XXL Nutrition

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Thanks mannen!

De lemon smaakt trouwens heerlijk:D
Dankjewel. Heerlijke lemon smaak is het, deze zit ook vast in mijn stack :zuip:
Muscle Protect
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken
Kan k ook muscle protect nemen gelijk als ik wakker word? Soort pre-ontbijt ? en na de training is ook om aan te raden toch? dus mijn trainingsdag neem ik voor me ontbijt, tijdens me KT/voor cardio, en na cardio samen met dextrose van bodyenfitshop...half uur tot 45 min later een micellar casein daarna slapen is dat goed?

Gr.
Zoals eerder aangegeven, ja hoor, dan zeker. Geen probleem :) Als er vragen zijn een PM of hier, altijd goed!

Ralf

Dit is zo lekker en je voelt je spieren gewoon gevoed worden tijdens de training :D Vandaar dat het ook alweer bijna op is haha.. Idee wanneer de watermelon er weer is? Alvast bedankt :thumbs:

Dit is zo lekker en je voelt je spieren gewoon gevoed worden tijdens de training :D Vandaar dat het ook alweer bijna op is haha.. Idee wanneer de watermelon er weer is? Alvast bedankt :thumbs:
Voorlopig hebben we één smaak op voorraad, zodra bekend is wanneer deze komt, meld ik me! :)

Ralf

Haha klopt en ik vind het gewoon errug lekker! Helemaal voor een toverdrankje :D

bij de xtend staat 0 suikers of koolhydraten moet ik dat bij dit product ook verwachten omdat er hier alleen staat 0suiker? gr

bij de xtend staat 0 suikers of koolhydraten moet ik dat bij dit product ook verwachten omdat er hier alleen staat 0suiker? gr

Ja ook nul.

Ik heb ook altijd Xtend gebruikt, was altijd gek op die bleuberry en apple.
Muscle protect doet echt niet onder, ook niet aan smaak. Lemon bubble-gum (citroen) of Fruit Punch (beetje kauwgom smaakje)

oke bedankt voor de info!

Ik zou voor xtend gaan, vele malen sterker dan muscle protect. Snap echt niet hoe sommige mensen er bij komen dat muscle protect beter dan wel gelijk aan xtend zou zijn. Heb beide producten gebruikt voor langere tijd en xtend werkt veel beter.

Ik zou voor xtend gaan, vele malen sterker dan muscle protect. Snap echt niet hoe sommige mensen er bij komen dat muscle protect beter dan wel gelijk aan xtend zou zijn. Heb beide producten gebruikt voor langere tijd en xtend werkt veel beter.

Zal eens kijken :) Me favo smaak watermelon is helaas op nu dus misschien xtend leuke vervanger voor een keer :)

Ja ook nul.

Ik heb ook altijd Xtend gebruikt, was altijd gek op die bleuberry en apple.
Muscle protect doet echt niet onder, ook niet aan smaak. Lemon bubble-gum (citroen) of Fruit Punch (beetje kauwgom smaakje)
Ik zou wat aan je smaakpapillen doen man. :p Xtend is veel lekkerder, heb het trouwens jaren gebruikt, ben toen overgestapt en een maand of 4 muscle protect gebruikt. Ben nu weer aan de xtend en merk duidelijk verschil in herstel.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 14:28 ----------

Zal eens kijken :) Me favo smaak watermelon is helaas op nu dus misschien xtend leuke vervanger voor een keer :)
Je zal zeker niet teleurgesteld zijn. ;)

Ik zou wat aan je smaakpapillen doen man. :p Xtend is veel lekkerder, heb het trouwens jaren gebruikt, ben toen overgestapt en een maand of 4 muscle protect gebruikt. Ben nu weer aan de xtend en merk duidelijk verschil in herstel.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 14:28 ----------

Je zal zeker niet teleurgesteld zijn. ;)

En anders weet ik waar je woont haha :D

Naja bijna dan :p

Ik ben benieuwd naar wat het dan maakt dat x-tend voor jou beter is dan mp? Wat zijn de significante verschillen tussen beide?

Herstel is veel sneller.

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 12:16 ----------

Je bent altijd welkom
behalve als ik thuis ben. :p

Hahah wat zijn we weer vriendelijk, tis wel te zien waar je vandaan komt :cool:
OT: nog geen tijd gehad om het verschil te gaan proberen, zit nu in de cut en alle kcal zijn meegenomen :p
Zal na mijn cut sowieso weer een potje MP bestellen en wellicht Xtend ;)

Xtend is leuk voor de afwisseling qua smaakjes, maar in mijn opinie zijn ze allebei net zo goed.
Zit gewoon dezelfde werkzame stoffen in.

Xtend is leuk voor de afwisseling qua smaakjes, maar in mijn opinie zijn ze allebei net zo goed.
Zit gewoon dezelfde werkzame stoffen in.
Muscle Protect is zelfs nog iets completer naar Xtend. De Muscle Protect bevat geen geheimen en een geweldige samenstelling.
Muscle Protect heeft geen geheimen, de exacte samenstelling;
-7000 mg BCAAs in de ideale 2:1:1 ratio (Leucine:Isoleucine:Valine)
-3500 mg Leucine
-2500 mg Glutamine Peptiden
-1000 mg Citrulline Malate
-250 mg Beta alanine
-100 mg HICA
-100 mg HMB
-1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
-650 mcg of Vitamin B6

Muscle Protect is zelfs nog iets completer naar Xtend. De Muscle Protect bevat geen geheimen en een geweldige samenstelling.
Muscle Protect heeft geen geheimen, de exacte samenstelling;
-7000 mg BCAAs in de ideale 2:1:1 ratio (Leucine:Isoleucine:Valine)
-3500 mg Leucine
-2500 mg Glutamine Peptiden
-1000 mg Citrulline Malate
-250 mg Beta alanine
-100 mg HICA
-100 mg HMB
-1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
-650 mcg of Vitamin B6

Bedankt voor het antwoord! Mijn keuze blijft dus gewoon MP :cool:

Terug
Naar boven