MuscleMeat

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Uitverkocht :(

Wou net nog voor 10 uur bestellen, wat is ermee te vergelijken?

Nieuwe smaken? Yeah!! Hoop wel dat de fruit smaak blijft! Die is grandioos!!!

Ja top spul om te drinken! Ben recentelijk ook weer terug gestapt naar Muscle Protect.
Gebruikte dedicated tijdens mn prep, maar Muscle Protect bied een betere smaak/kwaliteit en prijs verhouding.

Blijft een superproduct!

Aan de reviews te lezen denk ik dat ik Muscle Protect ook eens ga proberen.
Ik zit in de cut en normaal gesproken doe ik 5 aminozuurcapsules (van B&F merk) in mijn waterfles tijdens het trainen.

Kan iemand mij vertellen wat voor voordelen Muscle Protect (behalve de smaak) nog meer biedt dan normale aminozuren in mijn water tijdens het trainen?

We houden het nog even spannend welke smaken komen:D De eerste die het goed gokt, stuur ik een potje toe!:cool:
Uitverkocht :(

Wou net nog voor 10 uur bestellen, wat is ermee te vergelijken?
Muscle Protect is inderdaad populair. We hebben wel de Amino X als alternatief (morgen in de weekaanbieding). Dit is een soortegelijk product.

Ralf

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 16:23 ----------

Ik zit in de cut en normaal gesproken doe ik 5 aminozuurcapsules (van B&F merk) in mijn waterfles tijdens het trainen.

Kan iemand mij vertellen wat voor voordelen Muscle Protect (behalve de smaak) nog meer biedt dan normale aminozuren in mijn water tijdens het trainen?
Naast de werking van BCAA's zitten er nog extra ingrediënten aan toegevoegd die je zoveel mogelijk anabool houden. Waardoor je nog beter je spieren beschermt en daarmee zoveel mogelijk je spierafbraak voorkomt.

Ralf

Wanneer is dit weer op voorraad?

Het werkt als het goed is net iets beter, valt lichter op de maag dan die tabletten, je drinkt iets lekkers tijdens je training ipv alleen maar water. etc etc

We houden het nog even spannend welke smaken komen:D De eerste die het goed gokt, stuur ik een potje toe!:cool:
Muscle Protect is inderdaad populair. We hebben wel de Amino X als alternatief (morgen in de weekaanbieding). Dit is een soortegelijk product.

Ralf

Amino X heb ik ook net 2 potjes van besteld omdat Muscle protect op was.
De smaak blueberry is echt verrukkelijk, en de smaak watermeloen is ook erg goed. (blueberry is lekkerste)

Watermeloen is echt epic!

Als die echt zo 'epic' is ga ik die ook bestellen :P Heb alleen de lemon nog gehad.
Hij zit weer vast in mijn stack dus ben wel benieuwd.

Wanneer is dit weer op voorraad?
Ik heb vandaag nog even met Ilco hierover gesproken, maar ben het helaas alweer vergeten. Ik weet dat het besteld is, inclusief de nieuwe smaken. Dus dat gaat zeker niet meer lang duren. Als je echt niet kan wachten, kun je recht op deze pagina aanmelden op een eenmalige mailing. Vul je emailadres in en ontvang direct een mail wanneer deze voorradig komt!
Trommel trommel trommel... neee, ik kan helaas nog niet zeggen welke smaken komen:D
Als die echt zo 'epic' is ga ik die ook bestellen :P Heb alleen de lemon nog gehad.
Hij zit weer vast in mijn stack dus ben wel benieuwd.
Lemon, Fruit en Watermelon de smaken die we hadden waren echt een enorm succes en erg lekker. Zeker aan te bevelen om eens een andere te proberen:)

Ralf

We kunnen de vraag naar onze Muscle Protect op het moment even niet bijhouden. Alle smaken zijn helaas op het moment compleet uitverkocht. (We krijgen hierover veel vragen via email). De vraag naar Muscle Protect en andere producten blijft zo explosief stijgen dat we moeite hebben producten op voorraad te houden. We hopen binnen 1-2 weken alle smaken Muscle Protect weer op voorraad te hebben. We houden jullie hier natuurlijk constant op de hoogte.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwam ik ook achter van het weekend. Wilde de watermelon bestellen 2x maar helaas uitverkocht inderdaad!
Nog maar even een potje AminoX dan in de tussentijd ;)

word toch gewoon cherry!!!!! :p :p

stuur me het potje maar...:D

Terug
Naar boven