MuscleMeat

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Wie heeft de nieuwe en of andere smaken al geprobeerd?

En hoe zijn deze bevonden, ben namelijk lemon bubblegum gewoon maar potje raakt stilaan leeg!!!:treuren:

Zou dus wel wat raad kunnen gebruiken bij het kiezen van nieuwe smaak??,

En hoe zijn deze bevonden, ben namelijk lemon bubblegum gewoon maar potje raakt stilaan leeg!!!:treuren:

Tropical Sensation bevalt me goed, lijkt een beetje op Taksi van de supermarkt als je dat gewend bent. Overigens een prima product voor tijdens het trainen, zal na deze pot ook weer een nieuwe bestellen.

Lemon is inderdaad nog een lekkere smaak. :) Tropical en orange vind ik zelf erg lekker! :)
Tropical Sensation bevalt me goed, lijkt een beetje op Taksi van de supermarkt als je dat gewend bent. Overigens een prima product voor tijdens het trainen, zal na deze pot ook weer een nieuwe bestellen.
Bedankt voor je review! Muscle Protect is momenteel ons beste BCAA product. We horen vaak dat mensen erg tevreden zijn over de smaak, structuur en herstel. Zeker een concurrent voor de Amino X van BSN :)

Ralf

Orange smaak? Die kon ik nog nieeee..... :zuip:

ik heb lemon bubblegum, fruit punch en tropical sensation geprobeerd. tropical sensation is best lekker en lijkt idd een beetje op taksi, maar vind fruit punch nog steeds het lekkerst

Altijd fruit punch gehad, voldoet prima.
Smaakt goed en werkt goed!;)

Onmisbaar voor spieropbouw dit product. Zowel voor als na de cardio alswel rondom de krachttrainingen.

Lemon is inderdaad nog een lekkere smaak. :) Tropical en orange vind ik zelf erg lekker! :)

Bedankt voor je review! Muscle Protect is momenteel ons beste BCAA product. We horen vaak dat mensen erg tevreden zijn over de smaak, structuur en herstel. Zeker een concurrent voor de Amino X van BSN :)

Ralf

Zeker een goede concurrent. MP voorziet je van meer(gram) voor minder(geld). Topper dus ;)

Met Muscle Protect pak je zeker meer Amino's voor je centen als met Amino X van BSN inderdaad. Qua smaak maakt het elkaar niet veel. Muscle Protect is de betere koop:) Als je smaken gaat kiezen, mijn favoriete smaak is de Refreshing Lemonade. Meest fris tijdens het sporten vind ik persoonlijk:) Muscle Protect

Komt de Lemon Bubblegum smaak ook terug op voorraad van dit product?

Muscle Protect mag niet ontbreken in jouw stack, snel maar eens proberen! :)

Dankje :zuip: We hebben nu heerlijke smaken tegen een zeer betaalbare prijs!

Ralf

Ik pak meestal Muscle protect maar nu jullie die aminoX weg deden voor €3,95 per potje heb ik die maar direct ingeslagen. Die kon ik niet laten staan voor die prijs :)
Als ze op zijn ga ik weer voor Muscle protect

Komt de Lemon Bubblegum smaak ook terug op voorraad van dit product?
Nee, deze komt niet meer terug. Wel hebben we een alternatief 'refreshing lemonade'. Onlangs hebben we de smaken een update gegeven en is nu weer volop leverbaar. De smaken zijn nu nog beter :zuip:
Ik pak meestal Muscle protect maar nu jullie die aminoX weg deden voor €3,95 per potje heb ik die maar direct ingeslagen. Die kon ik niet laten staan voor die prijs :)
Als ze op zijn ga ik weer voor Muscle protect
Haha, we blijven altijd maar stunten met leuke acties. Nu de Amino X (klein) weer op is, hebben we inderdaad hele leuke acties met de supersale. Deze kun je ook niet laten staan voor deze prijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Nee, deze komt niet meer terug. Wel hebben we een alternatief 'refreshing lemonade'. Onlangs hebben we de smaken een update gegeven en is nu weer volop leverbaar. De smaken zijn nu nog beter :zuip:

Haha, we blijven altijd maar stunten met leuke acties. Nu de Amino X (klein) weer op is, hebben we inderdaad hele leuke acties met de supersale. Deze kun je ook niet laten staan voor deze prijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Die supersale is echt super :cool: Alle topproducten voor een mooi prijsje, kan me stack weer goedkoop aanvullen :D

Even een vraagje, muscle protect bevat redelijk wat BCAA's is het dan ook af te raden om voor het aanvatten en na de training nog eens BCAA's in pilvorm te nemen? Met andere woorden : 5 voor het aanvatten van de training, dan tijdens het trainen het drinken van muscle protect en na de training nog eens 5 pilletjes?

Terug
Naar boven