Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Fruit punch is heerlijk tijdens het trainen.
Of het echt verschil maakt durf ik niet te zeggen..
Let wel. Fruit punch met 500ml maakt een roze drank.
Beetje gay, maar wel lekker

Voor een BCAA product zoals deze, is dat superscherp!

Muscle Protect
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 gram voor 18.00

Fruit punch is heerlijk tijdens het trainen.
Of het echt verschil maakt durf ik niet te zeggen..
Let wel. Fruit punch met 500ml maakt een roze drank.
Beetje gay, maar wel lekker
Muscle Protect tijdens de training zorgt ervoor dat je wanneer je aan het trainen bent, je spieren direct voorziet van bouwstenen. Op het moment dat je inspanning levert breek je je spieren af, met Muscle Protect zorg je direct weer voor herstel. Waardoor je meer uit je trainingen kunt halen :)
Bedankt, morgen in huis! Muscle Protect is een uitstekende keuze voor na de training.

Ralf

Komt deze ook ooit in rapberry ice smaak?

Komt deze ook ooit in rapberry ice smaak?
Dat zou wel een goede smaak zijn voor een frisse drank zoals Muscle Protect. :eek::zuip:

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding. Nu 500 gram voor 18.00 euro

Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Gebruik dit nu samen met creatine tijdens het trainen en bevalt prima!
Sowieso met een smaak als TAKSI is dit heerlijk wegdrinken :)

Dat zou wel een goede smaak zijn voor een frisse drank zoals Muscle Protect. :eek::zuip:

Alleen vandaag nog in de weekaanbieding. Nu 500 gram voor 18.00 euro

Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Schrijf hem op zou ik zeggen, ik ben sowieso de eerste die hem gaat proberen mocht ie uitkomen :D

Schrijf hem op zou ik zeggen, ik ben sowieso de eerste die hem gaat proberen mocht ie uitkomen :D
Alle suggesties staan genoteerd en waar de mogelijkheden zijn, kijken we altijd erna. Luisteren naar de klant is een onderdeel van ons bedrijf :)

Ralf

Wat is de minst zoete smaak, mijn laatste potje Lemon bubblegum is bijna op, is orange explosion wat? Ik zie trouwens dat je geen korting meer krijgt als je er meerdere tegelijk besteld?

Wat is de minst zoete smaak, mijn laatste potje Lemon bubblegum is bijna op, is orange explosion wat? Ik zie trouwens dat je geen korting meer krijgt als je er meerdere tegelijk besteld?
Ik vind persoonlijk de Muscle Protect Fruit punch een erg goede smaak. Wanneer je deze bijv. mengt met 700ml water (1 shakebeker vol) is dit zeker geen probleem. Op dit moment is er geen korting op het product.

Ralf

Vind zelf de tropical erg lekker, doet denken aan Taksi :)

Ik zeg: Cola smaak :D

Lijkt me wel lekker tijdens het trainen!
Huidige smaken zijn erg goed, daar niet van :D

welke smaken zijn hier aan te raden?

Terug
Naar boven