AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Mijn 2e bestelling geplaatst, dit keer maar wat meer besteld. Inmiddels ook al 2 vrienden musclemeat aangesmeerd :D

Wagyu burger vind ik persoonlijk geld verspilling en zonde van het vlees. Wagyu is duur door de marmering in het vlees, voor een burger nogal zinloos aangezien het gemalen vlees is en het vet dus eenvoudig toegevoegd zou kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.085
Ik ga niet iedereen quoten, dan wordt de lijst te lang. Iedereen ontzettend bedankt voor jullie mening!!

Van de 5 zijn er 4 goedgekeurd. Eentje sprong er niet uit. De andere vier zijn echt top qua smaak en structuur. Als ik moet kiezen vond ik de US burger het lekkerst, maar dat neemt niks weg hoe omnomnom de rest waren.

We hebben eind deze week een gesprek over prijs en de ingrediënten. Als dit mee zit (alles onder voorbehoud dus) zal het redelijk snel op de site staan.

Krijgen dbb matties nog een extra kip of koe bij een bestelling?

Helaas kan dat niet met dit concept, de marges zijn te laag. Hoe groter de bestelling, hoe meer materiaal er nodig is om het bevroren te houden. We kunnen door deze combinatie geen acties of affiliatie doen zoals de andere boardsponsers, tenzij onze leverancier hier in mee helpt. Hoe graag willen, want het zou meer klanten werven natuurlijk. We zitten nu eenmaal onder de supermarkt prijs met kwaliteit producten. Geen acties, altijd scherp.

Mijn 2e bestelling geplaatst, dit keer maar wat meer besteld. Inmiddels ook al 2 vrienden musclemeat aangesmeerd :D

:thumbs: fijn dat de eerste bestelling zo beviel! Bedankt voor de mond tot mond reclame, wordt zeer gewaardeerd.

Flinke bestelling gedaan :D 13784

Even opgezocht. Dat is zeker een mooie bestelling, bedankt :D. 18kg aan producten! Komt er aan. (Alvast hert voor de kerst gekocht zie ik :meal: )

Haha even proberen. Heb nu geen runder of paardenbiefstuk besteld. Ik kreeg ze telkens niet echt lekker, wat ik ook deed. Pan/Oven/Beide.

• #4.089
Haha even proberen. Heb nu geen runder of paardenbiefstuk besteld. Ik kreeg ze telkens niet echt lekker, wat ik ook deed. Pan/Oven/Beide.

Hert gaat zeker bevallen. Ik kan niet zien wat je gedaan hebt, maar misschien alvast leuk om te melden: Voor paard zijn we overgestapt en sturen deze sinds vandaag. Wordt van een ander deel van het paard (malser) stuk gesneden en door een andere partner. Hier komt binnenkort een post over.

Laatst bewerkt:
Volgende bestelling maar eens een sample doen dan :)

• #4.091
Volgende bestelling maar eens een sample doen dan :)
Zeker doen! En anders een sample tournados als je echt een '':eek:'' reactie wil.
lamb burger ;-) bestelling door mijn collega en mij is weer gedaan.. lekker hoor :-)
Bedankt voor je bestelling! Ik zag je vandaag voorbij komen op Instagram door je tag #MuslcemeatNL: http://www.intagme.com/misshdk/856559709355343435_1532700606/ . Leuke foto! Hoe was de Dr zak pasta :)? http://musclemeat.nl/Dr-Zaks-High-Protein-Pasta

Hey Scoob!

Ideetje voor je site: Een aparte pagina waar prijzen en kwaliteit worden vergeleken met supermarkten, met tabel enzo. Nu staan er dus apart bij een aantal producten een verhaal waarom het beter is, ik denk dat het ook erg handig is om dat apart te zien :)

Mijn boodschappenkopende moeder is bijna over de streep nu :o

Ja probeerde review te schrijven..maar hij pakte mijn berichtje niet..dus later via de pc nog keertje proberen ;-)
ik vond m goed te doen. Vult behoorlijk en natuurlijk t hoge percentage eiwitten en in verhouding lage aantal kh's vindt ik de pasta ideaal ;-)
qua smaak,ik vond m prima.

Bestelling weer binnen, was onderdeel van de +-30 kg die je naar Zuid-Oost bracht vandaag;) Laat binnenkort weten hoe de garnalen zijn.

Het lijkt erop dat de site niet meer bereikbaar is, hebben er meer hier hetzelfde probleem ?

• #4.096
Het lijkt erop dat de site niet meer bereikbaar is, hebben er meer hier hetzelfde probleem ?

Probleem ligt bij onze host ze zijn ermee bezig. Zal denk ik niet lang duren. Excuus voor het ongemak!

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Hey Scoob!

Ideetje voor je site: Een aparte pagina waar prijzen en kwaliteit worden vergeleken met supermarkten, met tabel enzo. Nu staan er dus apart bij een aantal producten een verhaal waarom het beter is, ik denk dat het ook erg handig is om dat apart te zien :)

Mijn boodschappenkopende moeder is bijna over de streep nu :o

Leuk SteenSteen, wie weet dan binnenkort je eerste order :).

Wat je zegt over vergelijken hebben we het hier helemaal in het begin over gehad met zijn allen. Het idee was een pagina om mensen meer bewust te maken van wat er ligt in de supermarkt. Een enkel voorbeeld is dat zolang er niet meer dan 5% water in een vleesproduct wordt gestopt, je dit niet hoeft te vermelden op de verpakking (je kunt er vrijwel van uitgaan dat alle dit overal gebeurt). Of als je achterop een biefstuk verpakking kijkt het soms 90% vlees is. We hebben dit niet gedaan, omdat je jezelf dan 'populairder' maakt met andere zwart maken. We willen vanuit eigen kracht groeien. Misschien kunnen we nog wel een pagina maken met kleine feitjes zoals hierboven zonder namen te noemen of te wijzen.

Ja probeerde review te schrijven..maar hij pakte mijn berichtje niet..dus later via de pc nog keertje proberen ;-)
ik vond m goed te doen. Vult behoorlijk en natuurlijk t hoge percentage eiwitten en in verhouding lage aantal kh's vindt ik de pasta ideaal ;-)
qua smaak,ik vond m prima.

:thumbs: super Miss H. Ik zag de review ook staan gisteren bij het product zelf op de site. Bedankt!

Bestelling weer binnen, was onderdeel van de +-30 kg die je naar Zuid-Oost bracht vandaag;) Laat binnenkort weten hoe de garnalen zijn.

Haha leuk! Aardige powerlifter was die vriend. Nog even mee gepraat. Hij zei al dat het over drie mensen verdeeld zou worden.

732ws4.jpg

Inmiddels mijn eigen ruimte geclaimd in de diepvries:D

Scoob, zijn er ook plannen voor het opnemen van Dr. Zak's Protein Bread in jullie assortiment?

• #4.100
732ws4.jpg
Inmiddels mijn eigen ruimte geclaimd in de diepvries:D
Haha tof om te zien! Bedankt voor de foto :D.
Nice :p Steeds verder uitbouwen. Ik ben ook begonnen met 1 van de 5 lades en heb nu 4 van de 5 lades thuis :D
:meal: nice. We zien het vaak. Eerst de begin bestelling van 4kg en dan tussen de 7-12kg omdat men ziet dat het minder ruimte kost dan je denkt, het gemak etc.
Scoob, zijn er ook plannen voor het opnemen van Dr. Zak's Protein Bread in jullie assortiment?
Er zitten wat haken en ogen aan het brood. Het grootste probleem is dat we meer moeten vragen dan waar het in Engeland voor ligt. Ik gok rond de 7-7.50euro, vanwege de shipping kosten en de ruimte die het in beslag gaat nemen in onze vriescellen. We weten niet of men dit bedrag er voor over heeft. Daarnaast kost brood (welk brood dan ook) veel ruimte in de vriezer bij mensen thuis. Het blijft wel 7dagen goed na ontdooien voor gebruik, dat wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven