MuscleMeat

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Betekend dat steeds meer sporters onder de indruk zijn van deze topper! Al een jaar vaste prik bij mij en ook via mij bij mede atleten die ervan overtuigd zijn geworden. Overal zie je die shakers ook op de gym...van bb tot dames die groepslessen volgen:)

Ik was laatst op het papendal in Arnhem waarbij trainers en topsporters een presentatie hielden over supplementen in Topsport. Hier werd peptopro ook genoemd! Vond ik wel nice!

Wat is voor Muscle Protect optimaal om te doen?
-Tijdens krachttraining en cardio
-Alleen tijdens cardio

Of is er nog een betere situatie waarin je Muscle Protect optimaal kan benutten?

Wat is voor Muscle Protect optimaal om te doen?
-Tijdens krachttraining en cardio
-Alleen tijdens cardio

Of is er nog een betere situatie waarin je Muscle Protect optimaal kan benutten?

Beide is mogelijk. Muscle Protect wordt direct opgenomen en is eigenlijk altijd effectief. Tijdens een zware training beschermt Muscle Protect je spieren en heeft een positieve invloedt op presteren:) Je kunt wel aangeven, hoe zwaarder de training, hoe belangrijker Muscle Protect is.:)

Ik gebruik MP tijdens het training. Maar ook soms gwn tussendoor, ipv water. :trollface:

Ik gebruik MP tijdens het training. Maar ook soms gwn tussendoor, ipv water. :trollface:

+1. Wordt water ook weleens zat. Logisch na elke dag 5-8L te drinken :p
Aminos zijn in principe de hele dag een prima aanvulling. Rondom training uiteraard het meest.

Jongens van b&f, ik zie dat de Amino X nog maar in 2 smaken leverbaar zijn, watermelon of Fruit.
Wanneer denken jullie dat de blue raspberry weer binnen komt?

Jongens van b&f, ik zie dat de Amino X nog maar in 2 smaken leverbaar zijn, watermelon of Fruit.
Wanneer denken jullie dat de blue raspberry weer binnen komt?

Amino X andere smaken verwacht ik volgende week weer. We krijgen Muscle Protect ook in 3 nieuwe smaken. Die zijn echt verslavend lekker:)

Amino X andere smaken verwacht ik volgende week weer. We krijgen Muscle Protect ook in 3 nieuwe smaken. Die zijn echt verslavend lekker:)

Ze zijn inmiddels al weer binnen terwijl ik gister besteld had en ze er toen nog niet waren :(
Heb nu Fruit ipv Blue Razz.
Maar missch is ie wel net zo lekker :D

Muscle Protect is weer direct leverbaar!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maakt muscle protect veel verschil in je cut? Ik ben momenteel aan de cut begonnen, echter heb ik pas een maand of 4 gefitnest waarin ik 10 kilo ben aangekomen en momenteel zit ik op een vetpercentage van 13,1. Dit wil ik terug brengen naar ongeveer 10. Maar tegelijkertijd wil ik als dat mogelijk is nog wat spieren bij kweken. Denk je dat muscle protect een supplement is wat ik nodig heb?

Ik gebruik momenteel, whey perfection, multi men vitamine, Ripped! en creatine. (voedsel schema is redelijk in orde)

Maakt muscle protect veel verschil in je cut? Ik ben momenteel aan de cut begonnen, echter heb ik pas een maand of 4 gefitnest waarin ik 10 kilo ben aangekomen en momenteel zit ik op een vetpercentage van 13,1. Dit wil ik terug brengen naar ongeveer 10. Maar tegelijkertijd wil ik als dat mogelijk is nog wat spieren bij kweken. Denk je dat muscle protect een supplement is wat ik nodig heb?

Ik gebruik momenteel, whey perfection, multi men vitamine, Ripped! en creatine. (voedsel schema is redelijk in orde)

Daar is Muscle Protect grotendeels voor ontwikkeld. In de cut is het risico op spierafbraak groter. Als je Muscle Protect tijdens de training en/of cardio neemt bescherm je als het ware je spieren veel meer. Het zorgt dat je niet voor niets aan het trainen en op dieet bent:cool:

Ralf, shit just got real! :D
Mijn potje met 'Fruit Punch' is op, waar blijven die nieuwe smaken?

Ralf, shit just got real! :D
Mijn potje met 'Fruit Punch' is op, waar blijven die nieuwe smaken?
Komen eraan! Alles is al klaar, maar gaat nog wel enkele weken duren...:rolleyes: We zitten er dagelijks achteraan en hopen deze sneller te krijgen.:) Tot die tijd blijft Fruit Punch dé smaak!

Ralf

De nieuwe smaken Muscle Protect komen in de lijn van de smaak van de nieuwe BCAA, Glutamine en Leucine. :) Ik denk dat we met deze nieuwe smaken niet alleen qua samenstelling, nu ook in smaken ons echt kunnen meten met de " wereldtop" als BSN, USP e.d. :) Weer een stap vooruit voor Body & Fit:)

Terug
Naar boven