MuscleMeat

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Never seen before :p Ik ben dan ook maar een belg, geen keesje. Wij drinken hier normale dingen :p
Zoals Muscle Protect? Taxi is een vruchtenmix-smaak (soort multivitamine idee). Erg lekker en fris. Alleen de Muscle Protect bevat veel BCAA's :zuip:

Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen. Het zorgt daarnaast dat je beter en frequenter kunt presteren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik doe op de vrijdag , zaterdag en zondag voetballen.
vrijdag is trainen, zaterdag zaalwedstrijd en zondag veldwedstrijd. heb dan natuurlijk zware benen.
ik probeer natuurlijk zo goed mogelijk te eten en te rusten maar na mijn mening is het nog niet genoeg.
ik wil dus muscle protect gaan nemen die 3 dagen , lijk me goeie spul voor dat extra hulp om sneller te herstellen.

Voor herstel kun je ook whey of bcaa nemen. Maar is allemaal persoonsgebonden.

ik doe op de vrijdag , zaterdag en zondag voetballen.
vrijdag is trainen, zaterdag zaalwedstrijd en zondag veldwedstrijd. heb dan natuurlijk zware benen.
ik probeer natuurlijk zo goed mogelijk te eten en te rusten maar na mijn mening is het nog niet genoeg.
ik wil dus muscle protect gaan nemen die 3 dagen , lijk me goeie spul voor dat extra hulp om sneller te herstellen.

Zeker een goeie keuze voor tijdens je training (dus voor je training en tijdens de pauze) te drinken.

Voorkomt spierafbraak tijdens die lange trainingen waardoor ze sneller hersteld en fit zijn de volgende dagen.

Gebruik dit als aanvullend amino product naast PeptoPro. Vult elkaar goed aan en de smaak word hierdoor top :D

Nog 2 dagen als Oud&Nieuw Deal!

Muscle Protect
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 gram voor 17.65!

We hebben de actie prijs verlengd. Klanten waarderen de scherpe prijs van Muscle Protect enorm en doordat het product even goed is als bijv. Amino X, Xtend etc is de keus snel gemaakt.

Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen. Het zorgt daarnaast dat je beter en frequenter kunt presteren.

Ik heb een vraagje,

Ik doe aan boksen, ik train soms wel 5-6x in de week en daar zitten soms hele zware trainingen tussen. Ik merk soms dat wanneer ik een week bovengemiddeld(voor mijn doen) hard heb getraind ik de week daarop minder presteer, ik ben dan trager, dat komt volgens mij vooral door spieren dat niet genoeg hersteld zijn na zware training sessies.

Ik doe helemaal niks aan krachttraining, ik doe enkel aan fietsen (ong 60km per week) en Boksen. Is dit dan een goed herstel product voor mij?

Denk dat je dit prima door je drinkbeker kan doen tijdens het boxen om je spieren extra te beschermen :)

het is meer een product die je voor of tijdens de training moet gebruiken is dat correct?

Haj,

Gisteren de Muscle Protect ontvangen en normaal straks voor de eerste keer gebruiken... Ik drink normaal ongeveer 1.5l water, dien ik dan ongeveer 3 scoops te doen in mijn fles of drink ik gwn 400ml MP en de rest gewoon water?

Bedankt!

het is meer een product die je voor of tijdens de training moet gebruiken is dat correct?

Kan allemaal, voor/na/tijdens

De aminos die in muscle protect zitten zijn BCAA's die je spieren voeden tijdens belasting.
Das ook een verschil tussen BCAA's en EAA's.

Tijdens lange boks trainingen zoals Genco beschrijft kan je het t beste voor en tussen je training door drinken.
Gaat schelen!

Toen ik vroeger kickbokste zonder whey of amino's in me lichaam te hebben viel ik altijd af in spiermassa.
Sinds ik altijd hoog in amino's zit tijdens trainingen kan ik cardio'en wat ik wil, massa blijft.

Niemand? Vertrek dadelijk

Grtz

Niemand? Vertrek dadelijk

Grtz

Gewoon 3 scheppen doen op 1.5 liter kan ook prima hoor
Is alleen wel best veel aminos :D

Ik weet niet hoe groot je schepjes zijn gezien er verschillende maatjes scheppen waren.
Maar als op de verpakking 1 schep als dosering staat, dan zijn 3 scheppen redelijk veel.

Misschien gewoon 2 scheppen in 1,5L doen?

deze week muscle protect uit geprobeerd.

dinsdag had ik voetbal trainen,ervoor een schep met 500ml opgedronken, na de training whey shake genomen
woensdag had ik vrij minimaal spierpijn dus heeft zeker goed geholpen want ik moest woensdagavond zaalvoetballen, voor het zaal voetballen ook weer hetzelfde gedaan en zelfde effect dag erna.

de voormalige weken deed ik alleen whey na het voetballen, maar had dag erna zware benen en goed spierpijn.

of ik goed spiermassa blijft behouden kan ik nog niet zeggen, want ben pas ermee bezig.

muscle protect is zeker een aanrader, en zal ik blijven gebruiken hele jaar door

Kan allemaal, voor/na/tijdens

De aminos die in muscle protect zitten zijn BCAA's die je spieren voeden tijdens belasting.
Das ook een verschil tussen BCAA's en EAA's.

Tijdens lange boks trainingen zoals Genco beschrijft kan je het t beste voor en tussen je training door drinken.
Gaat schelen!

Toen ik vroeger kickbokste zonder whey of amino's in me lichaam te hebben viel ik altijd af in spiermassa.
Sinds ik altijd hoog in amino's zit tijdens trainingen kan ik cardio'en wat ik wil, massa blijft.

En dan gewoon 1 dosering voor en 1 tijdens de training of is dat teveel? Ik ga soms ook fietsend na trainen en dat is ong 10km heen en 10km terug. Voor t fietsen 1 dosering en 1 dosering tijdens het boksen klinkt wel het meest logische dan.

En dan gewoon 1 dosering voor en 1 tijdens de training of is dat teveel? Ik ga soms ook fietsend na trainen en dat is ong 10km heen en 10km terug. Voor t fietsen 1 dosering en 1 dosering tijdens het boksen klinkt wel het meest logische dan.

Gewoon 1 dosering in een grote drinkfles tijdens het fietsen/trainen is genoeg :)

Terug
Naar boven