MuscleMeat

Gestopt Muscle mommy mode activated (somehow)

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train gewoon lekker door hoor jongens maar ik zit nu met nieuwe schema’s even op onderhoud. Niet echt handig in een wedstrijd om dan laatste maand weinig te veranderen en juist bezig te zijn met wennen aan ander soort trainingen en eten. Mijn keus om te switchen en daar hoort ook kijken naar anders prioriteiten bij.

Gister samen met @DieNase legday gedaan bij @wovano: superleuk.
Komende donderdag bloedprikken, exact op dag 21. Ben benieuwd.

Ik begrijp jou keuze om te stoppen met de contest volledig. Het is niet dat je met een klein tegenslagje direct de handdoek in de ring gooit, maar hier was het echt een opeenstapeling van factoren. Kwestie van voor jezelf kiezen en wat op de iets langere termijn het beste is.

p.s.
Ben ook wel benieuwd naar de bloeduitslagen en of die je bizar lage onderhoudsbehoefte kunnen verklaren.

Laatst bewerkt:
Ik train gewoon lekker door hoor jongens maar ik zit nu met nieuwe schema’s even op onderhoud. Niet echt handig in een wedstrijd om dan laatste maand weinig te veranderen en juist bezig te zijn met wennen aan ander soort trainingen en eten. Mijn keus om te switchen en daar hoort ook kijken naar anders prioriteiten bij.

Gister samen met @DieNase legday gedaan bij @wovano: superleuk.
Komende donderdag bloedprikken, exact op dag 21. Ben benieuwd.
Ik snap je ergens wel! Dit had je waarschijnlijk ook niet voor ogen toen je aan de contest begon. Ik ben ook benieuwd naar het onderzoek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven