XXL Nutrition

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Ik tik hem vaak weg voor me ochtend cardio (op nuchtere maag)
Ideaal tegen spierafbraak tijdens cardio :)

Dat klinkt inderdaad niet slecht :D Helemaal in je cut, ideaal!

Ik tik hem vaak weg voor me ochtend cardio (op nuchtere maag)
Ideaal tegen spierafbraak tijdens cardio :)
Precies waar Muscle Protect voor bedoeld is. Een lekker fris drankje voor rondom je training om spierafbraak optimaal te voorkomen (en eventueel spieren te herstellen voor extra massa).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen. Het zorgt daarnaast dat je beter en frequenter kunt presteren.
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst

Al zou ik niet weten waarom, maar vraag het toch maar voor de zekerheid.
Kan je BCAA (muscle protect) onbeperkt blijven gebruiken? Of is het ook aan te raden om af en toe een pauze te nemen van een paar weken zoals bij creatine?

bedankt

Al zou ik niet weten waarom, maar vraag het toch maar voor de zekerheid.
Kan je BCAA (muscle protect) onbeperkt blijven gebruiken? Of is het ook aan te raden om af en toe een pauze te nemen van een paar weken zoals bij creatine?

bedankt

Nee is niet nodig om on/off te cyclen. Kan gewoon doorgenomen worden.
Dit geldt tevens ook voor creatine, het on/off gaan is inmiddels achterhaald.

Gelukkig niet! Muscle protect drink ik elke training, zou het vreselijk vinden als ik daarmee moet stoppen haha zo lekker is het :D

Gezien ik redelijk 2 scoops aminos per dag drink heb ik ff goed uitgezocht welke de goedkoopste is, en dan is Muscle protect toch de enige die onder die €0,50 per scoop uit komt :)

Zover heb ik het nieteens doorberekend eigenlijk ik koop het gewoon omdat het werkt en ontzettend lekker is :D
In de ochtend neem ik nu Amino direct ipv dit :)

Dat zeker! Eigenlijk zou je het voor de smaak alleen al moeten halen :D De werking is daarbij meer dan meegenomen D:

Ik gebruik hem nu een tijdje voor Boksen en ik moet zeggen dat ik er wel een groot verschil in merk. Ik herstel veel sneller, zelfs tijden het trainen. Drinkt ook lekker weg vooral met koud water. Het is een aanrader en ik persoonlijk zal hem zeker blijven gebruiken.

Gebruik het alleen in m'n cut tijdens cardio. Werkt prima voor mij. Smaak is ook top, gewoon mengen met 500ml water and you're ready!

Gebruik dit altijd zowel in me cut als in me bulk. Amino's rondom de training zijn ontzettend belangrijk dus waarom niet :)!

Ga hem binnenkort weer bestellen, zeer tevreden over het product! Wanneer komen de andere smaken weer terug?
Of heeft iemand een voorbeeld van Refreshing limonade? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga hem binnenkort weer bestellen, zeer tevreden over het product! Wanneer komen de andere smaken weer terug?
Of heeft iemand een voorbeeld van Refreshing limonade? :D

ja ben er ook benieuwd naar wanneer de andere smaken komen?
en komt bubblegum nog terug?

Ik gebruik Muscle Protect nu ook sinds 2 weken
drinkt lekker weg, en ik heb het idee dat ik ook wat sneller en beter herstel na de training.
Deze blijft dr zeker in!!

Terug
Naar boven