MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 1)

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Waardering
1.676
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Is dit de enige ultimate? Dacht dat er namelijk een hoop aan kwamen!?
Waren er met 3 bezig en eentje is door gegaan de kipvink. Andere twee zijn gestaakt, lukt niet een goede verhouding smaak en voedingswaarde te krijgen en dan moet je het niet doen :).

HertogSandBox

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Waardering
3.995
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Waren er met 3 bezig en eentje is door gegaan de kipvink. Andere twee zijn gestaakt, lukt niet een goede verhouding smaak en voedingswaarde te krijgen en dan moet je het niet doen :).
Duidelijk, en chapeau dat jullie kwaliteit blijven handhaven. De kipvinken gaan iniedergeval mee met de bestelling;)

Viren

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2010
Waardering
22
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
vandaag nieuwe bestelling binnengekregen alles weer top verpakt. Kan niet wachten nieuwe dingen uit te proberen. Even een aandachtspuntje. De proteïne kaas geeft aan: Serve best before June 2020. Misschien even datums checken op locatie? (omdat het diep gevroren is ga ik er niet over mieren natuurlijk en gaat dat gewoon over de pasta.)

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Waardering
1.676
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
vandaag nieuwe bestelling binnengekregen alles weer top verpakt. Kan niet wachten nieuwe dingen uit te proberen. Even een aandachtspuntje. De proteïne kaas geeft aan: Serve best before June 2020. Misschien even datums checken op locatie? (omdat het diep gevroren is ga ik er niet over mieren natuurlijk en gaat dat gewoon over de pasta.)
Bedankt voor je bestelling en het compliment! Geen zorgen over de datum, zie de eerste zin bij het product: https://musclemeat.nl/product/proteine-kaas/

Brab0

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
5.345
Lengte
1m68
Massa
74kg
Ik heb nu de Jalapeño low fat hamburgers, ultimate kipfilet sticks en kipvinken geprobeerd.

Smaken allemaal erg goed, i.c.m. de voedingsvoorwaarden is het een plezier om het te eten.

Als m’n voorraadje op is dan komt er weer een bestelling :burns:

Marcie216

Novice
Lid geworden
29 feb 2012
Waardering
0
Lengte
2m01
Massa
95kg
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
6.131
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?
Het ontdooien voordat je gaat opwarmen

IRONic Pumper

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Waardering
14.294
Een spons erbij stoppen.

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.328
Lengte
1m93
Massa
80kg
Ik had gisteren hetzelfde probleem. wilde roerei maken met de courgette mix. Er kwam zoveel vocht vrij, dat het erg lang duurde voor het geheel gestold was...

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
30.874
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Dan komt er alsnog veel water vrij en. heb je slappe groente. Ik vind de gevroren groente vrij waardeloos tbh.
Vind ze perfect. Gooi alle bevroren producten in het bakje even in de magnetron..klein beetje afgieten en klaar.

Wel is het een beetje afhankelijk welke mix je hebt. Paprika bijvoorbeeld komt een stuk meer vocht vanaf dan bijvoorbeeld de julienne mix..

Marcie216

Novice
Lid geworden
29 feb 2012
Waardering
0
Lengte
2m01
Massa
95kg
Meerdere mensen dat probleem dus. Misschien dan toch maar avond van te voren in de koelkast zetten. Vond het juist fijn dat ik het zo uit de vriezer kon pakken wanneer nodig.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
12.778
Lengte
1m82
Massa
86kg
De mexico mix met diepvries rijst en wat kip lukt hier alttijd zonder noemenswaardig vocht.

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.328
Lengte
1m93
Massa
80kg
De mexico mix met diepvries rijst en wat kip lukt hier alttijd zonder noemenswaardig vocht.
Klopt, hangt van de soort groente af. De champignons geven ook veel vocht af.

2Stronk

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Waardering
1.468
Lengte
2m
De Chinamix mieter ik ook zo vanuit de diepvries in de pan zonder veel extra vocht.

Bovenaan