MuscleMeat

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Ik gebruik het ook rondom training en cardio. Stilt je honger gevoel ook nog wel iets als je in de cut zit :)

Volgende keer eens Tropical proberen dat smaakt naar Taksi :cool:

Ik heb van de Magic EAA ooit Tropical gehad. Dat rook naar kots. Citroen is lekker onder het trainen, niet iets zoets.

Juicy Pear van de Micronized BCAA was ook nog aardig (Festini Perenijsjes smaak), maar die is ook weg...

Ik heb van de Magic EAA ooit Tropical gehad. Dat rook naar kots. Citroen is lekker onder het trainen, niet iets zoets.

Juicy Pear van de Micronized BCAA was ook nog aardig (Festini Perenijsjes smaak), maar die is ook weg...

Haha klopt, die was inderdaad niet erg lekker :o Maar echt deze in Tropical is WEL lekker, neem hem nu ook mee naar me traning :)

Peren ijs smaak zou wel een leuke zijn voor mijn favo amino's :D

Nooit geweten. Festini peer teken ik ook voor :D

Ik heb vandaag mijn MP ontvangen, maar ik weet nu niet precies wat het beste moment is om het in te nemen.
Mijn normale training bestaat uit eerst KT en daarna 30-45 min cardio.

Wat is nou het beste moment om mijn MP te nemen? En bij deze training 12.5gr of 25gr?

Ik wil eventueel gaan overstappen naar ochtendcardio. Wat zullen dat de beste doseringsmomenten en hoeveelheden zijn?

Ik heb vandaag mijn MP ontvangen, maar ik weet nu niet precies wat het beste moment is om het in te nemen.
Mijn normale training bestaat uit eerst KT en daarna 30-45 min cardio.

Wat is nou het beste moment om mijn MP te nemen? En bij deze training 12.5gr of 25gr?

Ik wil eventueel gaan overstappen naar ochtendcardio. Wat zullen dat de beste doseringsmomenten en hoeveelheden zijn?
Bedankt voor je bestelling. Muscle Protect is een goede keus. Doordat je tijdens een krachttraining je spieren al enorm belast is het verstandig om deze tijdens de krachtsessie, verspreid over jouw training rustig op te drinken. Eventueel na de cardio kan het ook. Bij een ochtendcardio, adviseer ik het om vooraf je sessie te nemen. Succes met cutten!

Muscle Protect, een "must" voor iedere sporter

Ralf

Inderdaad zoals ze hierboven zeggen, Voor ochtend cardio, of tijdens latere cardio.

Ik drink het altijd tijdens me krachttraining, heb ik meteen wat lekkers te drinken en krijg ik me aminos binnen!

Inderdaad zoals ze hierboven zeggen, Voor ochtend cardio, of tijdens latere cardio.

Ik drink het altijd tijdens me krachttraining, heb ik meteen wat lekkers te drinken en krijg ik me aminos binnen!
Met Muscle Protect heb je een heerlijke dorstlesser. :zuip: Veel beter dan bijv. de dranken die aanbevolen worden voor tijdens het trainen. Hiermee herstel je ook nog eens goed :)

Ralf

Hoe zijn de volgende supplementen het beste te combineren?
PWO: Assault
Creatine B&F
Muscle Protect B&F
Whey Perfection B&F

Ik train altijd na mijn werk en daarom heb ik in de avond vrij veel supp. inname:
17:15 1 scoop assault met voldoende water
17:30 - 18:45 training, 1 serving MP?
18:45 5 gram creatine direct na de training
rond 19:00 whey + water en avondeten

Kan dit of kan ik de creatine beter verplaatsen naar 's ochtends?

Hoe zijn de volgende supplementen het beste te combineren?
PWO: Assault
Creatine B&F
Muscle Protect B&F
Whey Perfection B&F

Ik train altijd na mijn werk en daarom heb ik in de avond vrij veel supp. inname:
17:15 1 scoop assault met voldoende water
17:30 - 18:45 training, 1 serving MP?
18:45 5 gram creatine direct na de training
rond 19:00 whey + water en avondeten

Kan dit of kan ik de creatine beter verplaatsen naar 's ochtends?

Ziet er prima uit hoor :)
Creatine kan je inderdaad gewoon elke ochtend nemen. Dan heb je een vast moment ook voor de dagen dat je niet traint. Muscle Protect inderdaad en goeie schep en dat drink je dan gedurende je training.

Ziet er goed uit! :cool: Prima te gebruiken zo. Succes! Eventueel koolhydraten met creatine en eiwitten is ook een prima mix voor direct na de training. Kan je 19.00 uur gewoon avondeten :)

Ralf

Thanks voor de reacties! Dan ga ik daar volgende week mee beginnen, ben benieuwd :)

Thanks voor de reacties! Dan ga ik daar volgende week mee beginnen, ben benieuwd :)
Dankje! De Muscle Protect is zeker een verstandige keus om te gebruiken voor rondom je training.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Vanaf morgen in de weekaanbieding, nu al de mooie prijs:D MUSCLE PROTECT