Fitness Seller

Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg
 
Bedankt voor je bestelling. Muscle Protect is een goede keus. Doordat je tijdens een krachttraining je spieren al enorm belast is het verstandig om deze tijdens de krachtsessie, verspreid over jouw training rustig op te drinken. Eventueel na de cardio kan het ook. Bij een ochtendcardio, adviseer ik het om vooraf je sessie te nemen. Succes met cutten!

Muscle Protect, een "must" voor iedere sporter

Ralf

Binnenkort wil ik beginnen met cutten. In de ochtend cardio en s'avonds krachttraining. Omdat ik niet op een lege maag wil cardioen, maar toch zoveel mogelijk de vetreserves wil aanpakken, pak ik van tevoren whey met water. Ook om eventuele spierafbraak te voorkomen. Ik zat er aan te denken om bij mijn krachttraining MP te pakken omdat ik dan mijn spieren veel belast en in de ochtend de whey al spierafbraak voorkomt.

Wanneer adviseren jullie mij om MP te pakken, tijdens de cardio of krachttraining?
 
Binnenkort wil ik beginnen met cutten. In de ochtend cardio en s'avonds krachttraining. Omdat ik niet op een lege maag wil cardioen, maar toch zoveel mogelijk de vetreserves wil aanpakken, pak ik van tevoren whey met water. Ook om eventuele spierafbraak te voorkomen. Ik zat er aan te denken om bij mijn krachttraining MP te pakken omdat ik dan mijn spieren veel belast en in de ochtend de whey al spierafbraak voorkomt.

Wanneer adviseren jullie mij om MP te pakken, tijdens de cardio of krachttraining?
Als je cardio in de ochtend wil doen, raden we aan dit op zo'n nuchter mogelijke maag te doen. BCAA's kan wel, ik zou geen shake met water nemen. Hierdoor is het voordeel van trainen op nuchtere maag weg. We raden dan bijv. Muscle Protect voor de cardio te nemen en direct na de training. Na de training kan je dan evt. cardio pakken. Pak je geen cardio na je KT, dan drink je het tijdens je training :)

Ralf
 
Als je cardio in de ochtend wil doen, raden we aan dit op zo'n nuchter mogelijke maag te doen. BCAA's kan wel, ik zou geen shake met water nemen. Hierdoor is het voordeel van trainen op nuchtere maag weg. We raden dan bijv. Muscle Protect voor de cardio te nemen en direct na de training. Na de training kan je dan evt. cardio pakken. Pak je geen cardio na je KT, dan drink je het tijdens je training :)

Ralf

Ik zou daarnaast tijdens je cardio op nuchtere maag ook nog een shakebeker met MP drinken.
 
Ik zou daarnaast tijdens je cardio op nuchtere maag ook nog een shakebeker met MP drinken.

Inderdaad verstandig wil je, je spieren beschermen tegen afbraak :)
 
Ik zou daarnaast tijdens je cardio op nuchtere maag ook nog een shakebeker met MP drinken.

Tijdens mijn wedstrijd voorbereiding zit ik sommige dagen echt op 1000kcal uit enkel eiwitten.
Dan maak ik 2 cola flessen aan met Muscle protect die ik gedurende de dag op drink.

Werkt naar mening perfect.
 
Tijdens mijn wedstrijd voorbereiding zit ik sommige dagen echt op 1000kcal uit enkel eiwitten.
Dan maak ik 2 cola flessen aan met Muscle protect die ik gedurende de dag op drink.

Werkt naar mening perfect.
Bedankt voor je complimenten. Lekkerder en nog veel beter dan cola:D
 
Muscle Protect

Heb ook maar voor het eerst een pot besteld voor mijn verjaardag:)
Ben benieuwd hoe goed het werkt voor mijn spiergroei!
 
Ik zou maar 2 scoops nemen i.p.v 1....zodat de dosis dan een beetje klopt ;)
 
Re

Zal het doen als ik echt zwaar heb getraint, ik train 3x per week en gebruik ook whey perfection erbij dus meestal is 1 scoop voor mij voldoende (anders gaat zo pot wel erg snel leeg).
 
Jouw potten zijn sowieso al 20% meer leeg dan het zou moeten ;)
 
Re

Ik zal de servings wel tellen en als het klopt dat ik er 40 uit kan halen is dat geen probleem man
 
Zal het doen als ik echt zwaar heb getraint, ik train 3x per week en gebruik ook whey perfection erbij dus meestal is 1 scoop voor mij voldoende (anders gaat zo pot wel erg snel leeg).

Gewoon elke training nemen :thumb:
 
Heb ook maar voor het eerst een pot besteld voor mijn verjaardag:)
Ben benieuwd hoe goed het werkt voor mijn spiergroei!

Voor je tanden is het alvast niet zo goed.
 
Hoezo dat??? Gebruik het al jaren en heb nergens last van :)
 
Voor mij geen reden om dit niet meer te kopen... Zit nu alweer aan me 10de potje tropical denk ik :D
 
Voor mij geen reden om dit niet meer te kopen... Zit nu alweer aan me 10de potje tropical denk ik :D
Ben jij nou zo dom om nog steeds b en f supps te kopen, laat staan het hier te promoten omdat iedereen hier een schijthekel heeft aan b en f?
 
Ja ik koop ze nog en ben er tevreden over, gebruik het al jaren :)! Ik verplicht niemand om het te kopen of hier te reageren.

EDIT: al koop ik ook steeds meer ON supps nu.
 
Back
Naar boven