toch meer dan 1000 kcal binnen.

Daar ben ik het zeker mee eens. Niet/amper afvallen op 1000 kcal kan eigenlijk alleen als je een sedentaire levensstijl hebt of schildklier issues hebt. Of je krijgt toch meer dan 1000 kcal binnen.
Toen het dansen er nog was was het ook 1450.
Sedentair is het buiten dat ook. Schildklier issues geen sprake van.

En ik ga ze verlagen he...had dat nog niet gedaan tot die 1000 en ga overleggen met Victor.

Ik weet niet of jij je nog kan herinneren hoe het me de vorige keer verging met deze kcal en het tracken ervan. Dat deed ik toen ook heel netjes.

Wil niet zeggen dat ik geen twijfels heb overigens. Dat is volgens mij ook wel te lezen.

1000 kcal klinkt niet als iets wat vol te houden is. Zou dan altijd voorkeur geven aan meer beweging. 10k stappen sowieso als baseline (heeft veel meer voordelen buiten enkel verbranding) en daarnaast wat cardio toevoegen. Meer beweging zorgt ook weer voor betere insulinegevoeligheid en vertering wat ook gaat helpen bij fatloss.

Met 5 kinderen zou ik 2k extra kcal nodig hebben om hun bezig te houden.

• hihi
Waarderingen: mat
We hebben we 7.
Maar als we de jongste alleen hebben (rest tieners) hebben we inderdaad meer werk.

Ik heb normaliter door de week wel moeite om tijd te vinden voor cardio apart. Moet ik integreren want na mijn werk is het met de kinderen richting hun sporten, huishouden en koken etc en daarna zelf trainen om rond middernacht thuis te komen.

Ik werk veel thuis dus wellicht loopband ofzo (heb sta bureau) is wellicht een optie.

Maargoed
Train van vandaag

Rdl
2*15*60 kg
+3 kg
+Beide sets 3 reps

Lat pull down
3*11*51 kg
1,2 en 3 reps meer

Lying abductions
2*20
Jaap mee laten kijken voor de beweging.

Cable upright row
2*19*18.25 kg
+1 kg

Hollow body hold
3*30 sec* 10 kg

Ring push ups
13*
12*
+1 rep en half standje omlaag

Gewicht blijft omhoog gaan: 61.1 vandaag.
Kcal zijn naar beneden gegaan: 1000 kcal

Ik blijf twijfelen over progressie.
Heb een gruwelijke hekel aan foto's laat staan progressiefoto's maar heb me er weer eens overheen gezet.

Voel me af en toe een imposter tussen de rest hier.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Maar extra hard gaan trainen zo.
Probeer vanaf de volgende foto's even ze te maken op precies dezelfde plek/licht/poses en kleding dan is het makkelijker ook voor jezelf om progressie te zien.

Zo op het oog lijk je iig droger dan je begin foto's.

Zo het gewone leven is weer begonnen jongens: werk, scholen en ook het dansseizoen is weer begonnen.
Gisteren eerste training gehad: 3,5 uur cardio zit er in.

Gewicht vanmorgen 60.7.

Ook hier net als bij loca wat issues met periode.
Dit keer wat spotting rondom ovulatie, vreemd, in de gaten houden. Vorige keer was cyclus paar dagen later, past ook niet echt. Heb de indruk dat Alhoewel vetpercentage nog steeds allejezus hoog is het zo lang in groot tekort zitten toch parten speelt.

Dit was trouwens reactie van coach:

1000076065.jpg

Rest hoor ik later qua aanpassingen etc.

Train van vandaag

Squats
3*12*40 kg
+3 kg want mooi rond getal dan
Zie onderin hamstring links dieper dan recht: toch nog iets geroteerd?

Chinups
1.... Jesus kreeg niets voor elkaar vandaag

Lu raises
2*12*5 kg
Vorige keer met wraps kleine gewichtjes eraan gehangen maar flinke blaren en blauwer plekken van gekregen. Die waren nog niet erg dus iets lager in gewicht en hoger in reps

Face pulls
20*18.5...
Verkeerd gekeken, ik ben er niet helemaal bij. Focus!
2*15*26 kg
Flink verhoogd 👍

Hanging leg curl
2*14
Twee sets drie reps erbij 👍

Cable standing overhead tricep extensions
13 en 12*6.25 kg
Flink wat extra repjes 👍

Cable bicep curl
13 en 12 keer 14 kg
Twee sets drie reps erbij 👍

Drop eens je voedingschema, ben wel benieuwd wat je eet gezien je meal van 450 kcal vrij weinig volume bevat qua groente en als je naast die meal nog 5 bananen over hebt om te eten dagelijks word het wel spannend.

Drop eens je voedingschema, ben wel benieuwd wat je eet gezien je meal van 450 kcal vrij weinig volume bevat qua groente en als je naast die meal nog 5 bananen over hebt om te eten dagelijks word het wel spannend.
Ik zat mijn dm even open, bericht je zo

Train van vandaag

Met tegenzin want bekaf.

Rdl
2*15*63 kg
+3 kg
Worden bijna weer serieuze gewichten
Mijn grip heeft nog wel wat aandacht nodig

Behind the neck lat pull down
Weightlift style
3*11*36 kg

Push ups op parallettes
Auw tot pijngrens: rechterschouder zeurt. Is gister tikkie uit de kom geweest, nog niet helemaal goed
2*7

Lying hip abductions
2*25
Beide sets 3 reps extra

Cable upright row
2*19*18.5 kg
Beide sets 1 rep extra

Weighted hollow body hold
3*30 sec*10 kg
Setje extra

Train van vandaag

Met tegenzin want bekaf.

Rdl
2*15*63 kg
+3 kg

Weightlift style
3*11*36 kg

Push ups op parallettes
Auw tot pijngrens: rechterschouder zeurt. Is gister tikkie uit de kom geweest, nog niet helemaal goed
2*7

Lying hip abductions
2*25
Beide sets 3 reps extra

Cable upright row
2*19*18.5 kg
Beide sets 1 rep extra

3*30 sec*10 kg
Setje extra
Straps?

Train van vandaag

Met tegenzin want bekaf.

Rdl
2*15*63 kg
+3 kg

Weightlift style
3*11*36 kg

Push ups op parallettes
2*7

Lying hip abductions
2*25
Beide sets 3 reps extra

Cable upright row
2*19*18.5 kg
Beide sets 1 rep extra

3*30 sec*10 kg
Setje extra
Ik heb ze eigenlijk altijd met mixed grip gedaan, anders faal ik waarschijnlijk ook op grip:p

Train van vandaag
Techniek clinic bij coach

Focus op hiphinge
Rdl
Assisted rdl
Staggered rdl
Single legged rdl

Vooral opletten op neutrale positie hoofd.
En bij assisted rdl en staggered knieën bijna gestrekt houden.

Deadlift
Geen opmerkingen

Hip thrust
Single legged hipthrust
Elevated single leggen hipthrust

Ik voel hier niets van. Sterke glutes was de opmerking.
Zo ver mogelijk omlaag, zo groot mogelijke rom. Dat je niets voelde was niet erg: dit was prima en dan doet het zijn werk wel.

Kickbacks
Abductions
Op pulley
Met elastiek
Gluteus medium kickback

Daarna nog even gekeken naar de grip op de ringen bij push ups vanwege pijnlijke schouder en wat qua bouw bij mij nu ideaal is.
Zelfde bij chin ups.

Fijne rustige clinic. Hip hinges waren vooral nieuw en stukje hoofd en positie knieën neem ik mee.

Stukje lichaamsgewicht oefeningen vind ik lastig als je ze niet voelt. Voelt onvoldaan.

Zo in persoon was wel heel fijn. Dan is het jammer dat deze coach ver weg zit. Doet je denken...
Komende week nog maar zes uur dansen en paar dagen land in voor werk.
Daarna ook weer richting wedstrijd voorbereiding dus dan zal het wel oplopen gok ik.

Binnenkort meer.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met "ik voel hier niets van"? Qua glute-activatie, spierpijn of?

Hoe is het nu trouwens op1000 kcal? Is dat een beetje te doen?

Wat bedoel je met "ik voel hier niets van"? Qua glute-activatie, spierpijn of?
Beiden... Ik mis de burn. Voelt te licht
Hoe is het nu trouwens op1000 kcal? Is dat een beetje te doen?
1450...
Alhoewel ik een dag bbq bij vrienden niet netjes heb kunnen bijhouden.
Was stoofje, wat salades uit de moestuin en zalm, maar zal er ongetwijfeld overheen zijn gegaan want weet niet wat voor sauzen bij de salades zaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven