AndroidHealthClinic

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Nogsteeds in de sale zag ik en nu ook mijn smaak: tropical sensation :D :D

Jazeker, nogsteeds in de Super Sale! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lemon Bubblegum is er al bijna een jaar niet meer. Die smaakte naar citroen, erg lekker. Refreshing Lemonade smaakt naar een overdosis suiker met chemische fruitsmaak. Ik heb tegenwoordig Orange eXplosion, die smaakt naar sinaasappel met teveel suiker, maar is beter te tolereren dan de fruitigere smaken. Nog steeds jammer dat gewoon citroen smaak weg is, dat is de perfecte smaak voor onder het trainen.

Ieder z'n favoriete smaak :D Wellicht dat er nieuwe (of oude) smaken (terug) komen in de toekomst! :cool:

Bart

Mocht je willen wisselen qua smaak.

Ik heb voor de verandering nu eens die "Ultra-Micronized BCAA poeder" geprobeerd.
Raspberry ice smaak... LEKKER :D

De inhoud scheelt volgens mij niet heel veel met muscle protect lijkt mij zo. Lekker voor de afwisseling :)

Tip van de week. Niet in een 3/4 vol flesje bruiswater kappen. :)
xle4ic.jpg

Refreshing Lemonade.

Nog tot dinsdag, de Muscle Protect in de korting marathon voor 17,50 per 500 gram!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Protect heeft geen geheimen, de exacte samenstelling;
- 7000 mg BCAAs in de ideale 2:1:1 ratio (Leucine:Isoleucine:Valine)
- 3500 mg Leucine
- 2500 mg Glutamine Peptiden
- 1000 mg Citrulline Malate
- 250 mg Beta alanine
- 100 mg HICA
- 100 mg HMB
- 1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
- 650 mcg of Vitamin B6

Ja die refreshing lemonade zag ik ook al staan!

Ik hou van frisse aminos tijdens trainen. Lijkt alsof t je blust :D

Toch maar eens proberen :D

Watermeloen is helemaal top. Ik neem niet anders meer. Ook lekker fris ;)
Bij mij is de Orange de favoriete smaak van de Muscle Protect. Elke training kijk ik er weer naar uit mijn spieropbouwende cocktail te nemen :zuip:

- 3500 mg Leucine
- 250 mg Beta alanine
- 100 mg HICA
- 100 mg HMB
- 1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
- 650 mcg of Vitamin B6

Als je voor de training een PWO neemt , bv Assault, heeft het dan nog nut om dit erbij te nemen tijdens de training?
Drink eigenlijk altijd water maar soms eens afwisselen kan wel leuk zijn...

Als je voor de training een PWO neemt , bv Assault, heeft het dan nog nut om dit erbij te nemen tijdens de training?
Drink eigenlijk altijd water maar soms eens afwisselen kan wel leuk zijn...
Tijdens het trainen is aminozuren altijd een meerwaarde. Zeker BCAA's die je spieren optimaal beschermen. Hierdoor zal de spierafbraak minder zijn, waardoor je dus zoveel mogelijk spieropbouwend zal zijn. Dus netto meer winst :)

Ralf

hey allemaal vraagje,

heb MP net besteld,

kun je dit ook voor en na je training gebruiken (wat ik gewend ben bij BCAA caps) en zo ja gewoon volle dosis voor en na of halve dosis voor en na?

en kun je dit ook mixxen met je eiwitten shake voor je training

hoor graag jullie reactie alvast bedankt

abdel

hey allemaal vraagje,

heb MP net besteld,

kun je dit ook voor en na je training gebruiken (wat ik gewend ben bij BCAA caps) en zo ja gewoon volle dosis voor en na of halve dosis voor en na?

en kun je dit ook mixxen met je eiwitten shake voor je training

hoor graag jullie reactie alvast bedankt

abdel
Abdel, bedankt voor het bestellen van Muscle Protect. Die gaat je zeker bevallen :) Dit kan je zeker voor en na je training gebruiken. Dat mag een hele dosis zijn, maar ook zeker een halve dosis. Ik zou persoonlijk een volle voor en na jouw training aanbevelen. Je krijgt dan een optimale hoeveelheid aminozuren binnen om snel te herstellen. We raden aan dit NIET te mixen met je eiwitshakes. Eiwitshakes zijn eigenlijk ook 'aminozuren' die nog afgebroken moeten worden door het lichaam. Deze vertragen dus de opname van de Muscle Protect. Niet doen dus ;)

- 3500 mg Leucine
- 250 mg Beta alanine
- 100 mg HICA
- 100 mg HMB
- 650 mcg of Vitamin B6

Ralf

Na fruit punch (over de datum kauwgombalsmaak) en Tropical (beetje taxi achtig) geef ik Watermeloen nog de kans. Als deze ook tegen valt houd het op bij de muscle protect, wat ik zeer jammer vind. Vind het product erg chill onder het trainen, alleen de smaak kan mij niet overhalen

Na fruit punch (over de datum kauwgombalsmaak) en Tropical (beetje taxi achtig) geef ik Watermeloen nog de kans. Als deze ook tegen valt houd het op bij de muscle protect, wat ik zeer jammer vind. Vind het product erg chill onder het trainen, alleen de smaak kan mij niet overhalen

Spijtig om te horen! Watermeloen is lekker fris, ik ga er vanuit dat deze je wel zal bevallen :)
We zien je bestelling graag verschijnen :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Bedankt voor je bestelling. Muscle Protect is kwa samenstelling onverslaanbaar :) We hebben natuurlijk Amino1, Amino X, Xtend als goede alternatieven!

Ralf

Tijdens het trainen is aminozuren altijd een meerwaarde. Zeker BCAA's die je spieren optimaal beschermen. Hierdoor zal de spierafbraak minder zijn, waardoor je dus zoveel mogelijk spieropbouwend zal zijn. Dus netto meer winst :)

Ralf

Is dat inderdaad wel zo? Als je je eiwitten uit je voeding en whey isolaat (zit veel BCAA's in) haalt, hebben BCAA's effect? Ik weet dat het vooral om het moment gaat waarop je je BCAA's neemt (lees: rondom training), maar ik las ergens dat dat effect eigenlijk er alleen echt is als de hoeveelheid BCAA's zeer groot is (veel groter dan ieder supplement biedt, ja tenzij je een halve pot leegdrinkt maar dat is niet reëel).

Heb lang getwijfeld om BCAA's te halen - vooralsnog doe ik dat ook niet -, maar vroeg me af of iemand me op andere gedachten kan brengen.

Terug
Naar boven