Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Is dat inderdaad wel zo? Als je je eiwitten uit je voeding en whey isolaat (zit veel BCAA's in) haalt, hebben BCAA's effect? Ik weet dat het vooral om het moment gaat waarop je je BCAA's neemt (lees: rondom training), maar ik las ergens dat dat effect eigenlijk er alleen echt is als de hoeveelheid BCAA's zeer groot is (veel groter dan ieder supplement biedt, ja tenzij je een halve pot leegdrinkt maar dat is niet reëel).

Heb lang getwijfeld om BCAA's te halen - vooralsnog doe ik dat ook niet -, maar vroeg me af of iemand me op andere gedachten kan brengen.

Tsja, al die onderzoeken die je links en recht leest die elkaar telkens maar weer tegenspreken.
Ik zou gewoon volgen wat de pro's doen. Die hebben namelijk de meeste praktijk ervaring in Bodybuilding, en die drinken allemaal Amino's.

We moeten hier op DBB niet opnieuw het wiel uit proberen te vinden door studies samen te voegen etc. Mensen worden namelijk al jaren groot en gespierd al voordat internet en al die onderzoeken over fitness en het lichaam er waren.

Ik kijk liever een uur een seminar van een pro, dan dat ik een uur lang 1 onderzoek lees van een man in een wit pak.

Tsja, al die onderzoeken die je links en recht leest die elkaar telkens maar weer tegenspreken.
Ik zou gewoon volgen wat de pro's doen. Die hebben namelijk de meeste praktijk ervaring in Bodybuilding, en die drinken allemaal Amino's.

We moeten hier op DBB niet opnieuw het wiel uit proberen te vinden door studies samen te voegen etc. Mensen worden namelijk al jaren groot en gespierd al voordat internet en al die onderzoeken over fitness en het lichaam er waren.

Ik kijk liever een uur een seminar van een pro, dan dat ik een uur lang 1 onderzoek lees van een man in een wit pak.

Ik snap wat je bedoelt. Punt is dat pro's zoveel supplementen gebruiken, dat je je kunt afvragen welke supplementen nu daadwerkelijk voor bepaalde effecten zorgen. Bovendien kunnen supplementen naar mijn idee helpen, maar die geven je misschien (bij elkaar) hooguit 5-10% voorsprong op een niet-gebruiker. Dat verschil is voor pro's uiteraard van heel groot belang, maar voor "amateurs" niet of nauwelijks, gewoon niet het geld waard eigenlijk.

Ik snap wat je bedoelt. Punt is dat pro's zoveel supplementen gebruiken, dat je je kunt afvragen welke supplementen nu daadwerkelijk voor bepaalde effecten zorgen. Bovendien kunnen supplementen naar mijn idee helpen, maar die geven je misschien (bij elkaar) hooguit 5-10% voorsprong op een niet-gebruiker. Dat verschil is voor pro's uiteraard van heel groot belang, maar voor "amateurs" niet of nauwelijks, gewoon niet het geld waard eigenlijk.

Hahaha heb je helemaal gelijk is, pro's gebruiken wel erg veel supps. Is onmogelijk bij te houden.

Maar wat ik wilde zeggen is dat Amino's vaak als basis in iedereens kastje staat :)

De amino's moet je gewoon een kans geven. Het is een goede toevoeging rondom de training om zo spierafbraak optimaal te voorkomen en daardoor optimaal anabool (=spieropbouwend) te blijven. Persoonlijk vind ik het een aanwinst om tijdens de training aminozuren te nemen. Ik merk dat mijn herstel zeker bevorderd door het gebruik van amino's :)

Ralf

Muscle Protect nu in de weekdeal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 17,50!

Na fruit punch (over de datum kauwgombalsmaak) en Tropical (beetje taxi achtig) geef ik Watermeloen nog de kans. Als deze ook tegen valt houd het op bij de muscle protect, wat ik zeer jammer vind. Vind het product erg chill onder het trainen, alleen de smaak kan mij niet overhalen

Hier even op terug te komen. Watermeloen is heerlijk, mijn complimenten :D

Heerlijk naïef.

Als gemiddelde (natural) recreatieve krachtsporter kun je beter zo ongeveer het tegenovergestelde doen van wat de pro's doen. Die gasten moeten die meuk aan de man brengen in hun video's etc. vanwege sponsordeal, daarom zie je ze de meest vage supplementen nemen in hun video's.

Heerlijk naïef. Als gemiddelde (natural) recreatieve krachtsporter kun je beter zo ongeveer het tegenovergestelde doen van wat de pro's doen. Die gasten moeten die meuk aan de man brengen in hun video's etc. vanwege sponsordeal, daarom zie je ze de meest vage supplementen nemen in hun video's.
Dat is inderdaad het andere uiterste ja. :D

Dat is inderdaad het andere uiterste ja. :D

De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Ik neem in ieder geval muscle protect met vitargo electrolyte tijdens mijn training.
Bevalt mij erg goed...
Uiteraard de muscle protect in de smaak water meloen ;)

Heb hem ook liggen maar de smaak Lemonade steekt mij dik tegen. Tja dat heb je soms als je een nieuw product test.

Heb hem ook liggen maar de smaak Lemonade steekt mij dik tegen. Tja dat heb je soms als je een nieuw product test.

heb nu meerdere smaken geporbeerd, vond de refreshing lemonade inderdaad niet zo fris als de naam zegt eerder aan de zoete kant

Orange is wel echt n aanrader, watermoeloen ook!

heb nu meerdere smaken geporbeerd, vond de refreshing lemonade inderdaad niet zo fris als de naam zegt eerder aan de zoete kant

Orange is wel echt n aanrader, watermoeloen ook!

Watermeloen blijft inderdaad ook mijn favoriet! Standaard in mijn stack :cool:

Orange explosion is erg lekker! Ik heb nu de Bcaa caps gekocht, maar heb heimwee naar de lekkere muscle protect tijdens de training. Was toch wel erg lekker!

Orange explosion is erg lekker! Ik heb nu de Bcaa caps gekocht, maar heb heimwee naar de lekkere muscle protect tijdens de training. Was toch wel erg lekker!

Orange explosion is de enige smaak die ik nog niet geprobeerd heb. Toch ook maar eens aan mijn verlang lijstje van de kerst toevoegen :D

Terug
Naar boven