OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
angelus burger?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen dbb matties nog een extra kip of koe bij een bestelling?
Mijn 2e bestelling geplaatst, dit keer maar wat meer besteld. Inmiddels ook al 2 vrienden musclemeat aangesmeerd![]()
. 18kg aan producten! Komt er aan. (Alvast hert voor de kerst gekocht zie ik
)Even opgezocht. Dat is zeker een mooie bestelling, bedankt. 18kg aan producten! Komt er aan. (Alvast hert voor de kerst gekocht zie ik
)
Haha even proberen. Heb nu geen runder of paardenbiefstuk besteld. Ik kreeg ze telkens niet echt lekker, wat ik ook deed. Pan/Oven/Beide.
Zeker doen! En anders een sample tournados als je echt een ''
'' reactie wil.
Bedankt voor je bestelling! Ik zag je vandaag voorbij komen op Instagram door je tag #MuslcemeatNL: http://www.intagme.com/misshdk/856559709355343435_1532700606/ . Leuke foto! Hoe was de Dr zak pastalamb burger ;-) bestelling door mijn collega en mij is weer gedaan.. lekker hoor :-)
? http://musclemeat.nl/Dr-Zaks-High-Protein-Pasta

Het lijkt erop dat de site niet meer bereikbaar is, hebben er meer hier hetzelfde probleem ?
Hey Scoob!
Ideetje voor je site: Een aparte pagina waar prijzen en kwaliteit worden vergeleken met supermarkten, met tabel enzo. Nu staan er dus apart bij een aantal producten een verhaal waarom het beter is, ik denk dat het ook erg handig is om dat apart te zien
Mijn boodschappenkopende moeder is bijna over de streep nu![]()
. Ja probeerde review te schrijven..maar hij pakte mijn berichtje niet..dus later via de pc nog keertje proberen ;-)
ik vond m goed te doen. Vult behoorlijk en natuurlijk t hoge percentage eiwitten en in verhouding lage aantal kh's vindt ik de pasta ideaal ;-)
qua smaak,ik vond m prima.
Bestelling weer binnen, was onderdeel van de +-30 kg die je naar Zuid-Oost bracht vandaagLaat binnenkort weten hoe de garnalen zijn.
![]()
Inmiddels mijn eigen ruimte geclaimd in de diepvries![]()

Haha tof om te zien! Bedankt voor de fotoInmiddels mijn eigen ruimte geclaimd in de diepvries![]()
![]()
.
NiceSteeds verder uitbouwen. Ik ben ook begonnen met 1 van de 5 lades en heb nu 4 van de 5 lades thuis
![]()
nice. We zien het vaak. Eerst de begin bestelling van 4kg en dan tussen de 7-12kg omdat men ziet dat het minder ruimte kost dan je denkt, het gemak etc.
Er zitten wat haken en ogen aan het brood. Het grootste probleem is dat we meer moeten vragen dan waar het in Engeland voor ligt. Ik gok rond de 7-7.50euro, vanwege de shipping kosten en de ruimte die het in beslag gaat nemen in onze vriescellen. We weten niet of men dit bedrag er voor over heeft. Daarnaast kost brood (welk brood dan ook) veel ruimte in de vriezer bij mensen thuis. Het blijft wel 7dagen goed na ontdooien voor gebruik, dat wel.Scoob, zijn er ook plannen voor het opnemen van Dr. Zak's Protein Bread in jullie assortiment?